Bugaboo Donkey?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laris, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wow, super zeg!! Ik heb hem nog nooit gezien en wil hem toch wel graag even bekijken!! Heb je nog geinformeerd over de kosten voor een extra stoeltje tegen de tijd dat je die nodig hebt?!

Ben erg benieuwd.

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Leuk! wij weten nu dat we nog een dochter krijgen dus dan wil ik voor de zwart met roze gaan.

wonderbaby1: heb jij hem besteld als mono of duo? en hoeveel was je kwijt als ik vragen mag? geloof dat babypark vertelde dat het onderstel 1044 was en met nog wat simpele dingen 1400 oid. maarja nog 2 voetenzakken enz. erbij en je bent al 1600 kwijt.

Ik ga nog even wachten met bestellen totdat ik mijn teruggave van de belasting terug heb ghihi. die heeft de donkey gesponsord

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    #43 wonderbaby1, 16 mei 2011
    Laatst bewerkt: 16 mei 2011
    Als monoversie met adapters 1128,95 om precies te zijn.. Een extra stoeltje kost dan 200,- zeiden ze me dus dat doe ik tegen die tijd :p anders vind vriendlief dat te gek worden en dan haal ik 'm wel een xtje daarna ;)

Ik heb ook een maclaren burburry buggy en daar gebruik ik de voetenzak van, das een echte burberry dus hoef geen voetenzak erbij te pakken.. Sonde om die te laten verstoffen!

Even ter aanvulling dan heb je dus een onderstel, mandje, buggyinzet, reiswieg, zonnekap en dekje
    Dus je kunt dan al een buggyinzet met reiswieg ernaast doen of maxicosi

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Das dan altijd nog 5 kg meer dan in andere wagens waar je alleen het bagagenet onder de wagen hebt :D.
    Zonder gekheid, daar koop je de wagen natuurlijk ook niet voor, maar een beetje extra bergruimte wanneer je 'm als mono meeneemt of gebruikt is altijd handig.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Kan best veel in hoor en je kunt hem nog in de duo versie doen en dan is het mandje veel groter! :p

Laris heb jij 'm al besteld?

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Nee, heb 'm nog niet besteld, ik wil eventjes wachten tot ik zwanger ben van de tweede. Maar dan wil ik 'm op zeker héél graag hebben en dan precies de kleur die jij besteld hebt, zwart/off white! Ik heb m'n man inmiddels zover gekregen, die eerst (terecht) een beetje mopperde over de prijs.
    Kan 'm dan natuurlijk alvast beetje 'inrijden' met m'n zoontje :D

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja hier precies hetzelfde hoor! Bij babypark heb ik hem nu uiteindelijk besteld.. Wordt eind juni begin juli geleverd, hoef dan pas te betalen bij levering en de bezorgkosten zijn 15,- dus das om te doen He..

Gelukkig is vriendlief hier nu ook enthousiast! Hij vroeg of ze die niet gewoon nu al in de winkel hadden zodat we hem meteen mee konden nemen :p helaas is dat niet zo!

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    *Lol*, dat is toch wel erg leuk!! Mijn kerel plaagt me er nu graag mee, maar vindt het helemaal prima, gelukkig.
    Ow, ben zoooooo benieuwd hoe de wagen je gaat bevallen! En de bezorgkosten vallen zeker mee.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja ben ook erg benieuwd! Heb er een keer mee gereden hij hij rijd echt helemaal super! :D

Nu maar hopen dat er gauw een tweede mag komen ;)

10. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Tsja de B-Donkey... Ik heb er ook naar gezocht en had hem net iets eerder nodig dan leverbaar. Hebben ook gekeken naar de Mima en de iCandy.
    Maar alle 3 die wagens zijn echt extreem duur vind ik!! Onder de 1200 euro ben je er nog niet!!

Uiteindelijk gekozen voor de Phil&Ted's Vibe, die je ook als enkele wagen kan gebruiken. Hij is als dubbel-wagen ook niet zo breed en niet zo lang als de meeste dubbele wagens, heeft 3 luchtbanden en is makkelijk opklapbaar. Voor nog geen 800 euro waren we klaar inclusief accessoires als maxi cosi adapters, wiegbak/tas, en 2e zitje/rugleuning!

