Hallo, Ik heb even een vraag, ik hoop dat jullie tips hebben. Ik zit er over te denken om een fisherprice wipstoeltje te kopen met tril functie en geluidjes. Maar ik twijfel nog wel, want ik heb al een fisherprice baby-gym gekocht op marktplaats. Dus het enigste verschil tussen die twee is dat er dan een trilfunctie op zit en dat het een stoeltje is in plaats van een kleedje. Is het over dreven om twee bijna dezelfde dingen aan te schaffen of is die trilfunctie wel fijn voor de baby. Dus een echte toevoeging? Verder ben ik een beetje bang dat de baby snel in slaap zal vallen bij de trilfunctie en dat heb ik liever niet. Slapen is boven in het bedje/wiegje. Zal ik anders toch gewoon voor een eenvoudige gaan, zonder muziek en trilling? en dan heb ik al begrepen dat die van baby bjorn goed wippen had ik gelezen op een ander topic. Maar die vind ik echt niet mooi. Zijn er nog andere merken die ook goed wippen? Mijn budget is 80 euro max. Dank je wel voor jullie tips en adviezen alvast
Ik heb die met trilfunctie de jungle! Op marktplaats kun je die redelijk goedkoop kopen. De geluidjes vond ik leuker
Ik heb zo'n wipstoeltje bij beide kids gebruikt en het was een super aankoop! Geluidjes, lampjes, trilling, ik wou er zelf wel in zitten Ja ze kunnen er van in slaap vallen, maar ik heb daar geen problemen mee, zolang ze er geen hele dag in zitten.
Baby Bjorn stoeltje.... misschien niet de mooiste maar wel veruit met vlag en wimpel de allerbeste en praktisch. Heb die andere ook gehad met trilfunctie etc. maar nee ze lang niet zo'n plezier van als de Bjorn.