Bugaboo donkey duo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nala010, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dag dames,

Wie is er in het bezit van deze wagen en wil met mij delen wat jij van deze wagen vindt?
    Het is tot nu toe de enigste duowagen die wij mooi, en praktisch vinden.
    Alleen die prijs he :)

Iemand enig idee of die weleens ergens in de aanbieding is, of misschien met gratis accessoires?
    In de winkel vertelde de dame, dat je er sowieso de regenhoezen bij krijgt maar dat je zelf de adapters voor de maxicosi en de voetenzak bij moet kopen.

Wij willen hem gaan gebruiken voor een knul van tegen die tijd 23 maanden en een pasgeboren baby.

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij hebben de wagen! Super fijne wagen! Erg tevreden over! Nu nog in gebruik als mono, over een week of 5-6 gaan we m als duo gebruiken voor dezelfde combinatie als jij, baby en 23 maanden oude dreumes.

En qua prijs, ja hij is duur. Maar sommige prenatals geven ook op de donkey de laagste prijs garantie. Wij hebben de donkey met zwart frame, duo set, 2 voetenzakken en maxi cosi adapter kunnen kopen voor €1427.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik lees mee wij gaan m ook aanschaffen!

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 'm ook, maar zonder mc-adapter(s), dat hebben we bij de oudste ook nooit gebruikt (ok, 2x ;) ).
    Hele fijne wagen, lekker stevig, in mono-stand ook erg fijn met het boodschappenmandje. Ik gebruik 'm nu nog niet als duo, pas als mijn neefje hier 4x per week komt. Maar wel paar keer geoefend met m'n dochters; gaat prima! Lekker wendbaar!

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36

Dat is een mooie prijs!
    Hier biedt de prenatal hem aan voor bijna 1500 euro exclusief voetenzakken en adapters:(

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook. Eerst half jaar als mono toen 1,5 jaar als duo en nu weer mono want oudste loopt zelf of op het plankje. We bewaren hem nog even voor de volgende ;). Op marktplaats zijn ze ook goed te koop en niet oud. Soms al voor 950-1000 euro.

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ben ook aan het kijken.

Ik zie dat ze nu op MP showmodellen verkopen vanuit verschillende babywinkels, misschien is dat iets?

Ik wacht zelf tot volgend jaar met de aanschaf.

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    ik heb hem 2e hands gekocht en gebruik hem nu nog mono maar vanaf maart duo. Het is echt een super fijne wagen.

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb deze wagen ook sinds een week, via marktplaats hoor, maar nog helemaal mooi.

Vind het een hele fijne wagen. Alleen 1 min punt. Ik vind de gordels erg krap. Mijn dochtertje is 14 maanden en nu met winterjas zit die gordel om de buik best wel strak en zit al op maximum stand. En ze is absoluut niet dik. Gewoon heel gemiddeld meisje. Dus hoop wel dat ze er voorlopig nog in kan.
    Gaat nu nog wel hoor, maar veel ruimte is er niet.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ben zoooo blij met deze wagen! Gebruik m iedere dag en heb m nu 3 jaar. Nu vooral mono maar ook onze oudste van 4 gaat er nog wel regelmatig in en past ook de riempjes nog!

Er is ook niks stuk geweest al die 3 jaar op wat krasjes na natuurlijk.. echt een hele goeie aankoop ook al was ie duur!

11. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    bij de buffalo (lijkt op de donkey) kun je het onderste riempje een gaatje lager door de voetenzak doen en krijg je meer ruimte. Wellicht kan dat bij de donkey ook.

12. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook maar voor veel minder wij waren 1100 of niet eens kwijt. Voor de bugaboo donkey inclussief 1 voetenzak.
    Wij hebben flink onderhandeld wij hadden er ook nog eens een gratis maxi cosi bij + knuffel + waardebon 40 euro voor een verzorgingstas.

Wij hadden een offerte aangevraagd bij prenatal ( showmodel) maar stond er niet bij daarmee na de babydump geweest en voila we kregen hem voor nog minder

13. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Wij hebben hem ook al ruim 2 jaar en ben er nog elke dag super blij mee! Hij is duur, maar echt zo zn geld waard. Hij is niet zo log als andere duo wagens, zwaar beladen zelfs og met 1 hand te besturen, mooi, superhandig dat je hem ook in een paar klikjes voor 1 kindje kan gebruiken. Echt geen moment spijt van gehad. Gebruik hem nu vooral mono met plankje voor de oudste en straks vanaf mei weer duo voor baby en kindje 2.5 (voor zover zij nog wil zitten dan) en oudste op plankje erachter

14. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Superfijne wagen! Pb me even, dan geef ik je een betrouwbaar adres die m wat goedkoper kunnen aanbieden.

15. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb je een PB gestuurd

16. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt goed; mijn dochter is bijna 3, ook heel gemiddeld qua groei, en zij past er nog in met winterjas. Geen idee hoe het zit met middelomvang, maar heb het idee dat die niet enorm toeneemt vanaf een bepaalde leeftijd.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja lijkt me inderdaad dat ze in omvang niet gigantisch zal groeien. Anders zou het niet goed zijn hihi. Dus hopelijk nog lang plezier van.

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise je kan die middelste (buik) band gewoon loshalen. Dan heb je gewoon twee losse riempjes.

Deel Deze Pagina