Ik ben op zoek naar een stervormige spaarpot of een spaarpot waar sterren op staan. En wat hebben jullie op de vensterbank in de babykamer staan? Ik ben erg benieuwd naar jullie tips en ideeën
Hoi Caressa, met die spaarport kan ik je niet helpen. Misschen kun je kijken voor een effen spaaorpotje en er zelf sterren op maken door te verven of plakken? In ons vensterbankej staat een paddington beertje die we van vrienden hebben gekregen. Heb er zelf niks mee, maar wil m ook niet in de kast laten staan hahaah. Hij is niet geschikt voor in bed of om te knuffelen, is een wat hardere beer, met van dat harde stof en er zaten nogal wat knoopjes en haakjes enz aan... niet geschikt voor babyvingertjes dus! Maar als ik m straks zat ben, gaat ie wel in de kast hoor! Liefs sas
Ik heb nu een houten trein op de vensterbank staan, heb ook een hele tijd zijn schoentjes neergezet maar ze worden nu te groot en hij heeft er teveel...
Wij hebben geen vensterbank Maar de stervormige spaarpot kan je goed zelf maken, gewoon een vierkante houten spaarpot kopen (of maken, is ook simpel) en dan op de voorkant een voorgezaagde ster plakken of zelf maken en verven in elk gewenst kleurtje of motiefje. Als je de ster behoorlijk groot maakt kan je het doosje ook nog ophangen en heb je een hangende ster spaarpot en als je dan nog handiger bent kan je er een lichtje in maken
Ik heb in de vensterbank een trein staan van zijn naam. Eerste kado nadat ik bevallen was van zijn tante
Hier staat op de vensterbank: theelichtjes die ik zelf gemaakt/ versierd heb met stofjes en biasband; een lieve vrolijke spaarpot en een drieluikje fotolijstjes met hartjes (zit alleen nog niks in, hahaha)