Bugaboo donkey afmetingen ingeklapt

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marise, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wie kan mij helpen met het volgende: ik wil graag weten wat de afmetingen zijn van een ingeklapte bugaboo donkey wanneer er gebruik gemaakt wordt van 2 zitjes of 2 wiegjes.

Ik kan dit nergens op internet vinden. De winkel is niet dichtbij en wil graag weten of deze wagen uberhaupt in mijn auto gaat passen, anders wordt het hem sowieso niet.

Op de site van bugaboo staat eenmaal de afmetingen genoemd alleen ik ben bang dat dat de afmeting is wanneer er geen wiegje of zitje op de bugaboo geplaatst is.

Wie o wie kan mij helpen.

Positieve en negatieve reacties van donkeygebruikers zijn ook altijd welkom.

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Misschien beetje overbodig; maar je klapt de wagen toch nooit in met de reiswieg of zitje er nog op? 't Is altijd onderstel inklappen en reiswieg(en) of zitje(s) plaats je er dan bij. Dus denk dat je de afmetingen op de site wel aan kan houden. Ik ga 'm ook aanschaffen! Maar wij hebben een grote auto, dus dat past altijd :D.

Wellicht kan iemand hier, die 'm al in gebruik heeft, je de precieze afmeting vertellen. Maar zou 'm toch een keer passen hoor! Bij Babypark of Babydump kan dat wel, als je het eventjes vraagt.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je kan de afmetingen van de site van bugaboo aanhouden zelfs als je ze met de zitjes of bakjes erop inklapt is de afmeting hetzelfde want de zitjes/bak valt precies in het frame. Hij wordt alleen wat dikker/hoger.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kijk eens op youtube, daar staan filmpjes op en kun je een beetje inschatten

wij hebben de donkey, gebruik hem nu alleen in monoversie maar je moet gewoon ff kijken hoe je hem het beste in de kofferbak kan plaatsen. zoals ik hem er nu in heb zitten heb ik echt nog een hoop plek over en past ie gemakkelijk. ietsje langer als hij in duo is dan heb ik nog veel plek over!!

denk wel dat je de afmetingen van de site aan kunt houden.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben trouwens een renault megane, met zo'n rare 'kont' zeg maar :p

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    bedankt voor alle reacties tot nu doe.

@laris: bij de donkey kun je de wagen wel inklappen met alle zitjes erop, daarom is hij zo compact. Wat voor ons belangrijk is omdat we geen grote auto hebben

@jewe: die afmetingen heb ik juist nodig ;) wij leggen hem zeg maar niet neer in de kofferbak, maar zetten hem rechtop. Net zoals ze hem in het fimpje neerzetten als hij is opgeklapt.

Misschien moet ik toch maar eens naar de babydump rijden en de wagen in de auto passen. Zou het alleen zo jammer vinden als ik voor jan met de korte achternaam heen rij, omdat het voor ons echt niet naast de deur is.

@wonderbaby ik weet welke auto je bedoeld ;) onze auto is zeg maar NOG kleiner ;) nouja de laadbak. haha

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik zou toch ff op en neer rijden.

wij hebben hem ook rechtop staan. ik klap hem in en dan staat hij zo'n beetje op de kop met de stang omhoog.. snap je wat ik bedoel? als ik hem eruit pak trek ik gewoon aan die stang, klap ik uit en heb ik hem in z'n geheel uitgeklapt zo op de grond al..

ik vind onze kofferbak best groot hoor.. als ik andere auto's zie ;) het is geen station maar toch best een plek achterin

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ja zo bedoel ik ook! Zo moet ik hem ook plaatsen. Wij hebben namelijk een hele korte laadruime maar wel hoog. Zou wel echt balen als het niet gaat passen. Aan de andere kant, meestal als we met de auto gaan dan is mijn vriend ook mee dus dan kunnen we ook de enkele wandelwagen en buggy meenemen en de bugaboo donkey gewoon voor vanuit huis en direct wandelen

9. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ow, weer wat geleerd!! Dat wist ik niet, wat handig, scheelt weer een hoop handelingen.

10. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @laris: ja inderaad. Wij hebben nu de mura 4 en daar moet je de wandelwagenbak er af halen. Deze past dat niet ook nog eens in de achterbak samen met het onderstel. Dus die bak moet dan op de achterbank. Alleen als de 2e beeb straks ook in de auto moet gaan dat dus niet meer. Ligt puur aan onze auto hoor. Maar als ik met een andere kinderwagen een nieuwe auto kan besparen doe ik dat graag ;) en ik vind de donkey ook gewoon erg mooi natuurlijk

11. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja, de Donkey is ook errug mooi en handig, daarom gaan wij 'm ook aanschaffen. Grappig, wij hebben nu ook de Mura 4 en inderdaad die neemt aardig wat ruimte in beslag. Nu hebben wij een zeer ruime achterbak (Mazda 6 station) en daar past 'ie makkelijk in, maar in één keer inklappen lijkt me ideaal.
    Kijk, als je een nieuwe auto 'uitspaart' dan vergoeilijkt dat enigzins de aankoop :D

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik heb hem pas eind juni nodig dus ik denk dat ik nog wel even wacht met aanschaffen, je ziet ze nu af en toe al op marktplaats verschijnen en zo kan ik ook nog even bekijken hoe groot mijn zoontje zal zijn tegen die tijd. Of het nog te doen is in het zitje.

Deel Deze Pagina