Bugaboo Donkey, welke auto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bonkie, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dames met een bugaboo donkey, welke auto hebben jullie.
    Ik slechts een drie deurs Opel Corsa uit 2004.

Nu is de situatie dat er eerdaags op de achterbank een autostoel voor mijn dochter staat, maar ook een maxi cosi. De donkey moet dan in de kofferbak.

Nu past het onderstel van de cameleon wel in de kofferbak (zonder hoedenplank) maar het zitje niet, die zet ik op de achterbank naast mijn dochter, maar dat is binnenkort dus geen optie, plus dat de wiegbak er ook bij moet. Nu kan ik het ongetwijfeld erin proppen, achter de stoelen ofzo, maar ruimte voor boodschappen is er dan niet.

We hebben een beperkt budget en zoeken dus nu een auto.
    In ieder geval geen drie-deurs. Tweedehans.

Ben benieuwd!

2. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb een grote auto dus aan mij heb je niets. Maar als je bij de nieuwe donkey de wielen er af hebt kan hij heel plat. Dat is echt een heel verschil met de auto. Is even van belang bij de reacties welke versie mensen hebben.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kunnen de wielen er niet af? Want toen wij met onze joolz een auto zochten hebben we ook de corsa geprobeerd en met de wielen eraf paste de joolz gewoon plat in de kofferbak en dan de reiswieg er bovenop.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Maar in ons geval hebben we en een zitje en een wieg :)

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen

Nou volgens babydump kan bij het nieuwe model de wielen er niet af :(

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dat is echt onzin, zowel bij de nieuwe als het oude model kunnen de wielen er af. Het verschil is (en dit is dan ook het enige verschil tussen de modellen) dat de het nieuwe model echt helemaal plat kan. Ik forum mobiel en lukt me ff niet een plaatje te plakken maar Google maar eens. Mocht het niet lukken Doe ik het morgen en plak ik hier het plaatje.

7. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ff opgezocht maar het scheelt 14cm in hoogte. De oude is 40 cm hoog en de nieuwe 26 cm. Je hoeft dan alleen de voorwielen er af te halen, haal je ze er allemaal af is ie natuurlijk nog kleiner.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jajaja ik heb hem ook...wel de twin versie...en er zit wel degelijk verschil in de 2 uitvoeringen :)
    nu de nieuwe uitvoering kun je nog gemakkelijker inklappen! en compacter!
    ik weet niet of je de duo ook tot eenling wagen kunt maken?
    je kunt ook ff met je corsa naar de winkel rijden en sowieso ff passen...hebben wij ook gedaan ;)

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    De duo is het zelfde als de mono of de twin. Als je voor het inklappen hem als mono maakt is hij nog kleiner. Vooral als je de wielen eraf haalt. Maar dat vind ik wel een gedoe iedere keer. Doe dat dus liever niet. Maarja het is zowieso een gedoe om met twee kids op pad te gaan. Voor je goed en wel in de auto zit met z'n allen ben je zo een half uur verder ;)

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Maar hoe dan ook past en het onderstel en de bak en het zitje niet in mijn kofferbak :) dat gaat met de cameleon ook niet...

Dus..... Welk auto :)

11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Zoals ik al zei heb ik een grote auto, een volkswagen toeran en daar past hij prima in. Maar ja dat is ook een bakbeest van een wagen.

Hij past in ieder geval niet in de peugot 206 want die hebben mijn schoonouders en dat hebben we eens geprobeerd.

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Kijk dat helpt enorm!
    Zit te bedenken dat we anders even moeten wachten tot de donkey is uitgeleverd en dan pas een auto aanschaffen kunnen we gelijk passen.

Kan moeilijk langs een dealer en dan langs een babywinkel, haha.

13. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Zou je niet een mogen lenen bij de winkel waar je hem gaar kopen?

14. zwendel

zwendel Niet meer actief

wij hebben een citroen Xsara picasso, wel een grote auto maar niet enorm zwaar en scheelt dus ook weer in de wegenbelasting...hier nog ruimte zat over in de kofferbak dus met onze 2e moet dat helemaal goed komen.

15. Championnetje

8 mrt 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,
    Wij hebben een fiat stilo maar daar past die wel in maar dan heb je niet heel veel ruimte meer over.
    Ik zou wachten tot de kinderwagen binnen is en dan met kinderwagen en al naar een dealer toe gaan en passen in de kofferbak..
    Wij willen een andere auto en zijn ook al wezen kijken en hebben de kinderwagen gewoon mee genomen..

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb een Seat Leon en alles past in de achterbak.. de hoeenplank staat dan wel iets omhoog, maar gelukkig geen gedoe om alles ergens passend in de auto te krijgen..

Mijn moeder heeft een Nissan Juke en daar past het onderstel niet eens in de achterbak..

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Past in jouw auto in de klfferbak echt het onderstel en zitje en bak tegelijk? Kan het me niet voorstellen, maar de auto lijkt me wel wat.

18. Esfa

Esfa Lid

1 dec 2010
    32
    0
    6
    Rotterdam
    Wij hebben een seat cordoba. İk heb zelf geen bugaboo donkey maar een joolz. İn onze kofferbak pastte een joolz en stokke met de zitjes en andere zooi :p

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja, ik maak het onderstel mono, die leg ik met de duwstang naar beneden dan doe ik de wagenbak erop en daarboven, een beetje naar de zijkant, doe ik het zitje..
    Moet alleen de beugels eraf halen..

Het is ff passen en meten, maar het past echt..

En ja de auto is super!

Deel Deze Pagina