Oohh ik wist niet dat je hem al kon bestellen!! Voorlopig bestel ik hem nog niet, ik wil het eventjes aankijken. Ik vind het lastig dat ik in oktober uitgerekend ben, dan komt de winter eraan en kan je wat minder wandelen. Voordat de winter weer voorbij is.. Ik wacht het dus nog eventjes af! (gelukkig is daar genoeg tijd voor hihi) Die phil en teds is inderdaad ook een leukertje!
Niet alleen de P&T kan het, ook de babyjogger city Elite (enkel verkrijgbaard in DLD, UK, US etc) kan het (zie kidsroom.de - für Babys gemacht - Weltweiter Versand von Babyausstattung) En er zijn er nog een paar waar je van een enkele een dubbele kan maken.
Hoi Miepje, De voetenzakken zitten er idd niet standaard bij. Die zijn ook nog iets van 100 euro per stuk.... Dit zijn de gewone voetenzakken die bij de Cameleon ook passen. Het ligt er natuurlijk aan wat voor kleur wagen je kiest, maar wij hebben zwart met off white gekozen en dan kan ik ook gewoon zwarte voetenzakken van de Prenatal of zo er bij doen. Die zijn maar een paar tientjes.. Ik heb daarom nog geen voetenzakken besteld. Kunnen we eerst nog even sparen voor de witte (want die vind ik wel het mooist) en anders neem ik gewoon standaard zwarte van de Prenatal... Wij moesten in totaal iets van 1580 euro betalen. Dus met 2 reiswiegjes en 2 zitgedeeltes. Er zit ook een regenhoes bij en de adapter voor 2 maxi cosi's.... Hoop geld, maar ja, ik doe het maar 1x denk ik dan! haha Gr Mandy
De Phil en Teds wagen vind ik er idd ook mooi uit zien, maar ik wil per see dat de kindjes naast elkaar kunnen zitten! Vind het toch wat zielig voor degene die onder / achter zit dat die dan niet zo veel kan zien.... Vooral als ze wat groter worden..
Weet iemand of je dat boodschappenmandje er perse naast moet zetten of dat hij ook zonder kan? Tot nu toe staat ons besluit vast.. Voorlopig word er nog niks besteld, dat zien we tegen die tijd wel
alieke ik zie dat jouw 2de ongeveer net zo oud is als mijn 2de. (die is van mei) en wij hebben nu een 3de die is inmiddels 2mnd. ik zat ook aan een duowagen te denken. ik heb er wel 1 in de schuur. een urban jungle (2dehands gekocht toen de 2de geboren werd weinig gebruikt) ik heb een buggy (zapp extra) en een gewone bugaboo. voor kleine stukjes loopt hij nu aan de hand mee. gaat heel goed. als t verder is doe ik de baby in de draagdoek en de 2de in de buggy. jouw 2de is zelfs al een stukje ouder als jullie baby geboren wordt. ik zou zeggen kijk hoe het dan voelt en maak dan een beslissing. (heb wel heeel erg zitten twijfelen ook. vind het concept van de bugaboo geweldig! alleen die boodschappen mand verschrikkelijk. en wil daarom dus mijn eigen bugaboo niet kwijt)
Hahah! Ja die boodschappenmand vind ik ook niet zo geweldig, vandaar mijn vraag Klopt, we maken pas echt een besluit tegen die tijd.. dan zie ik hoe de kids zijn in doen en laten. Zoals het er nu uitziet moeten we echt een duo hebben omdat ze iedere keer heel hard wegrennen zodra we de voordeur uitlopen. Ik wil het mezelf namelijk niet moeilijk gaan maken en zie het dus nu echt niet zitten om hun 2 los te laten lopen. De oudste is dan ook nog net geen 4 en zit nu ook het liefste nog in een buggie Die draagzak is inderdaad ook een optie! Dat heb ik bij de 2de toen gedaan maar voelde me er niet fijn bij.. vond het erg onhandig en ben zelf best klein dus het liep ook niet zo makkelijk
Alieke welke wagen heb je dan nu ? Als je al een bugaboo hebt werkt een plankje met twoo stoeltje en tuigje om je kleine vast te zetten ook erg goed !
Hallo, Het is al eerder gevraagd, maar ik heb het antwoord nog niet gelezen...Maar kan de zitting van de cameleon ook op de Donkey?? Wij hebben nu de cameleon denim. Kijk als die nou ook op de donkey pas, hoeven we alleen een wagenbak erbij...Maar mijn commercieel deel van mijn hersens zegt dat dit wel niet het geval zal zijn... Als alles goed gaat komt ons tweede kindje in november en is onze zoon dan 19maanden, dubbele wagen moet er toch wel gaan komen dan... Wat ik zo fijn aan de bugaboo vind is dat de zitrichting van de kindjes gewijzigd kan worden. Al moet ik zeggen dat onze kleine man altijd onze kan op zit...Volgens mij zijn er geen andere tweelingwagens waar de zitrichting 2 kanten op kan, of wel??? X
Wij hebben nu de Quinny Buzz en de Zapp als buggie. Die past inderdaad wel op een bugaboo maar niet op de Quinny Zoe; Dat zou wel handig zijn, helaas heb ik er geen antwoord op!
