Hallo dames, Vandaag hebben we de bugaboo Donkey aangeschaft. Helemaal blij ben ik ermee! Nu zit ik echter te bedenken welke luiertas geschikt is voor de donker/duowagen? De duwstang is natuurlijk breder dan de normale stang. Welke luiertas past hier mooi op? Zonder dat hij helemaal bovenaan de duwstang hangt? (als je begrijpt wat ik bedoel). Wij hebben er nu 1tje van juicy couture, maar die past dus niet op de donkey (te korte band). Daarnaast zoek ik een ruime luiertas, gezien er voor 2 kindjes verschoningsetjes/fles/beker en later trommeltje brood/koek etc in moeten. Bedankt!
Hang gewoon deze haken eraan, en dan past bijna elke tas met een in de lengste verstelbare schouderband wel. Think-King - Mighty Buggy Hooks Heb ze op de Cameleon en op de Donkey. Helemaal geweldig. Je kunt ze zo hoog of laag op de stang doen waar je wilt.
Ik heb gewoon een luiertas van lief. Die schouderband kun je gewoon verstellen, werkt prima Die band is zo groot.
Mijn tas past ook wel zonder haken om de Donkey-stang, maar dan blijft hij niet altijd hangen waar ik hem wil, zakt af, of kan bij voorbeeld alleen op 1 punt waar toevallig een obstakeltje op de duwstang zit (bij de cameleon de rem, maar dan zit de stof vaak in de weg als ik hem van de rem af wil doen, en moet dan vaak weer de stof van de band optillen)... Bij de Donkey zakt hij lager dan waar ik hem wil. Met zulke haken ben je voorgoed van het gehannes af. Ze blijven mooi zitten op zelf gekozen hoogte, en je kunt er ook nog allerlei extra kleine shoptasjes aan hangen v.d. kruidvat hema en zo...