als t allemaal goed gaat is mijn dochtertje 17 mnd als nr 2 zich aandient,ben nu ong. 6 weken. ben een beetje aan t rondkijken en orienteren op duowagens. ik zal er zeker 1tje nodig hebben omdat ik er dagelijks uit moet met de hond en veel alleen op pad zal gaan.. nu is het helaas zo dat ik een hele smalle hal heb en ook mijn achterom is niet heel breed een brede duowagen is dus eigenlijk niks voor mij. ik heb nu een maxicosi mura 4 ben erg tevreden over en hij past net door de hal .. ik heb een beetje rondgekeken en kom uit op of Topmark Toppi 2 Combi Zwart | Topmark Toppi 2 Combi + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump de topmark ken het merk verder niet echt goed of een Abc design zoom deze wagen lijken me wel wat echter kan ik nergens revieuws ervan vinden en ben dus best wel benieuwd hierna.. de phil en teds vind ik persoonlijk niks ivm het onder elaar hangen.... gr gemma
Wij gingen kijken naar een topmark, maar vind ze echt niet soepel en stevig, vandaar de ABC zoom. Heb hem alleen in huis uitgeprobeerd, maar loopt lekker soepel en makkelijk in en uit elkaar te halen voor in de auto, vandaar dat dit onze keuze was
Ik vind persoonlijk die Zoom echt een bakbeest, zo groot! Maar dat vind ik van de meeste wagens. Jammer dat je de P&T's niks vindt. Mijn dochtertje heeft het altijd prima gevonden om lekker onderin de wagen te kruipen. En ik kan zelfs de Kruidvat door met mijn wagen.
De Donkey!! Helemaal geweldig en bijna niet breder dan de Mura. 'k Weet het aangezien ik zelf de Mura heb en de Donkey binnenkort aanschaf.
Hier straks een kindje van 18 maanden en we hebben gekozen voor een phil en teds (kiwi explorer) op mp. Heel goedkoop. Omdat we ook een goede andere wagen hebben (mura 4), een draagzak en straks graag een kidsit (plankje) willen aanschaffen. Dus de wagen maar af en toe en kort gebruiken. Maar die jij laat zien, ziet er wel goed uit! Ik zou zeker even uitproberen in de winkel en in je auto.
thnx voor de reacties hier kan ik wat mee... ik denk dat het de zoom word als de topmark idd zo stijf en log is neem een 2dehandje van mp denk ik maar een nieuwe vind ik toch best aan de prijs.. de donkey vind ik heel mooi maar is vind het een hoop geld voor een wagen.. de phil en teds vind ik idd niks het idee dat er zon kleintje onder hangt is voor iedereen persoonlijk natuurlijk ... ik ga ze zeker beide testen en dan mn keuze maken auto is niet een heel groot probleem want heb een station.. gr gemma
Hallo, Ik had ook een vraagje over de zoom! En aangezien er hier gebruikers van de abc zoom zijn, wou ik hier m'n vraag ook even plaatsen... Wie hoe de veiligheidsriemen bevestigd moeten worden? Heb em 2de hands gekocht maar volgens mij zitten de onderste riempjes niet goed!
Heb je weleens gekeken naar de kees tandem luxe? http://www.duowagens.nl/duo-buggys/merken/kees/kees-tandem-luxe-2011-sand-met-babynestje-topdeal Ik heb er geen ervaring mee maar wij zijn van plan die wagen te kopen. Mijn kindjes schelen straks 21 maanden. succes!
Als je beslist om de zoom te kopen kan je hem het beste in duitsland bestellen via webshop ofwel daar zelf kopen, hij is daar 300 euro goedkoper dan hier.
kes tandem is helaas niks voor ons mijn dochtertje kijkt graag onze kant op vind ze gezelliger denk ik en met de zoom kan ik haar gewoon draaien als ze t over een tijdje niks meer vind vandaar de keuze voor deze wagen.. ik ga m 2 de hands halen denk ik das zowiezo goedkoper ik wil ook al een nieuw kamertje en ik verwacht de wagen niet langer als een jaar te gebruiken dan vind ik nieuw kopen eigenlijk zonde,,... gr gemma
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, maar ik vind de zoom echt niet mooi, sorry. Het liefst zou ik voor de meest goedkope, mooie wagen en functionele wagen gaan. Helaas vind ik die goedkope niet mooi. Vind die wagens naast elkaar toch wat 'gezelliger'. Kom ik toch al snel bij de donkey uit, omdat ik die gewoon super mooi vind. Helaas zit er ook een giga prijskaart aan. Ga hem ondanks dat toch aanschaffen. Ik vind hem mooi, maar ook enorm functioneel. Hij heeft ook vooral fijne wielen en is prettig te besturen.
@gemma: wij doen het juist andersom. Mijn oudste gaat naar een 'nieuwe' kamer met tweedehands ledikantje. Laatst een matrasje op de kop getikt bij de aldi en mijn vriend heeft zelf een steigerhouten commode gemaakt. Dus die kamer heeft ons tot nu toe nog maar 80 euro gekocht voor het ledikant en het matras. Nog een beetje verf op de kozijnen en de deur, dan is het klaar. Extra kastjes heb ik allemaal nog staan, die ga ik nog even schilderen zodat ze mooi bij zijn kamertje passen. Hopelijk kan ik mijn vriend nog overtuigen voor een 3e kindje en kan ik de wagen hopelijk nog langer gebruiken.
Mijn dochtertje krijgt een ander kamertje de babykamer gaat naar de jongste... Dit haal ik gewoon bij de ikea of iets in die trant..... En dan een ladekast die voor de komende tijd ook door kan gaan als commode.. Ik vind het niet belangrijk hoe mijn wagen eruit ziet voor mij moet hij functioneel zijn naast elkaar is geen optie mijn mura past nu echt net door de voordeur.. Dit komt door de meterkast die er zit.. De zoom lijkt mij een net alternatief voor wat ik nu heb. gr gemma
Ik zou voor een donkey gaan als je het geld ervoor (over) hebt en anders voor een abc zoom, die heeft iemand hier uit de straat en is er heel tevreden mee.