Hallo, Hopelijk stel ik mijn vraag op de juiste plaats.... Omdat ik in het buitenland woon, is het voor mij heel praktisch om de geboortekaartjes direct aan de geadresseerden te laten sturen in plaats van ze in een doos in huis te krijgen en ze dan zelf weer naar NL te sturen. Daarom de vraag: wie van jullie doet dit ook en waar of weet je toevallig welke sites dit allemaal aanbieden? Ik weet al dat geboortekaartjes en geboortedorp het doen, maar zou graag nog iets meer keuze hebben..... Alvast bedankt!
Ik vind dit een erg leuke site! Ik weet alleen niet of ze ook voor je verzenden. Zou je altijd kunnen vragen. ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ?
ik heb bij allebei de kinderen de kaartjes gemaakt op www.geboortepost.nl en bij allebei ze rechtstreeks laten versturen, echt super service!
Hmmm ik zou even moeten kijken waar mn neef en vrouw het hebben laten doen. Zij wonen in Australie nl.... ik meen dat ze het via Kaartje2go.nl hebben gedaan. Zelf wonen we in Duitsland, maar vlak aan de NLe grens. Hebben de kaartjes via een Duitse site laten maken en laten thuis sturen, enveloppen geschreven en vervolgens in NL op de bus gedaan... mja wij wonen maar 10 km van de grens, dus is makkelijk praten.
Ik heb ze laten versturen vanaf kaartj2go.nl Betalen kan met ideal en kan dus over de hele wereld blijkbaar. Heb zelfs een kaartje naar australie gestuurd en kwam goed aan. En de kwaliteit geweldig. Dus.....heb ze ook al gebruikt voor de doop van onze zoon, zijn eerste verjaardagsfeestje ga ik doen straks en de geboorte en doop van onze 2de. Ben er zeer te spreken over.
Misschien kun je eens informeren bij een drukker? Wij konden de kaarten laten drukken en ook laten verzenden. Het enige wat we hoefden te doen was de adresetiketten uitprinten en meegeven.
Ik heb onze uitnodigingen voor de bruiloft via kaartje2go verstuurd en voor zover ik weet heeft iedereen de kaart ontvangen
Bedankt voor de tips al zover! Die Angelique Lemmens is volgens mij degene achter geboortedorp.com. Daar hebben we van onze eerste de kaarten laten maken en was perfect. (nu wilde ik eens iets heel anders, vandaar toch mijn vraag )
Wij hebben de geboortekaartjes voor allebei de kinderen besteld bij ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ?. Wij woonden destijds in Italie en voor ons was het dus ook een stuk praktischer om alles via internet te laten regelen. Ik ben erg tevreden over de service. Volgens mij heeft iedereen (ook mensen in het buitenland) de geboortekaartjes gekregen.
Wij hadden het via geboortedorp gedaan! geboortedorp.com / Superservice ook, je kan alles naar je zin aan laten passen en het kaartje was echt super! zoveel complimentjes gehad.. en ik vond het ideaal dat alles geregeld werd. 1 telefoontje en de foto's via mail en het werd naar iedereen verstuurd..