Bugaboo Donkey, welke auto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bonkie, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Denk dat ik het maar op mijn dak vastbind allemaal haha!

Bij de babydump zeiden ze namelijk dat het niet goed voor de wagen is als je deze steeds in mono en duo moet verschuiven.

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou ik gebruik hem al 1,5 jaar en tot op heden nog geen problemen ondervonden door het schuiven hoor.

En hij past in mijn Twingo, en beide kinderen zitten al in een autostoel. Het is wel een 3deurs.

Clio is 5 deurs en net wat ruimer dan een Twingo.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wat een onzin. Ik schuif hem alweer bijna dagelijks in en uit, niets aan de hand. Daar is ie voor gemaakt. Ik weet niet wat die winkel allemaal voor onzin verkoopt maar ze weten duidelijk erg weinig van het product.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ja begin inmiddels ook mijn vraagtekens te hebben.

Niemand wist ook van de verandering aan het onderstel.
    Wielen kunnen er niet af, mono naar duo en andersom is slecht voor de wagen, voetenzakken van de donkey zijn er niet dus moet je die van de cameleon kopen maar die passen niet goed (is dus universeel
    blijkt achteraf)

Ga nu babydump maar mailen dat ik het raar vind dat ze tegenstrijdige dingen zeggen en onjuistheden. Zeg dan gewoon ik heb er geen verstand van, maar ga niet zomaar dingen roepen.

5. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    nou ik verschuif mijn wagen ook meermalen per week van duo in mono. maar zou wat wezen zeg, als je een tweeling heb of 2 kindjes die er altijd in moeten zitten, en je neemt hem elke dag mee in de auto, dan dien je ook elke dag van duo weer in te schuiven om hem in te klappen. dat zou dan ook niet goed zijn voor je wagen? nee meid laat je niks wijs maken. een wagen van zo veel geld mag je toch verwachten dat hij daar tegen kan.

Deel Deze Pagina