Babypark? Of toch Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roxyroxx, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Er was al een topic over maar dat was vrij oud!
    Ik vroeg me eigenlijk af bij welke winkels jullie alles hebben aangeschaft. Ik ben zelf van plan om een Bugaboo Cameleon 3, auto-stoeltjes, box en de Bloom Fresco aan te schaffen. Ik lees overal dat Babydump onder de prijzen van Babypark gaat zitten. Als jij nou veel bij Babypark hebt gekocht wat was dan het doorslaggevende dat je voor hun koos? Of dat je juist voor Babydump koos? Beide winkels liggen bij mij praktisch om de hoek dus dat is geen probleem... Zelf neig ik naar Babypark, maar ik blijf een Nederlanders en natuurlijk bij zo'n grote aankopen wil ik toch de winkel die mij het meeste kan bieden voor mijn geld, maar ik cind service ook heel belangrijk, dan kijk ik niet op wat tientjes... Ik vraag me af of als je bij Babypark veel koopt (heb even gekeken, mijn winkellijstje komt ongeveer op 3000€ uit) je dan een soort "grote aankoop" korting krijgt? Of dat je wat gratis spulletjes krijgt?

Dus mijn vraag is: Waarom heb jij voor de babywinkel gekozen waar je alles hebt gehaald? Heb je naderhand problemen gehad en werden deze naar tevredenheid opgelost?

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Kamertje wat wij wilde hadden ze niet bij Babypark.
    Bij de kamer hebben we nu de box gekregen, bij Babypark.

Ik wilde eerst een Mutsy, uiteindelijk was dat een beetje gedoe met in de auto doen. Toen werd het toch een Joolz.

Babypark had nog 2011 modellen, die scheelde een hoop.
    Kreeg er ook nog een luiertas, Nuna Pipa autostoel en Nuna Pepp buggy bij (400,- cadeau).

3. Roxyroxx

Ok, dus jij bent heel tevreden over Babypark? Ben je er ook goed geholpen qua advies enzo?

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Is babypark die winkel die hun webshop op zondag dichtgooit? Dat is voor mij een reden om daar niets te kopen.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ja hoor ben tevreden over Babypark. Is daar wel wat drukker en geholpen worden kan daardoor soms iets langer duren.
    Babypark telefonisch bereiken vond ik niet zo makkelijk gaan.

Inderdaad dan is Babypark dicht, dit is wegens geloofovertuiging.

6. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Heb alles bij babydump gekocht en kreeg daar bijna op alles wel korting. Ook door de laagste prijsgarantie gewoon even de spullen die je wilt aanschaffen op internet opzoeken. Als je het goedkoper kan vinden bij babydump even de website noteren en melden bij aankoop. Ze leveren dan voor minder dan die prijs waar je het voor gevonden hebt. Laagste prijsgarantie geldt overigens tot aan uitgerekende datum/ geboorte van je baby.

Service bij babydump tot nu toe goede ervaringen mee. Had wat beddengoed gekocht en bleek een foutje in te zitten. Zonder bon en al gewassen toch kunnen omruilen. Voordeel is ook dat je pas betaald bij aflevering van de spullen dus geen aanbetalingen.

Heb zelf geen ervaringen met babypark

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ben goed op weg met alles bij Babydump bestellen (maar wij doen het in gedeeltes), Babypark vind ik eigenlijk best tegenvallen.
    Zeker de 'budget' babykamers.. Die niet zo budget zijn. Nee, liever Babydump hier! Vind het ook goede kwaliteit.

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik heb alles bij babypark vandaan, maar wel beetje spijt van. De kamertjes van babydump zijn leuker voor minder geld. De service van babypark is wel een stuk beter vond ik.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Alleen al vanwege de naam vind ik babydump een vreselijke winkel! Ik heb toendertijd alles bij babypark gekocht, heel goed geholpen, kon alles vragen. Ze hebben ook een hele goede service.

Dat zij er voor kiezen om de webwinkel op zondag niet open te hebben vind ik echt geen probleem :)

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik keek er toevallig elke keer op zondag op en werd er gewoon chagrijnig van :p. Is iets persoonlijks denk ik.

