Wij hebben antraciet onder en de oranje fleece boven: lekker fris kleurtje: je krijgt alleen maar wat commentaar tijdens koninginnedag (van oudjes) en tijdens het WK, haha.
Dit vind ik inderdaad een handige tip! had ik nog niet over nagedacht, wilde voetenzak en aanvullende bekleding hetzelfde doen, maar dit is beter
Haha, ik dacht hetzelfde; maar..... vond deze combi toch niet zo mooi toen we hem maakten in de winkel. Kleuren zijn heeeel persoonlijk dus ik zou naar de winkel gaan en combi's maken. Bij babydump (in elk geval eindhoven) staan veel wagens dus kun je uitgebreid kijken. Wij zijn gegaan voor antraciet met off-white; heb er veel complimenten voor gehad. Is nu na 1 jaar een beetje vies maar valt reuze mee. We zijn ook wel voorzichtig en netjes. Voor meisje vind ik zelf roze echt gaaf. Als we nu nog een meisje krijgen ga ik wel overwegen om roze bekleding erbij te kopen; alhoewel het eigenlijk best geldverspilling is
Maar je hebt dan wel ineens een hele andere wagen om te zien. Dat vind ik juist het leuke van de bugaboo.
Wij hebben de bugaboo ook besteld! De basis is oranje en de set is zwart. Oranje is lekker vrolijk en kan voor een jongen of meisje. Wij krijgen een Oktoberkindje, vandaar zwart. En dan als het beter weer word kopen we de Off-white set erbij. Liefs
de basis is grijs en de aanvullende bek. zand kleur. Ik heb ook een oranje fleece set erbij maar die vind ik niet zo mooi. Maar indertussen is de aanvullende bekleding blauw geworden. Super gaaf dat felle.
Wij kochtend onze bugaboo met de grijze basis en de aanvullende roze bekleding. Nu hebben we de roze verkocht (krijg je goed geld voor op mp) en de off white en de kabalt blauwe gekocht. Erg leuk om af te wisselen. Off white kan ook makkelijk in de winter hoor. Alleen als er sneeuw ligt lijkt ie heel goor.
Hier ook basis grijs om genoemde redenen en aanvullend in zandkleur. Een donkere kap lijkt me erg warm worden en vind combi van twee neutrale kleuren het mooist. We weten ook nog niet wat het wordt namelijk. Misschien nog een leuke kleur voor jongen/meisje voor de aanvullende bekleding erbij kopen straks, bijvoorbeeld bij de volgende mazzeldagen in september. Maar is inderdaad puur luxe en een beetje geldverspilling Hebben overigens de voetenzak en paraplu ook in het grijs, staat wel heel sjiek vind ik en dan kun je nog eens een roze of blauwe kap erbij doen. Grappig dat veel mensen hier die combi antraciet/zand hebben, wij hebben met koninginnedag in de stad namelijk honderden bugaboos gezien maar niet een in deze combi. We waren benieuwd namelijk hoe het eruit zou zien, want we hebben het op gevoel gecombineerd. Maar heb hem vandaag gezien en ben blij met de keuze!
Ik heb antraciet met zwart en wordt echt niet warm hoor! Ik vond het fijn om de wagen mooi basis en strak te houden. De kleur breng ik erin met dekentjes enzo. Voetenzak is hier ook grijs. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en vind het een echt sjieke wagen zo!