Kan iemand mij helpen bij het volgende? Ik heb vandaag een nieuwe Lief! autostoel binnengekregen, nu wil ik deze op maat stellen voor mijn zoontje en wil daarom de buikbeschermer (zoals het boekje zegt) eruit halen maar dit lukt mij met geen mogelijkheid aangezien deze niet over het gordelslot heen past. Iemand hier ervaring mee?
Nee sorry ik heb de stoel ook alleen nog lang niet in gebruik, mijn zoontje is pas 8,5 maand en maar 6330 zwaar dus zit nog in de maxi cosi. Maar anders misschien een idee om lief eens te bellen.
Ik heb ook een LIEF stoel, en ik heb die andere versie waar alleen het hoofdsteuntje in zit. Je moet het stoeltje even losmaken en naar voren duwen (net zoals je hem ook in de auto wilt bevestigen) en dan is het aan de achterkant met touwtjes vastgeknoopt. In ieder geval mijn hoofdverkleiner wel. Trouwens.. vind jij de lief stoel ook zo onhandig om vast te maken in de auto? vind het wel een waardeloos systeem.
Hoi Jongmama, Bij mij zat ook de hoofverkleiner met touwtjes vast maar dat kussentje waar ze op zitten bij mij niet. Heb hem dus nog niet kunnen gebruiken omdat hij nu te klein is. Hoe doe je overigens de gordels losser? Van de gebruiksaanwijzing wordt ik niet veel wijzer, en ben normaal gesproken toch best handig met dat soort dingen. Ik wacht dus nog op de gouden tip
Hoe zijn jullie ervaringen op de stoel? Zit er aan te denken als het zo ver is ook 1 te halen. Of kan ik beter verder zoeken?
Hoi Gerdatje, ik ben er tot nu toe heel tevreden over. Mocht onze 2e een meid worden wil ik ook zeker de roze nog erbij hebbe n.