Valt Z8 klein?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pientje1, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Even snel een vraagje, valt het merk Z8 klein? Dat las ik ergens nl.

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik heb voor mijn jongste kleertjes uit de newborn collectie en die vind ik erg ruim vallen. Maat 56 van Z8 kan ze nu nog aan (en ze is nu ruim 14 weken). Voor de oudere zussen koop ik ook wel eens van Z8 en volgens mij valt het dan vrij normaal, maar moet zeggen dat ik wel smalle meisjes heb.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier vind ik het wel wat kleiner vallen. Maar ligt misschien ook net aan hetgeen je koopt. Hier een jas en jurkje voor de oudste gekocht. Jas was ik echt blij dat ik een ruime maat groter had gekocht, want was precies goed (mouwen wel erg lang, lijf net aan terwijl ze normaal daar echt geen last van heeft), jurk ook maat groter en was ook precies goed.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Oke! Mijn meisje is groot, dus miss toch maar een maat groter kopen.

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn meisje zit met d'r 77 cm en 8,9 kilo in maatje 80 van z8. Zit nog iets te ruim qua breedte, qua lengte zit 't goed.

6. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Z8 valt 1 mt groter dan gemiddeld alle andere kleding !

Spreekt een ervaren koopster en verkoopster;)

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Whaa.. Nou dan weet ik niet wat het met die kledingstukken is die ik gekocht heb hoor! Dus een maat groter als de maat waar ze net in zat en dan dus nog maar net goed (zat dochter dus bijv net in 110, koop 116 en zit dan net goed) :D.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het ook juist kleiner vallen. Isabelle zit nu in maat 86/92, maar van Z8 past ze goed in 98.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.868
    113
    Ik vind het redelijk op maat vallen. Shirtjes wel wat groter, vestjes ietsje smaller, maar niet klein oid.

10. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik vind het groot vallen.

De 56 van andere merken zitten precies pas...maar 56 van z8 is veel groter...daar zwemt ze bijna in.

Deel Deze Pagina