Eef :)

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Wat ik zo jammer vind aan de phil en teds is dat het kindje achter tegen een rugleuning aankijkt dat vind ik zo ongezellig daarom zou ik er niet voor gaan.

Laris en wonderbaby: zijn jullie mannen eindelijk om? de mijne nog niet haha. Ik vind het zo grappig hij weet dat ik gek ben op kinderwagens en als er weer nieuwe uit zijn moet ik ze even zien. (tsja niet allemaal hoor alleen van bepaalde merken) ik wist niet eens dat de donkey bestond, maar mijn vriend attendeerde mij erop. Nu ben ik helemaal om en wil de donkey bestellen maar vriendlief vind de wagen belachelijk duur wat eigenlijk ook wel zo is, maar het is zijn eigen schuld! ghihi hij heeft gezegd dat de donkey bestond. Denk dat ik hem rond juli ga bestellen hopelijk is die dan optijd binnen voordat onze uk komt.

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wanneer ben je uitgeteld jongmama?

Ze zeggen 8 tot 10 weken levertijd maar ik moest kijken naar juli..

13. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    eind oktober verwachten we onze uk maarja van onze dochter was ik ook 2,5 week eerder bevallen. Babypark vertelde mij dat ik vanaf juni weer kon bestellen oid. Nouja het heeft ook geen mega haast ik heb de stokke nog wel waar de baby eerst in kan liggen, maar ik heb dan niets als ik alleen ben en met 2 kids op pad wil.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb hem vandaag zien staan bij de prenatal. Had het niet verwacht want ik ben een enorme bugaboo fan en op het plaatje vond ik hem fantastisch maar mij viel hij ook een beetje tegen.
    De zitjes en de reiswieg zijn echt een stuk smaller en vooral de reiswieg is echt kleiner en dat is jammer want een voordeel van de bugaboo vond ik altijd dat je zo een lekkere ruime reiswieg had...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jongmama ja dat is misschien wel zo. Maar als het kindje achter zit dan is de baby al minimaal een half jaar. Als mijn zoontje een half jaar is dan denk ik dat we hem nog veel minder gebruiken. Mijn dochter gaat natuurlijk steeds beter lopen...
    Ik vond die phil en teds ook helemaal niks hoor. Ik heb hem gekocht omdat ik hem voor weinig kon overnemen van iemand en ik moest toch wat (de donkey was nog niet uit) maar nu ben ik er echt weg van. Vooral het babynestje wat ik eerst bagger vond is heerlijk en ook het hanggedeelte werkt heerlijk relaxed. Als mijn zoontje huilt ga ik een rondje lopen en dan wordt hij heerijk in slaap gewiegd...

16. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    ach ja kinderwagens en andere babyspullen zijn ook zo persoonlijk. je moet doen wat je het leukste lijkt en uiteraard wat je kan besteden!
    Ik wil de donkey eerst nog in het echt zien en er mee rijden voor ik hem echt ga bestellen. het is echt wel een grote smak met geld. Onze dochter is 15 maand als nr. 2 komt maar toch vind ik het leuk als de twee dames straks naast elkaar zitten. haha ja maar dat is meer voor mij eigen idee hoor lijkt me zelf ook gezellie.

17. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb dat ook hoor, dat ik het leuk vind als kinderen naast elkaar kunnen zitten. Maar, 't is maar net wat je zelf fijn/handig vind, en wat je budget is, ook niet onbelangrijk.
    De reiswieg is idd smaller dan de gewone bugaboo, maar niet smaller dan de reiswieg van de easywalker of Kees. Ik ben iig blij dat mijn man 'om' is, nu heel erg hopen dat ons tweede wondertje snel een feit mag zijn.

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Meiden in de winkel waar ik werk hebben we hem gewoon op voorraad! je kunt hem dus direct meenemen!! In bijna alle kleuren!

Daarnaast is het zo dat er vanuit bugaboo is opgelegd dat de winkels die de donkey verkopen er geen acties mee mogen voeren. Hij is dus overal even duur!!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    En waar werk jij? Toevallig bij moeders mooiste? Zal het eens tegen vriendlief zeggen ;)

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Up!

Ben wel benieuwd waar marleentje26 werkt! (A)

Deel Deze Pagina