He heey! T onderwerp zegt het al heb t al keer gevr in tweeling topic maar er zullen ongetwijfeld ook mama's zijn met de kindjes dicht opelkaar die ook een duo hebben gekocht Welke duo hebben jullie en waarom? Is het zitgedeelte van je wagen groot genoeg voor bv kindje van 4? kun je m inklappen terwijl de adapters van Maxicosi er op blijven zitten? gebruik je zelfde adapter voorreiswieg en maxicosi?? dank je wel alvast
Woow, een 2ling, spannend, gefeliciteerd!! Je hebt direct een "groot" gezin dan in 1x! Maareuh, een kind van 3 a 4 zit toch niet meer in de wagen?
heey! haha indd groot gezin! hier zitten ze wel tot die tijd in de wagen hoor gebruik nu de dubbele achter elkaar voor zoon en dochter, want af en toe wil ze er toch nog inzitten tot 3 jaar sowieso wel, vind ik veel handiger als ik lang in de stad moet zijn, dan dat ze zelf lopen, hangen en moe zijn
De donkey lijkt me geweldig! Maar een groot nadeel: de breedte. Dus ik zou misschien eerder gaan voor een phil en teds promenade (met luchtbanden). Tot 4 jaar hoeven ze er toch niet in? Maar ik denk dat de promenade net als een 'gewone' wagen is. Gefeliciteerd trouwens met jullie tweeling!!
hier zit er 20 maanden tussen en ik heb een donkey gekocht, al een half jaar in gebruikt voor de oudste, ideaal met die boodschappenmand ernaast, die ga ik echt missen! antwoord op je vragen: we hebben de donkey, omdat we al een bugaboo hadden en het voordeel is als de oudste straks loopt dat je hem ook weer om kunt vormen naar 1persoonswagen, je hoeft niet continue met een 2persoons te lopen, hij is makkelijk om te bouwen, dit was voor ons het grootste pluspunt. zitgedeelte is nu nog groot genoeg, onze zoon is gemiddeld en ze zeggen dat hij er wel in kan tot 3/4 jaar, en denk ook wel dat het gaat passen, hij zit nu nog erg ruim! inklappen met adapters? volgens mij is dat niet handig, maar je hebt ze er zo afgehaald, en die van de wandelwagenbak zit aan de bak vast en die van de maxi cosi is een losse beugel, dus het is niet dezelfde. succes met je keuze
Wij hebben de urban jungle genomen ivm goede ervaringen met de single versie van dochterlief. Zittingen zijn wel smaller dan van de single maar dochter van bijna 3 zou er nog best in passen als ze zou willen (de single wagen gebruiken we al niet meer sinds ze anderhalf is) zoontje van mensen in de straat van net 4 zit er bij hun ook nog wel es in als 1 van zijn zusjes loopt. Hij rijdt ook wel eens mee zittend op de voetenplaat zag ik, niet comfortabel voor lange stukken maar voor een klein stukkie wel handig. Hoe het zit met adapters voor maxicosi weet ik niet, zitten er niet bij (geloof ik??) en wil ze er ook niet bi,j al kan het wel. Inklappen met de bakjes erop gaat prima. De tweeling is nog onderweg dus gebruikservaring heb ik verder niet maar woon in een tweelingrijke buurt (ja het bestaat!) en ik zie eigenlijk bijna alleen deze wagen. Het meerijstepje schijnt ook een aanrader te zijn, kan aangekoppeld als een meerijplankje en los als een 3wielerstepje.
Welke duo hebben jullie en waarom? De Koelstra Flexxo Twin Is het zitgedeelte van je wagen groot genoeg voor bv kindje van 4? Ik denk niet dat ze er met 4 jaar nog in zitten, maar toevallig gisteren geprobeerd met mijn oudste dochtertje van net 4 jaar. Ze paste er nog 'net' in kun je m inklappen terwijl de adapters van Maxicosi er op blijven zitten? er kan helaas geen maxicosi op gebruik je zelfde adapter voorreiswieg en maxicosi?? - Verder rijd hij heerlijk (je zweeft bijna over de straat, haha ), hij draait heel makkelijk om in kleine ruimtes en past door alle kassa's (AH, Plus enz) en deuren (ook voordeuren, binnendeuren in huis), ideaal. Echt een Geweldige wagen
Wauw,thnxx allemaal voor jullie ervaringen. Wat is t toch lastig Kunnen we wel echt wat mee!!thnxx! En indd,t hoeft niet tot 3, maar als we paar uurtjes wandelen zijn kids vaak na 1uur moe, dus doen ze half/half haha.vandaar mm vraag. Donkey leek me t voeten stuk wat kort voor grotere kinderen.. (zoontje van net 2 is nu 95cm)
ik heb zelf geen 2 ling maar krijg binnenkort wel de 2 e we kopen geen duo wagen maar als ik er 1 kocht was het de donkey vindt hem gaaf en is handig ook als ze wat groter zijn en je maar met 1 ff op stap gaat ken je gewoon een 1 persoons wagen maken altijd handig...
