Bugaboo Donkey ervaringen aub.!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liefoe, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ah o,maar deze aanbieding is toch nog mooi denk ik niet?

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Zeker! Maar het is niet 'mijn' aanbieding ;) Maar het scheelt zeker! Aangezien je er bijv. bij de babydump alleen de wagen voor krijgt (en dan is hij nog duurder ook.)

Ze bezorgen trouwens persoonlijk, ze trekken er met een vrachtwagen op uit (wekelijks) en bezorgen het dan aan je deur. Vond het echt een super service! En gratis!
    En nu hou ik weer op met reclame maken, sorry! ;)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hahaha Als je ergens tevreden van bent mag je dat gerust zeggen vind ik :)

4. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    Ik hoop hem eerdaags in het echt te bewonderen in een babyzaak. Mijn andere wagen staat al te koop en ook mijn moederliefde gaat in de verkoop. Ik hoop stiekem dat hij in het echt erg tegenvalt. Scheelt weer een hoop geld. Ik krijg hem nu niet uit m'n hoofd.

5. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    Lees net mijn reactie na , en zie dat onze tablet de woorden raadt en zelf invult. Moederliefde moest zijn moederfiets.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hahaha ik begreep m al niet? Dacht echt he moederliefde?!?

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Upppp!

Wij willen 'm ook kopen:D

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hier nog een zeeeer gelukkige eigenaresse van zo een prachtige wagen!

Heb 1 zoontje van 26-06-2010 en 1 zoontje van 10-07-2012

We zijn eerst alle wagens afgegaan om te kijken wat er was maar konden de bugaboo donkey maar niet uit ons hoofd halen. We wouden een wagen die je als enkel en duo kon gebruiken. Mijn vriend gaat ook wel eens een paar dagen weg met de oudste en we hebben voor hem de quinny zapp extra full black. En de donkey is dan zo omgebouw tot enkele wagen. Dat gaat zo ontzettend soepel. Die boodschappenmand is ook heerlijk makkelijk voor de boodschapjes. Ik gebruik in de winkel geen mandje meer. De wagen rijd ook heerlijk soepel. Het duurde wel ff voor we hem helemaal in elkaar hadden gezet(we hadden de wagen laten bezorgen) maar dan heb je ook wat:D Helaas heb ik wel onlangs een lekke band gehad(binnenband was stuk) en die heb ik voor 22 euro laten maken en verder de beugel daar heeft mijn zoontje al aan zitten knabbelen en is dus door maar ik krijg gratis een nieuwe. De icandy vonden we trouwens ook een fijne wagen maar daar is je kind zo in uitgegroeid. Wat verder heel fijn is is dat je de reiswieg als je het staafje aan de voorkant weghaalt uit de reiswieg je de reiswieg helemaal plat kan maken. Scheelt weer in de auto. Ook moet je maar denken. Als je er zuinig mee bent kan je de wagen straks goed verkopen voor een nog best fijne prijs. De wagen bestaat ook geen jaren.

-kwa prijs ?? Ik had hem inclusief extra's voor 1500 euro

-welke kleurtint jullie hebben gekozen ?? De exclusieve kleur electric bleu(beetje blauw/paars achtig) met zand vind de zwart/roze ontzettend mooi maar heb 2 zoons

-welke winkel beste ?? Ik heb op 10 mn van mijn huis en een warenhuis van babydump en een warenhuis van prenatal en had nog bij babypark online gekeken maar ging toch voor de babydump omdat daar 2 lingen korting was en het goedkoopste dus en verder prijs garantie

-wat jullie extra erbij hebben aangekocht ?? 2 keer die zonne kap breeze(heeeeeel fijn!) Wel 65 euro per stuk maar de kappen kunnen over bijna de hele buggyzit en over de reiswieg fijn voor die kleine omdat mensen heel snel geneigd zijn om in de reiswieg te kijken maar de kleine alleen maar rust wilt en lekker wilt blijven slapen. Nu kan dus niemand zomaar in de wagen kijken. Houd de zon echt tegen ook de uv stralen. Je kan ze ook in allerlei standen zetten. Ik raad deze kappen echt aan.

-de lujiertas is die ook makkelijk in gebruik ?? Ik heb een Giorgio Armani luiertas

-de cupholder ?? Heb ik ook erbij gekocht en heel fijn. Vooral omdat ik echt gek ben op de avent fles maar die rechtop moet staan en anders lekt(de tuitbeker). Verder heb ik bij mijn luiertas 2 zijvakken voor drinkbekers/flessen en wil ik ook voor mijzelf wel wat drinken neerzetten dus heeft elk kindje zijn eigen plekje en ik ook. Moet echter wel zeggen dat de avent fles wel een paar keer eruit gevallen is. 2 keer gebeurd ofzo en ik gebruik de wagen vanaf mei.

-gebruikten jullie nog andere accecoires?? Ik heb van de liddl een prachtige flacedeken van mickey die pluto knuffelt standaard in mijn wagen zitten en gebruik verder een hydrofiele luier voor onder het hoofdje en er zit een spuugdoekje en een speen standaard in.