Hallo Zoe, De zitting van de cameleon past denk ik niet op de donkey. De zittingen van de donkey zijn namelijk echt wel een stukje smaller en als je de wagen in 1 persoon stand zet is deze net zo breed als de cameleon, maar dan wel met dat boodschappenmandje er nog naast....... Het boodschappenmandje kan er wel af, maar dan heb je een lege ruimte naast je zitting.... Dus dan heb je er nog niets aan. Verder voor iedereen die twijfelt over deze wagen omdat ze een ouder kindje en een baby hebben..... Hou er rekening mee dat de wandelwagen inzet vrij smal is. De meneer van bugaboo zei op de 9 maanden beurs tegen mij dat kinderen tot 2,5 of 3 jaar er wel in passen, maar als je oudste kindje al ouder is zal het wel een beetje krap worden denk ik...... Gr Mandy
Mandy, ik denk idd dat je gelijk hebt, heb nog op de site van de bugaboo gekeken. Maar de Donkey met zitting en mandje is net zo breed als de cameleon, dan moet de zitting dus wel smaller zijn. Onze zoon is een flinkerd dus ik denk echt dat de Donkey af gaat vallen... Fiene, best een mooie wagen die firstwheel city, hij lijkt zelfs een beetje op de Donkey!!! En zo goedkoop in vergelijking, dan denk ik gelijk weer dat het wel niets zal zijn. Maar we gaan op onderzoek uit. Zag ook dat Teutonia (een duits merk) ook een tweelingwagen heeft (team cosmo) die 2 kanten op kan zit qua prijs rond de 750euro en is volgens mij echt wel een stevig ding. Nadeel is alleen dat je ervoor naar Duitsland moet want volgens mij verkopen ze m niet in Nederland... Nou ja we hebben nog tijd zat, eerst maar afwachten of alles goed blijft gaan... X
@mandy.... Ik heb 3.5 maanden geleden een tweeling gekregen en ben in het bezit van een easywalker en deze bevalt prima. Daar kunnen ook 2 maxi cosi's op iets schuin ten opzichte van elkaar. Ik kan op deze manier overal net naar binnen. Maar jij krijgt ze naast elkaar.....ben je dan niet te breed om door een deur te gaan???
Hoi Lima, Ik ben toevallig vanmiddag even in Amsterdam geweest. Daar staat de bugaboo donkey gepresenteerd voor publiek in het Magna Plaza tot 8 april. Heb dus gelijk weer even goed kunnen meten en dingen kunnen vragen. Ook heeft die vrouw hem helemaal goed uitgelegd. De wagen is van zichzelf 74 cm breed en de easy walker 76 dacht ik. De maxi cosi's kunnen er naast elkaar op en dan komt het niet breder uit dan de wielen dus hij blijft zo smal!! Ook vind ik de reiswiegjes van de bugaboo iets ruimer tonen dan die van de easy walker. Ze zijn alleen smal in het midden waar de billetjes liggen, maar bij het hoofdje zijn ze wat ruimer. Dit dus ook met de zitting van de wandelwagen. Valt me toch weer alles mee dus....... En......de ligbakken kunnen op de wagen bevestigd blijven als je de wagen inklapt. Hierdoor is hij wel wat dikker, maar het scheelt wel weer een handeling. Maar verder ben ik ook wel heel erg benieuwd naar je ervaringen met de tweeling... Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat... Is het echt zo druk als iedereen je voorspelt of valt het wel mee. Kun je ze een beetje een zelfde ritme aanleren of maakt bijv 'snacht de 1 de ander wakker..... Ik heb er echt heel veel zin in dat mijn kleintjes geboren worden, maar vind het ook wel spannend!!! Gr Mandy
@mandy....de donkey lijkt mij ook een geweldige kinderwagen en had hem ook graag willen hebben alleen was hij toen nog niet leverbaar.... Maar een tweeling hebben / krijgen is geweldig. De drukte valt mij reuze mee. Het kost allemaal wat meer tijd omdat je alles dubbel moet doen maar druk....nee. En je moet jezelf ook niet zo druk maken...je kunt toch niet alles tegelijk doen met twee ukkies dus de een huilt dan wel eens als je met de ander bezig bent. Het is even niet anders. Ik heb ze niet op verzoek gevoed. Hier krijgen ze elke 4 uur voeding. En dit bevalt prima....Ze zijn bijna 5 weken te vroeg geboren en hebben 13 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen kregen ze ook al een "schema" mee naar huis. In het begin kwamen ze elke nacht 1x.....en als de een dan voeding kreeg dan werd de ander ook wakker gemaakt voor voeding. En na 14 weken sliepen ze door...van 22.00 uur tot 6.00 uur...
ik zag hem laatst bij iemand.. (maar nu lees ik dat hij pas in april uitkomt ) ik vond het er erg vaag uitzien.. een zitting met een mandje ernaast
meiden die het over een Firstwheels City Twin hebben: Hou er rekening mee dat hiervan de zittingen ook erg smal zijn (smaller als de enkele wagen van Firstwheels, de Elite) en kindjes al gauw met hun hoofd tegen de zonnekap aanzitten... mijn dochter van 1,5 jaar kan er nog nét onder.
Ik rij onze babytweeling nu bijna 5 weken rond in de firstwheel twin. Heb voor onze peuterzoon een buggyboard van lascal erop gezet. Zelf dan is ie nog met een hand te manouvreren door allerlei obstakels. Mc's kunnen iid naast elkaar. Stoeltjes ook naar je toezetten. Onze bb cameleon hebben we onlangs verkocht, maar moet zeggen dat de firstwheels city twin ons versteld heeft doen staan van de hele goede prijs/kwaliteit verhouding!! 580 euro met alles erop en eraan! Zijn ze straks te groot voor de zitjes (mijn zoontje past er nog in met zijn smalle kontje) dan gaan we over op de koelstra twin buggy en gaat deze op marktplaats. Maar zover zijn we nog lange niet..