bugaboo denim geeft af?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door daffie1, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    hallo

wij hebben een bugaboo denim en nou schijnt het dat als je hem als wandelwagen (dus als ze kunnen zitten) hij afgeeft :confused: .
    Dat is niet zo fijn natuurlijk.
    Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja ....wat heb je eraan gedaan?
    en geeft dan alleen de zitting af of ook de rugleuning?
    Nova mag namelijk bijna in de wagen want ze is de maxi cosi wel zat maar dan wil ik eerst weten wat ik eraan kan doen als hij afgeeft zodat niet al haar kleertjes blauw zijn.

wie weet raad?

Edit moderator: verplaatst naar De Babyuitzet

2. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Wij hebben een bugaboo denim en Nova (mooie naam he? ;)) zit er al vanaf haar 4 maanden in dus nu al meer dan een jaar.
    Bij ons heeft hij niet afgegeven! Ook ons hadden ze dat verteld, maar wij hebben niets gemerkt. ook niet met witte kleertjes aan!

3. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    hahaha dat is ook toevallig, volgens mij hebben wij dezelfde smaak ;)

dat is fijn te horen dat hij niet afgeeft zeg. :p
    Ik had nou niet veel zin om er een hoesje ofzo overheen te maken want dat zou toch niet echt mooi staan.
    Zou het ook zo raar vinden als het afgeeft want dat is toch echt niet praktisch. Ik denk dat ik het er dan ook maar gewoon op ga wagen en haar er gewoon in zet..zonder rare fratsen. :)

4. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Ik zou het er gewoon op wagen...
    misschien is het een ander verhaal als de stof nat is. Maar nogmaals; ik heb er nooit last van gehad!

ja haha toevallig he? grappig!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De fabrikant heeft dit mee gegeven als waarschuwing om zich zelf in te dekken. Het kan wel eens gebeuren als een kindje veel zweet of als de stof nat is. Maar heb er verder nooit iemand over gehoord dat het ook daad werkelijk heeft afgegeven. Zou me dus niet te veel zorgen maken.

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je zou er ook bij warm (zweterig) weer een aerosleep inlegger in kunnen gebruiken. die zit alleen dáár waar je kindje ook zit, dus zie je nog genoeg van je mooie stoffen bekleding.
    bij de babyzaak gewoon te koop! succes.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Kun je de bekleding niet wassen oid? Ik heb het wel eens met een nieuwe (donkere) spijkerbroek.. als je hem niet eerst wast zijn je benen blauw als je hem uitdoet :)

Deel Deze Pagina