-wat zit er basis in het pakket ?? Het ligt er echt een welk pakket je neemt. Je kan kiezen uit mono, duo met 2 kinderen van dezelfde leeftijden en 2 kinderen van verschillende leeftijden.
    Ik heb het laatste pakket natuurlijk:
    Onderstel, reiswieg, 2 keer buggyzitjes, dekje voor over de reiswieg, 2 keer de normale zonnekap, boodschappenmand voor onder de wagen, boodschappenmand voor als het ene zitje er uit is, 2 keer regenkap(heerlijke stevige:)) en een pomp om de banden mee op te pompen.

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je Ruby voor je uitleg !!!

Ik krijg hem maar neit uit mijn gedachten en wil hem kopen ,ben zelfs af en toe 2de hands aanhet kijken :)

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Gewoon doen:) wat houd je nog tegen?

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

de prijs !:(

12. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    nimme ik ben met je mee aan het doen kijken, denken, maar nog niet kopen. pff ik heb het geld helaas (nog) niet zo liggen. bovendien wil ik de echo maandag afwachten. dan weten we het geslacht van ons 4de kindje. Ik wil dolgraag zwart met roze vind ik zooo mooi.

nu vraag aan jullie, ik heb straks een zoon van een jaar en stel nou dat nr 4 een meisje is, zouden jullie dan de zwart met roze doen? of de zwarte met een roze kap voor als we een dochter krijgen en er een blauwe kap bij voor de andere kant voor onze zoon? (als die mogelijk is) weet iemand dat trouwens of dat mogelijk is, 2 verschillende kleuren kappen?

geeft prenatal ook 2ling korting op een duo wagen zoals de donkey zonder dat het ook echt daadwerkelijk een 2ling is? dus voor kinderen met verschillende leeftijden? de prenatal hier in de buurt verkoopt hem overigens niet. mag hem ook niet bestellen, regels van bugaboo zelf. (was prenatal in heerenveen)

ik ben vandaag bij een winkel geweest en daar hadden ze er 2 staan maar helaas kon ik enkel heel snel even kijken want we hadden haast. jammer jammer ben nu helemaal in de wolken van de wagen maar had zo graag mijn jongste van 7 maand even in de bak gelegd en mijn oudste van 3 er even naast willen passen. zag er inderdaad erg smal uit allemaal ook omdat ik helemaal in love ben met mijn lodger bunker voetenzakken, maar denk dat ik die er niet in moet leggen dat het dan helemaal smalletjes wordt allemaal. voor mij overigens geen rede om helemaal van de wagen af te zien ik krijg hem nog steeds niet uit mijn hoofd.

13. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Je kunt gewoon een uitbreidingset kopen en dan heb je aan een kant roze en de ander kant blauw. Ik vind dat zelf niet mooi staan. De roze is echt super (vooral de special) maar ik vond hem wel heel roze roze omdat je meteen aan beide kanten roze hebt zeg maar.

De lodger bunker past er trouwens erg goed in hoor. De zitjes zijn idd smaller dan normaal. Maar nog breed genoeg om kindjes tot zeker drie jaar er goed in te laten zitten.

In principe mag er in Nederland geen korting op de Donkey worden gegeven door de winkels. Soms willen winkels er nog wel mee sjoemelen maar dat moet je gewoon even vragen. Vaak is het dan geen contante korting maar krijg je er iets extra's bij.

14. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ze hebben trouwens ook electric blue een soort paars blauw dat kan ook prima bij een jongen en een meisje.

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Die kleur heb ik voor mijn zoontjes met zand en ik vind hem geweldig! Mijn zoontjes zijn mixjes tussen 5 afkomsten en ook tussen donker en ligt. Resultaat: mooi getint met veel donkere krullen en donkere ogen. Sorry zal de enigste wel zijn maar blauw/paars staat prachtig bij hun:D

Verder tweelingen korting hebben ze bij mij ook gegeven en wat ik al zei heb 2 kids van verschillende leeftijden.

Mij lijkt me 2 kleuren wel grappig.

16. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb hem eens 2dehands zien staan onlangs op mp met blauw en roze maar vond het niet storend.

die electric blue klinkt super, zal eens kijken of dat wat is.
    ik vind die roze wel erg mooi. hou wel van zwart en roze. nou als we nog een zoon krijgen zal ik dat zowiezo niet doen. maar als het nou een meid wordt, overweeg ik wel de roze.

ruby1987 mag ik vragen welke prenatal jij de wagen gekocht heb? ik heb leeuwarden gebeld en deze vertelden mij dat 2lingkorting enkel op bepaalde artikelen gegeven word maar niet op de donkey.

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik had gezegd dat ik de wagen bij de baby dump vandaan heb:) had alleen gekeken bij prenatal maar kwam goedkoper uit bij babydump.

18. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    je hebt gelijk sorry, niet goed gelezen.

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Geen probleem:)

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ben ook helemaal verliefd op deze wagen. Manlief vind het ook een mooie en vooral omdat hij klein op te vouwen is. Als het zover is dan ga ik hem gelijk halen. Waarschijnlijk helemaal zwart en dan voeg ik gekleurde dingen toe. Zoals die zitjes voor erin ed! Mijn twijfels zijn nu zeker weg!

Deel Deze Pagina