autostoel maxicosi priori van 9 t/m 18 kilo en autostoel chicco wie heeft hier ervaring mee ik kan deze stoeltjes van iemand overkopen voor 50,00 euro en wil graag weten of ze fijn zijn of niet en at jullie ervaring ermee is
lees het topic "autostoel, kan dit" maar even, daar word de chicco besproken. wij hebben zelf een priory, en zijn hier heel tevreden over, maar ik zou even goed nagaan wat er met de stoel gebeurt is voor je een 2e hands koopt.
ik vind het zelf dan ook een groot risico om een 2e hands autostoel te kopen. je weet nooit wat er mee is gebeurd ze zetten dan wel bij hun adverentie dat er geen ogeluk mee is gebeurd enz. Maar dat gaan ze er inderdaad heus niet bij vertellen. Ik zag ook bij Hema een autostoel van 0 tot meen 18 kilo voor 85 euro heeft hier iemand ervaring mee ?
ik heb er net eentje gekocht voor 50,00 euro helemaal nieuw bij heuts in maastricht. ze hadden er al voor 35,00 euro
Wij hebben de maxicosi priori, bevalt prima. Zou ook geen 2de hands kopen en 50 vind ik te duur voor een 2de hands. Wij hebben hem in de aanbieding gekocht voor 119,-
hoi ik heb hem vandaag gekocht voor 50,00 euro bij heuts hier in maastricht en het betreft een autostoel groep 1 merk wh remi plus
Ik heb nu dus een (gratis) tweedehands maxi-cosi én stoeltje groep I en ik ben er blij mee hoor. Ik begrijp de argumentatie van mensen om geen tweedehands te nemen, maar ik ben zelf niet zo. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel zuinig op Siem, maar ik zie zelf het probleem van 2ehands niet zo. Overigens neem ik zulke dingen alleen over van mensen die ik ken (vrienden/familie). Bij ons stoeltje en onze MC weet ik dat er nooit een auto-ongeluk is geweest. Als je zelf een keer je maxi-cosi van tafel laat kletteren, ga je ook geen nieuwe kopen, toch? Maar goed, dat is mijn mening. Ik ben blij met mijn overname-tjes, en heb een nieuwe voor daarna (80 euro, via Air-miles)
ja als je weet wat ermee gebeurd is zou ik het wel durven, maar van marktplaats oid zou ik het niet doen, daar zetten ze het er echt niet bij
Nee, maar als je het volgens de regeltjes doet, zou je dat dus eigenlijk wel moeten doen. Net als bij bijv een helm, als je die laat vallen hoor je eigenlijk ook een nieuwe te kopen. (ook niemand die dat doet) Wel goed idd dat je die soort dingen alleen van bekende overneemt. Mp zou ik ook niet zomaar vertrouwen. Zelf eigenlijk nog geen idee welke stoelen wij dalijk nemen, waarschijnlijk toch iets van een Toby of Priori, en misschien wel een van Römer. Zijn er nog niet zo uit.