We gaan hem eerst eens in het echt gewonderen maar denk wel dat we deze gaan kopen! Lijkt me ideaal ook omdat je hem tot monowagen kunt maken! Weet iemand wat de levertijd is?
Ben naar babypark geweest en helaas in Hoogeveen was die niet te bezichtigen in de winkel. Ze vertelden me dat er een run op de Donkey was en vanaf Juni pas echt weer leverbaar. Maar op marktplaats zag ik toevallig een winkel adverteren met de donkey en ik zag echte foto's van de wagen. Ik begon toen wel wat te twijfelen, vind hem nou niet echt denderend mooi eigenlijk. Ik weet zeker dat ik hem ga kopen, maar of die het vele geld ook waard is ik heb geen idee. maar in ieder geval vanaf juni kunnen ze de donkey leveren werd mij verteld.
Oké das geen probleem want ben toch nog niet zwanger.. Ik vind hem wel super mooi op de foto's dus hoop niet dat hij tegenvalt in het echt.. Maar ik wil hem omdat hij als enigste tot een mono te maken is (en dan bedoel ik niet de phill en Teds ofzo want ik wil ze naast elkaar.. Maar hier gaat de donkey er komen, joepie
waarom al een kinderwagen kopen als je nog niet zwanger bent? wie weet heb je de pech en duurt het 2 jaar wij wouden de donky ook eerst maar vind hem gewoon veelste duur! vond het gewoon zonde van me geld
Ben me ook aan het verdiepen in deze wagen en ik zei ook al tegen mijn man dat het wel een handige wagen is. (hou alleen niet zo van bugaboo maar goed...) Hoop dat ie binnenkort te bekijken is in de babypark winkels want wil hem ook graag in het echt zien. Wij verwachten de 2e in oktober en dan is de eerste 14 maanden en moet dus echt nog wel een tijdje in de wagen! Zei al tegen mijn man, dan kunnen we die andere wagen misschien wel verkopen maar dat wil hij niet... die gaat dan dus naar zolder, wel zonde geld!!
Hij is bij babypark Kesteren te bewonderen en nog 2 andere vestingen van babypark maar dat weet ik zo Ff niet meer, weet ook niet hoeveel vestingen er zijn Als je googled dan kun je dat zien.. Bij veel prenatal winkels(de grote) hebben ze hem ook staan en ook bij moeders mooiste in den Bosch weet niet waar je woont
Was toevallig van de week in babypark Zaanstad (Wormerveer) maar ben toen niet bij de kinderwagens gaan kijken, ging voor wat anders kijken. Heb jij al een autostoel in de auto of nog maxi cosi? Wij zijn nu ook aan het kijken voor een autostoel maar die dingen zijn ook echt duur!! En kan op internet niet heel duidelijk zien wat nu het verschil is, heb jij je er al in verdiept?
Vanaf maandag is het trouwens 10% korting op alles bij babypark. Wel die moeite waard als je die kinderwagen wilt kopen. Hij is toch iets van 1500,- euro als je hem voor 2 kindjes wilt gebruiken? De prijs staat er namelijk ook niet bij op babypark.nl
Moet je eens kijken ff denken daar hebben ze de pearl en ook andere modellen van vorig jaar voor heel goedkoop ga Ff voor je kijken! En dat van die 10% ga ik ff aan vriendlief vertellen
Hier ACTIE! - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
Heb een boekje gekregen dat ze actie hebben omdat er een nieuwe winkel geopend is! Ik baalde al enorm dat ik het boekje precies binnen kreeg toen ik net voor 280 euro spullen had gekocht afgelopen donderdag. Ik had de donkey toen nog niet gezien dus weet ook niet of deze precies bij de kleine lettertjes word genoemd, hoop het niet!! Heb overigens een auto stoeltje besteld maar dan de maxi cosi Axiss 2010 omdat wij de isofix straks weer willen gebruiken voor de maxi cosi en anders moeten we er daar nog 1 van kopen en das ook weer iets van 150 euro... is het alsnog weer een duur stoeltje. Heb jij wel het autostoeltje op de isofix staan?
volgens mij geldt die actie niet op de donkey. Tenminste bij de prenatal was de donkey ook het enige waar je geen korting op kreeg laatst... voor degene die deze nog niks vinden is de icandy peach of de mima kobi (die is nieuw) misschien ook wat. Zelf heb ik een phil en teds omdat deze toen nog niet uit was maar ik vind hem geweldig!
Jammer trouwens! Schoonmoeder had gister de donkey in de stad zien lopen zei ze.. Denk dat het een gewone Duowagen was al zag ze als eerst het mandje..
Woew hier is de donkey besteld! de zwarte met offwhite! Er zit 8 tot 10 weken levertijd op.. Heb 'm bij baby en tienerstore van asten besteld via de mail (voor degene die hem ook willen bestellen)