wij hebben een bugaboo donkey voor onze tweeling en hij hangt scheef in de ligstand. Ik vroeg me af of er meer zijn waarbij de bugaboo te ver naar achter hangt. Als mijn kinderen in de wagen zitten en ik wil ze plat leggen, dan kiepen de zitjes ze ver naar achter dat hun hoofd lager komt te liggen en de voetjes hoger. Ze gaan dan ook altijd huilen en het ziet er ook raar uit. is er iemand die dit ook heeft?
Ja we gaan zaterdag ook terug naar de winkel met de wagen. Maar vroeg me ook af of het vaker voor komt?
Kun je er eens een foto van maken? Je weet dat je de donkey in 2 ligstanden kan? Zoals jij het omschrijft, klinkt alsof hij helemaal plat ligt. Mijn kinderen liggen een standje hoger.
Ja ik bedoel als hij helemaal plat ligt, dan hangen hun hoofdjes zowat naar achter. Dat hoort toch niet?
Ik kan ze natuurlijk ook een stukje rechter zetten, dan gaat het wel goed. Maar ik wil ze soms wel eens plat leggen als ze willen slapen of zo. Dat moet toch kunnen?
Soof zover ik kan zien bij mijn Donkey kan deze gewoon plat. Zou raar zijn als dat niet kan. De wieg gebruik je mijn inziens alleen plat en niet een stukje omhoog. Zou dus ook even terug gaan naar de winkel. Ben benieuwd wat ze ervan zeggen!