Hoi meiden, Omdat ik niet meer kolf bied ik te koop aan mijn avent enkelzijdige electrische kolf. Dit is de link van de kolf, hierop kun je zien wat er allemaal bij de kolf zit inbegrepen en hoe hij gebruikt moet worden. Philips - Enkele elektronische borstkolf Er-op-uitset - SCF302/13 - Borstkolven - Borstvoeding - Verzorging voor moeder en kind Je krijgt hem compleet met tas, 2 flessen, heb nog avent bekertjes die die je op de kolf aansluit waar de melk inloopt. Je kan hem ook handmatig gebruiken want er zit een handkolf bij. Ook zit er een batterijsetje bij voor als je geen stopcontact in de buurt heb, dan zet je ipv de motor de batterijset erop. Wat er extra bijzit is een extra set kolf, dat is het ding wat je op de motor aansluit en wat je op je borst zet. Ik had hem erbij voor reserve maar heb hem nooit gebruikt, in principe heb je dus een helemaal nieuwe kolf. Je zou dan de set die ik gebruikt hebben kunnen gebruiken als reserve of gewoon helemaal niet gebruiken De nieuwprijs van de kolf was 150 euro, over de prijs kunnen we het hebben Voor vragen kun je me een pb sturen of in dit topic plaatsen! groetjes Ilse Daarnaast heb ik de aankoopbon nog met garantie.
Niemand interesse? Je hebt er echt een goede en in principe nieuwe kolf aan door de nieuwe borstschelp die erbij zit.