Was net bij de Prenatal om een schilderijtje op te halen van Draakje Dirk (wij vinden het allebei super leuk). Nou hadden ze deze niet meer, dus even mailtje gestuurd. Blijkt dat Draakje Dirk er dit jaar uit gaat en dat er dus geen schilderijtjes meer te verkrijgen zijn (nog snel even kleertjes e.d. halen). Zijn hier mensen die van hun schilderij af willen of iemand kennen die het wil verkopen?
Misschien even op Marktplaats kijken? \Wel jammer hoor. Wij hebben ook een aantal pakjes van Draakje gekocht voor de kleine, echt lief. Ben benieuwd welke serie ze ervoor in de plaats krijgen.
Dat is zonde...vond het net zon schattig ding. Heb er een knuffel van gekocht toen ik die zag liggen bij de prenatal. Kleertjes vond ik toen nog te vroeg (was 8 weken)
ow wat jammer dat dirk draakje eruit gaat ik ben ook helemaal maf van dat draakie en ga nog effe snel wat kleertjes aanschaffen voor ze niks meer hebben
Ja, wat jammer. Hier had ze dat pakje met een mutsje en slofjes als eerste aan na de geboorte. Heb er ook nog een schaaltje van met een lepeltje en vorkje, een lakentje, spuugdoekjes en een draakje voor aan de maxicosi. Vraag me ook af wat er voor in de plaats komt.
Hier nog een "draak"van een meid , ze heeft de draak altijd mee naar bed. Het is een mooie stevige knuffel die niet zomaar op haar gezicht blijft liggen en ze kan er goed mee spelen. Moet dus ook nog eens snel naar de Prenatal om nog reserve draken te gaan halen.
Ja zonde he Ga tussen de middag in mijn pauze even inslaan. Wil graag alles in één serie en dus van Draakje Dirk. Dus dames, bij de Prenatal in Zwolle hoef je geen Draakje Dirk spullen meer te kopen,want die heb ik vandaag opgekocht
Hadden ze daar ook schilderijtjes van? maar wel vreemd want ik had ze gemailed om te vragen of ze het boxkleed nog konden bestellen omdat ik het niet meer in de winkel had zien liggen en toen kreeg ik een mail terug dat eht draakje nog gewoon in hun assortment zat en dat als de winkel het artikel niet op voorraad had ze het gewoon kon bestellen
Is er ook een boxkleed? Helemaal niet gezien hier in Zwolle. Toch nog maar een keer langs . Ik had begrepen dat de collectie er dit jaar uit gaat en ze de winkels niet meer zo veel bevooraden als anders, tenminste dat mailden ze mij als antwoord op mijn "schilderijtjes" vraag. Beetje vaag van Prenatal.
Ja hier ook een verslaafde van draakje, in den haag hebben ze ook niks meer,ben toen op vakantie geweest naar de Ned. Antillen en daar had je volop draakje heb snel van alles ingekocht. Nu ga ik deze week de boxkleed bestellen en zorgen dat deze hier wordt gestuurd voor de rest heb ik alles van draakje.
Gisteren ook het een en ander van draakje gekocht al wisten ze bij onze prenetal niets over het feit dat draakje er uit zou gaan. We hebben iniedergeval alvast een extra pakje gekocht, een kruikzak en een waskussenhoes, en een rammelaar de slaapzak hadden we, dat was het eerste wat we gekocht hadden toen we wisten dat we zwanger waren. Die pakken ze iniedergeval niet meer van ons af , alleen helemaal vergeten om het lakentje mee te nemen dus die moeten we nog even halen. Maar goed voorlopig zullen ze hier nog wel draakje hebben, aan de ene kant jammer dat het er uit gaat maar dat hangt er natuurlijk ook wel vanaf, wat er voor terug komt. Zijn er geen prenetal medewerkers hier op het forum die ons stiekem meer kunnen vertellen?
er staat wel op Marktplaats.nl een advertentie van iemand die allerlei Drik Draakje-spul aanbiedt. alles is nieuw, staat erbij. miscshien de moeite waard daar even te kijken als je iets specifieks zoekt?
Dankjewel lien heb contact opgenomen met deze vrouw en heb best veel van haar gekocht. In den haag was de boxkleed ook niet meer verkrijgbaar,dankzij deze dame heb ik deze nu ook ")
Hoi, Ja wij zijn ook druk om alles er van te verzamelen! Boxkleed hier in utrecht nog volop in de verkoop. Alleen vertelde ze me dat romper en slaapzakjes eruit gaan maar ook weer nieuwe dingen voor terug komen! Dus eruit gaat de serie gelukkig niet! Alleen wordt er gewoon af en toe dingen verwisseld met iets anders. Ik heb echt alles van draakje wat ik me kan wensen! Super grote sticker van 110cm op de babykamer muur nou ik ben helemaal gelukkig!
Ik kwam vandaag in de prenatal toevallig ook dekbedovertreksel & sloop tegen van draakje dirk.Wisten jullie dat ze deze ook hebben?
het lijkt me echt heel schattig voor de babykamer. wie weet wij straks ook wel een draken-kamertje! (*hoopt erg dat dat niet te lang meer gaat duren!*) bij de prénatal in Amersfoort hebben ze veel Dirk Draakje-spul; heb daar pas dat knuffeltje voor een zwangere vriendin gekocht. het viel me toen al op hoe leuk alles bij elkaar past. nog meer mensen wat aan mijn Marktplaats-tip gehad?
Ja klopt met blauw had ik zaterdag gezien! Hij is net pas in de verkoop zeiden ze daar. Hij kost alleen wel 30 euro maarliefst