Hoi, Ik ben zwanger van ons 2e kindje, dat geboren gaat worden als de oudste 16 maanden is. Ik wandel veel, dus een duowagen naast elkaar is voor mij een must. De bugaboo donkey lijkt me fijn, maar erg prijzig, ook tweedehands. Is de wagen dit waard? Wat zijn de voordelen t.o.v. een easywalker duo? Graag ervaringen over verschillende wagens. Alvast bedankt!
Ik heb zelf geen Buggaboo, maar de Mono lijkt me ideaal. Met de gewone Donkey zit je vast aan het tweede zitje. Dan vind ik het wel geldverspilling
Ik heb zelf een donkey en ik ben er super blij mee! Het grote voordeel van de donkey vind ik dat hij heel makkelijk te gebruiken is als duo of mono. die enorme boodchappen mand is zo fijn in mono stand verder is hij licht in gebruik, zelfs nog met 1 hand te besturen. Qua breedte is hij 1 van de smalte duowagens naast elkaar (en maar iets breder als een gewone bugaboo). Ja het is heel erg veel geld, maar ik vind het echt zn geld waard! En omdat ze 2e hands ook nog prijzig zijn kun je de jouwe voor een goede prijs ook weer doorverkopen
Dat snap ik niet? Je kan altijd van mono naar duo en weer terug. Dus als de oudste zelf loopt maar de jongste nog niet, gebruik je 'm gewoon als mono. Ik heb de Donkey nu in gebruik als mono voor mijn jongste met meerijdplankje voor de oudste. Heel fijn! Vanaf volgende maand ga ik mijn neefje opvangen, dan zal ik de Donkey regelmatig als duo gebruiken. Ideaal dus dat ik van mono naar duo kan, en weer terug. Want ik heb regelmatig 3 kindjes, maar soms ook maar 2
precies dit! echt een heerlijke wagen en echt iedere cent waard geweest en nog. straks voor ons derde kindje ook weer!
Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad een prijzige aankoop, maar je gebruikt hem ook echt veel. Ik lees ook alleen positieve ervaringen. Ik denk dat we maar voor een Donkey gaan..
Ik wil hem zoooo graag. Spijt dat we niet meteen voor de donkey zijn gegaan. Heb nu een cameleon en ben daar erg blij mee. Nu het kriebelt voor een tweede wil ik graag een donkey. Er zit als alles meezit ongeveer 20 maanden tussen onze kindjes. Lijkt mij prima. Want ik wandel echt heel wat uurtjes.