Vraag aan Donkey eigenaars!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Popidepi, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Hi! Zojuist zag ik dat er een Donkey2 uitkomt.
    Wij zijn van plan om een Donkey te halen maar nu ik zie dat er een nieuwere versie uitkomt, wachten we nog even tot deze in november uit komt.

    Maar nu dus mijn vraag aan moeders met een Donkey, wat zijn precies de verschillen vergeleken met jouw wagen?
    Als je op deze link klikt zie je de wagen:

    https://www.bugaboo.com/NL/nl_NL/strollers/bugaboo-donkey2?utm_source=Facebook&utm_campaign=Donkey2

    Ik ben zelf nogal bugaboo onwetend, dus zie zelf niet 123 wat de verschillen zijn.:rolleyes::roflmao:
     
  2. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Geen donkey hier maar ik weet dat bugaboo voornamelijk dingen verbeterd die bij oudere modellen in de praktijk minder goed werkte of sneller dan verwacht kapot gingen.
    Hier heb ik een oude versie van de cameleon en bij nieuwere zijn er dus dingen anders zoals de rem , schuimbanden ipv luchtbanden en klapt de nieuwere versie beter en makkelijker in en is de kap en de regenkap veranderd.
    Dus ik denk dat er vooral de kinderziektes uitgefilterd zijn. En hooguit wat nieuwe kleuren toegevoegd.
     
  3. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.634
    1.283
    113
    De kleuren zijn sowieso anders. Verder heeft dit boodschappenmandje (als je hem als mono gebruikt) een ‘deksel’, dat heeft de mijne niet. Verder zie ik geen verschillen.
     
  4. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht november gewoon even af. Als de bugaboo donkey 1 daardoor goedkoper wordt gaan we gewoon voor die! Verschillen zijn geloof ik maar minimaal.
     
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Ik zie MAr 1 verschil en dat is dat je het mandje een kleur kan geven en afdekken.

    Ohja en de kleur robijnrood, hemelsblauw bestaat geloof ik al? En zwart sowieso

    Verder zie ik echt niets anders....
     
  6. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Het enige wat mij inderdaad opviel was het dekje van de boodschappenmand.
     
  7. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Nouja al dat het is :rolleyes: dan zijn het niet hele grote veranderingen. Ik kan op internet nou ook niet echt goed vinden wát ze nu precies veranderd hebben.
     
  8. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.634
    1.283
    113
    ik vind trouwens de Donkey Weekender heeeeeel gaaf. Volgens mij een limited edition. Mocht je een nieuwe willen aanschaffen.
     
  9. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Jaaa die had ik ook gezien! Super gaaf!
    Zoveel keuze, ben er nog niet helemaal over uit :roflmao:
    We hebben al een dochter en krijgen er nog 1tje rondom maart, dus toen we er achter kwamen dat het een meisje is dacht ik direct: jaaa de wagen helemaal roze!
    Maarja dan is het gelijk weer zo zuurstok roze en ik zie m'n vriend nu niet echt achter een knal roze wagen lopen :roflmao:
    Dus (als de prijs hetzelfde is) dan vind ik de nieuwe rode kleur erg mooi maar de weekender en de grijze kappen ook!
    Twijfels twijfels :p gelukkig hebben we nog even!
     

Deel Deze Pagina