Bugaboo Donkey? Of is er een betere optie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2Cupcakes, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Met de uppababy ben je de mand niet kwijt dacht ik. Draaicirkel vind ik niet groot en hij kan makkelijk als enkele maar goed, als je naast elkaar wilt is het natuurlijk niks voor je
     
  2. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Dat was mijn reactie op de toppi, niet de uppababy. ;)

    Maar de uppababy zou me nieuw (want die is er niet tweedehands) nog meer kosten dan tweedehands bugaboo, dus dat valt niet in t budget.
     
  3. Izzy76

    Izzy76 Lid

    28 sep 2017
    44
    5
    8
    Vrouw
    Heb je al eens gekeken naar de abc zoom? Kennis van me heeft die en is er heel
    Blij mee
     
    2Cupcakes vindt dit leuk.
  4. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ik heb er naar gekeken, maar zou dan die met luchtbanden willen (nieuw model) maar.. dan is t dus weer net zo/duurder dan een tweedehands Bugaboo Donkey omdat de nieuwe nog niet tweedehands verkocht word.
     
  5. Izzy76

    Izzy76 Lid

    28 sep 2017
    44
    5
    8
    Vrouw
    Kun je kijken naar een tweedehands model en losse luchtbanden kopen?
     
  6. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ik weet niet of die banden van t nieuwste model op t oudere model passen en ben toch meer fan van wagens die dus ook als eenling wagen gebruikt kunnen worden.
     
  7. jp87

    jp87 Actief lid

    26 okt 2011
    275
    22
    18
    Jazeker wel hoor met 2 zitjes nog genoeg ruimte helemaal wanneer je de verhoger gebruikt voor het achterste zitje.
    Denk dat je even moet wennen aan het rijden. Hier geen problemen hij is maar iets langer dan een enkele en ik kan ermee in de (kleine)hal ronddraaien dus zeer kleine draaicirkel
    Maar idd met 1 kindje kan wel maar vind ik ook geen gezicht. Daarom hier ook nog de enkele wagen staan voor het geval ik alleen met de jongste wandel en de ander ernaast loopt of thuis is ;)

    Succes met shoppen zag dat bugaboo dokey een nieuwe editie heeft nr 2 met nieuwe kleuren.
    En vast ook een nieuwe prijs;)
     
  8. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    O jammer dat de Uppababy niet in je budget past want is een geweldige wagen! En een boodschappen mand waar je u tegen zegt. Zo blij mee
     
  9. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ga sowieso voor tweedehands, dus ga voor de oude variant. ;)
     

Deel Deze Pagina