goedemorgen dames, Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die in bezit zijn van een bugaboo fox. Deze wagen is net nieuw uit ( afgelopen maart geloof ik) en ik kan op internet voornamelijk reviews vinden van verkopende partijen, en dat geeft natuurlijk geen realistisch beeld. Wij gaan na de 20 weken echo een wagen kopen en waar ik eerst een Joolz day 3 wilde hebben, neig ik nu meer naar de bugaboo fox. Hoe is deze in gebruik, makkelijk in te klappen, is ie stevig en niet dat ie na een paar keer gebruiken al gammel aanvoelt , en in welke auto zit ie bij jullie? Ik heb een fiat 500. Graag hoor ik het van jullie, alvast bedankt!
Geen ervaring, maar aangezien de Buffalo eruit is/gaat zal dit wel de vervanging zijn zo te zien... Zal dus gewoon prima zijn denk ik zo
Ik heb de donkey gehad, niet t zelfde dus maar wel de grote voorwielen en vind dat echt een hele grote plus! Ik heb nu de cameleon en wat een klote ding met die kleine wieltjes... Ik vond de donkey echt super rijden! Vanuit die ervaring zou ik dus goor de fox gaan
Ohh, en ik wil de Buffalo zo graag Kom ik er idd vorige week achter dat deze helemaal niet meer te koop is. Heb ik natuurlijk weer
Hier de Buffalo. Super fijne wagen en ideaal de grote wielen. Hebben VW polo. Verwacht dat de fox veel gemeen heeft met de Buffalo