Ik had een quinny zapp maar die vond ik heel onhandig. Lastig uit te klappen, te laag, wieltjes rijden niet fijn en lastig te manoeuvreren door winkelpaden. We hebben ook een chicco liteway die vind ik wel fijn rijden. Maar die vind ik te groot om altijd in mijn kofferbak te laten liggen. En ligt bij mijn vriend in de auto. Daarom dacht ik dat de Nuna Pepp misschien wel iets is. Wie heeft hem? En hoe bevalt ie?
Ik vind de Pepp een geweldige buggy. Kan met 1 hand duwen/sturen, rijdt lekker, rugleuning is verstelbaar, makkelijk in te klappen, met 1 hand uit te vouwen. Bekleding mag officieel niet in de wasmachine, maar heeft hier geen problemen opgeleverd. Bekleding zit volledig met klittenband/drukknopen vast, dus makkelijk los te halen en makkelijk weer vast te maken. Heb geen seconde spijt gehad van de keuze, al was het wel een redelijk bedrag in 1 keer voor een buggy (hebben em incl voetenzak en buggydrager voor op de fiets).
Ik gebruik de Nuna Pepp nu ook bijna een jaar. Rijdt super. Ben er heel blij mee. Ik vind hem alleen wel groot als ie ingeklapt is.
Kan de duwstang echt hoog genoeg? En opgevouwen neemt hij dan veel ruimte in je kofferbak in? Kunnen er nog boodschappen bij?
Prima ding! En in onze kofferbak past hij prima (buggy ligt er altijd in, soms dus met de kinderwagen erbovenop) Maar wij hebben dan ook een grote auto.
Hier ook tevreden gebruiker. Rijdt erg fijn en soepel, zelfs met 1 hand. Mijn meisje is fijntjes en blijft netjes zitten, zakt niet weg. Zitten wel verschillen in de modellen 2011/2012. Het zit in de voetensteun. Deze is bij de oude modellen recht en bij de nieuwe een "bakje" zeg maar. Als je even googelt zie je het verschil. De kleur emerald is de nieuwe de kleur plum is oude.
Ik heb het vorige week gevraagd in de babywinkel, maar ze wisten het niet precies. Ik kon em ook niet bekijken, want doordat er in januari een nieuwe komt hadden ze er helemaal geen meer staan. Maar ik weet wel dat je bij de 'oude' de rugleuning versteld met ritsjes. Dat vind ik echt stom ouderwets voor zo'n dure buggy. En de verkoopster vertelde mij dat ie ondanks de verstelbare duwstang niet erg hoog is. Zelfs in de hoogste stand is ie lager als veel andere buggy's. De duwstang is meer erop gemaakt dat je em in kan schuiven zodat ie klein opvouwt. Maar ze zei dat ie wel makkelijker mee gaat op de fiets, omdat ie achter je fiets hangt en niet hoog is. Maar hoe je dat dan moet doen met fietstassen en evt. nog een kinderstoeltje is me een beetje een raadsel?
Ik ben zelf 1.76 m. Loop je dan wel lekker achter de Pepp. Ik vond de Quinny zapp nl te laag voor mij.
Model 2012 heeft ook ritsjes, werkt prima. Zoals gezegd is voetengedeelte anders. Vriend van 2.00 meter loopt prima achter de Nuna. Bij twijfel passen in de winkel! Buggydrager voor de fiets handig. De buggy hangt in de breedte achter je fiets. Je kan dan gewoon fietstassen en zitje achterop doen. Bij mij zit buggy niet in de weg. De drager is wel duurder dan een gewone...
Volgens mij is het enige verschil met de modellen in januari 2013 de kleur Nuna Pepp Buggy Emerald Nuna Pepp 2013 model (Night / Black) Including Weather Pack (Rain Cover + Mosquito Net):Amazon:Baby Ze zien er iig hetzelfde uit op de kleur na? Op de nuna FB lees ik ook niks over nieuwe modellen, alleen nieuwe kleuren
De Nuna pepp is echt een super buggy wil echt geen andere meer!! Daarbij die verstelbare stang is echt wel hoger dan andere buggy's. Kan het weten heb veel buggy's gehad maar de Pepp is echt de beste die er is Vriendlief vind dat ook. Hij is 189 m en echt blij dat wij deze hebben. Vind het handig als ie ingeklapt is en ideaal dat je de bekleding kunt wassen. Er zijn geen verschillen in de modellen! Gaat zich alleen om de kleuren die zijn dan nieuw.
zoals ik lees op internet en op plaatjes zie dien je de bekleding te verwijderen om er een maxi cosi op te plaatsen op los verkrijgbare adaptors? is dat een hoop werk? dat houdt mij dan ook tegen. ik zou hem graag soms met adaptors willen gebruiken, als ik even gauw de winkel in moet bijv. en andere keer weer wat langer dan wil ik hem gewoon gebruiken. pff ik twijvel toch nog weer verder. op zich lijkt mij die 4 wielen wel mooi stevig. en het feit dat de bekleding wasbaar is, dat is met de petite star ook niet zo. maar daar zitten de adaptors weer bijgeleverd en hoef je verder geen bekleding of zitting te verwijderen.