Wie weet hoe het met de leveringsvoorwaarden zit van de Prenatal als je daar een kinderwagen besteld. We zijn online al een beetje aan het rondkijken geweest aan een kinderwagen, maar ik kan nergens hun leveringsvoorwaarden vinden. Bij de zwangerschap van onze dochter hebben we de kinderwagen bij de Baby-dump besteld in de 16e week van mijn zwangerschap en geleverd gekregen in de 29e week. Kan dit bij Prenatal ook?
Algemene voorwaarden webshop en fysieke winkels! | PRENATAL.NL die al gelezen? anders even bellen? wij hebben het toen in de winkel besteld en na een week of wat konden we de wagen ophalen. denk dat het via de webshop hetzelfde zal werken omdat ze denk ik niet ergens een loods hebben staan waar alles al klaar staat
Die had ik idd gevonden nadat ik het berichtje had geplaats, maar kan niet echt het antwoord op mijn vraag vinden. Rij morgen wel even langs de vestiging hier. Even navragen.
Heb net de winkel even gebeld. Omdat het om een kinderwagen uit de folder van de Mama Mazzeldagen gaat moet de kinderwagen direct betaald worden. Tja, dat vind ik wel een beetje lastig eerlijk gezegd. Bedoel ik ben nog maar 12 weken heen en heb al een geschiedenis met miskramen..
Volgens mij mag je bij veel babywinkels de spullen terugbrengen als je een miskraam hebt gekregen. Misschien dat even aangeven?
De babydump heeft de laagste prijsgarantie, dus zij leveren hem nu ook voor de prijs van de Prenatal. Bestel je hem daar toch gewoon en laat je hem wat later bezorgen?