bij onze scheelden ze 22 maand, wij hebben de duowalker gekocht. echt een aanrader en als wij een tweeling zouden krijgen zou ik hem weer kopen!
Welke duo hebben jullie en waarom? Wij hebben voor de Bugaboo Donkey gekozen omdat wij de kindjes graag naast elkaar wilde hebben. In de donkey kunnen ze daarnaast ook naar je toe kijken en van je af. De kindjes kun je dus ook zo plaatsen dat ze naar elkaar kijken. Leek mij ook wel gezellig. Daarnaast wilde wij een wagen die we ook als enkele wagen konden gebruiken. Onze kindjes zijn namelijk niet van dezelfde leeftijd. Wij wilde liever geen wagen waar de kindjes onder elkaar hingen omdat we het een naar/raar idee vonden dat er een kindje een beetje onder hangt. Verder vonden wij hem erg prettig en licht rijden, hij is zeer wendbaar en zeker niet super breed. Ik kan er prima mee door de winkels (zelfs het kruitvat bij ons in de stad is geen probleem). Is het zitgedeelte van je wagen groot genoeg voor bv kindje van 4? Ik denk zelf niet dat een kindje van vier jaar nog in de wagen wil zitten. Als kinderen eenmaal goed lopen dan zitten ze er niet meer in. Maar ik denk wel dat het zou passen hoor. De zitting vind ik vrij lang en al is hij smal, kinderbilletjes zijn dat toch over het algemeen ook. kun je m inklappen terwijl de adapters van Maxicosi er op blijven zitten? Dat doen wij persoonlijk nooit, lijkt me ook niet handig. Wat ik wel jammer vind is dat de adapter vrij groot zijn. Daar moest ik wel aan wennen. Die van de Joolz waren klein en die konden op de maxi cosi blijven zitten. Dat vond ik echt ideaal. Maar goed zo vaak gebruiken we het ook weer niet dus geen grote ramp. En daarbij zijn ze er erg simpel af te halen. Wij laten ze in de auto liggen zodat we er nooit naast grijpen. gebruik je zelfde adapter voorreiswieg en maxicosi?? Nee, voor de reiswieg heb je geen adapters nodig, die klik je zo op de wagen net als de wandelwageninzet. De adapters heb je alleen nodig voor de maxi cosi. Succes met het maken van je keuze, ik zou lekker vooral even gaan kijken. Je goed voor laten lichten en vooral er mee rijden. Dan ervaar je zelf wat je prettig vindt. Er is zoveel keuze (naast de merken die je noemt). De ICANDY bijvoorbeeld vind ik ook een mooie wagen.
Wij zijn sinds vandaag ook geïnteresseerd in de Bugaboo Donkey! Ben helemaal verkocht enkel vind ik de prijs nogal veel dus zal er ook weer veel gegoogled worden om de beste koop te vinden
Wij hebben een bugaboo Donkey, ik vind het een ontzettend mooie wagen, heel fijn dat hij gebruikt kan worden voor 1 kindje en vind het wel zo prettig dat de kindjes naast elkaar kunnen. Het klopt dat hij wat duurer is maar als je heel eerlijk bent kost een enkele kinderwagen ook al gauw 800 euro.. Ik denk dat het vooral belangrijk is wat je zelf wil.. Hoeveel wil je ervoor betalen? wil je dat je kindjes naast elkaar kunnen? wil je hem eventueel ook kunnen gebruiken voor 1 kindje? (zal in jouw geval niet vaak voorkomen in het begin, maar als ze wat groter zijn misschien wel) Mijn zoontje is 2 jaar en die past nog heel ruim in het zitje.. Hij zit mooi hoog en je kunt het zitje in verschillende standen zetten. Als ik jou was zou ik gewoon eens naar een babyzaak gaan en verschillende wagens uittesten. Ik vind het echt een topwagen!
Dank je voor je reactie ik ga het bekijken voor eens ik zwanger ben en dan online kijken.Nu nog niet ,is er het geld momenteel niet voor helaas