11. Roxyroxx

Haha, die naam vind ik ook vreselijk "Babydump" maargoed als ze echt goedkoper zijn en een goede service hebben. Laatste x dat ik er was vond ik de verkoper enigzins opdringerig, maar bij Babypark weer een laksere houding... Eens kijken of ik bij Babypark iets van een korting kan bedingen omdat ik (dan) alles daar aan schaf, maar ben er nog niet uit hoor! Ik vraag me wel af hoe andere winkels nog goed kunnen draaien als de Babydump overal onder gaat zitten??? Wel super voor ons als klanten :)!

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik dacht dat ze bij babypark een soort trapsysteem hebben wat korting betreft. Dus als je boven zoveel uitkomt, krijg je zoveel procent etc.

13. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iritant he? Voor mij ook een reden om er niet naar toe te gaan als het vergelijkbaar met een concurrent is.

14. Roxyroxx

Ahh, kijk dat zijn handige tips! Ik ga volgende week eens overal heen en kijken wat ze voor me kunnen betekenen... Zal ook eens langs Prenatal gaan want begrijp dat hun binnenkort ook kortingdagen hebben! Eens kijken of ze daar wat al van weten!

15. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier echt heel veel bij babydump gekocht en altijd heel netjes geholpen . wij twijfelden bijv. tussen verschillende matrasjes en neigde naar de aerosleep welke een stuk duurder was als de andere. Zij heeft toen eerlijk gezecht dat aerosleep niet per definitie beter is als de andere matrasjes het is maar net welke eisen je eraan stelt. Dit gaf ons veel vertrouwen.
    Daarnaast koop ik uit principe niets bij babypark omdat deze idd op zondag zn website dichtgooit terwijl dit voor ons de dag is dat we even rustig samen kunnen gaan zitten om dingen uit te zoeken.

16. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Wij hebben alles bij Babydump gekocht. Ben er zeer tevreden over.
    We hebben alles besteld daar, en de volgende dag stonden ze al aan de deur om alles te brengen. Kreeg zelfs nog een luiertas, en een paar sokjes kado. ( op de luiertas staat overigens niet hun naam, dus je loopt ook geen reclame voor ze :D ) Babypark ben ik niet echt bekend mee.

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zowel bij babydump in Eindhoven als Babypark in Kesteren geweest. Babypark gaf mij een beter gevoel toen ik daar rondliep. Zowiezo al gezelliger e.d. Bij babydump vond ik het een grote ruimte waar zoveel mogelijk in gestouwd was. Qua prijs doen ze elkaar volgens mij niet zoveel. Toen ik in juni daar alles kocht hadden ze beide de aanbieding van gratis maxicosi en luiertas bij kinderwagen en gratis box bij kinderkamer.

Heb vorige week alles binnengekregen en alles klopt en staat als een huis.

18. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben een koelstra campingbedje bij de Babydump gekocht.
    Na een tijdje te hebben gebruikt, heb ik helaas het ding gemold. :)

Natuurlijk geen bon meer terug te vinden. Wij naar de Babydump om te vragen hoe het zit met een eventuele reparatie en anders een nieuwe.

Mevrouw van de Babydump heeft aangegeven dat wat er met het bedje is gebeurt niet zomaar mag voorkomen. Omdat we aan konden tonen dat we geregeld iets bij de Babydump hebben gekocht, hebben we zo een nieuw campingbedje gekregen.

Dat vind ik persoonlijk toch wel een hele goede service.

19. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij hebben alles bij Babydump gekocht. Altijd goed geholpen en vind ze ook goedkoper dan Babypark.

Ook ik vind het irritant dat de website van Babypark gesloten is op zondag. Je kunt toch de website best openhouden op zondag, maar dan desnoods de mogelijkheid om te bestellen uitzetten?

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ik woon dicht bij babypark maar koop meestal bij babydump. Ik vind daar de service en prijzen beter. Vind het heel vervelend dat babypark de site op zondag dicht doet, ik altijd heel lang moet wachten voor in geholpen wordt en de prijzen meestal een stuk hoger zijn dan bij andere babywinkels.

Deel Deze Pagina