Wat vinden jullie van dit pakje? Kan ik dit zo aandoen bij de kleine als geboren is of zouden jullie dit als romper gebruiken? Of nog andere tips?
Ligt er natuurlijk ook aan wanneer je gaat bevallen, maar ik zou er nog wel in ieder geval een shirt overheen doen.. Vind het meer een romper.. maar dan met lange mouwen.. Zomers zou het wel kunnen denk ik..
Is toch gewoon een boxpakje.. zou er wel een romper onderaan doen. Lijkt me best wel dunne stof namelijk.
Ja een romper met lange mouwen dacht ik zelf aan om er dan onder te doen, begin april verwachten we de kleine!
Zou er ook een romper onder doen. Volgens mij gewoon een kruippakje/boxpakje. Zou het zelf niet aantrekken als ik de deur uit ga maar voor in huis lijkt het me wel comfy.
Romper eronder, ik vind boxpakjes heel fijn voor die kleintjes. Lekker zacht, alles bedekt en niet steeds die truitjes naar beneden trekken.
Gewoon een rompertje eronder. Ik gebruik zulke pakjes alleen als pyjamaatjes, vind het nl enorm tochten zo'n rij drukknoopjes die helemaal over 1 beentje loopt, zit bij die wiebelkids van mij dus nooit mooi aangesloten: er steekt altijd wel ergens een knie half uit
Wat een schattig pakje voor een pasgeborene! Met bijpassend mutsje en alles... Inderdaad gewoon een rompertje eronder en klaar. Is jusit fijn, die knoopjes bij de benen, hoef je zo'n klein frutseltje niet steeds helemaal aan en uit te kleden als je wilt verschonen.
mag ik vragen waarom iedereen een romper met lange mouwen eronder wil doen? dat zit toch helemaal niet lekker bij zon kleintje? het lijkt mij zo opkrullen. ik heb er zelf ook last van als ik een truitje onder een trui heb. ik zou dan eerder een hempt rompertje eronder doen en lekker in een wikkeldeken/badcape als de kleine uit het bedje is. en in het bedje heeft het als goed is een kruik en warm genoeg dekentje. maar het is natuurlijk iets wat je zelf moet weten en waar jij je fijn bij voelt. alleen denk ik dat ik niet snel een romper met lange mouwen eronder zou doen omdat het niet lekker zit voor de kleine.maar dat is mijn mening hoor dus gewoon lekker doen wat je zelf wilt. het is trouwens wel een leuk pakje hoor voor als het net geboren is. een overslagtruitje met een broekje is niet veel dikker dus volgens mij kan het goed.