Ik werk in babyspeciaalzaak in de woonplaats die bij mijn naam staat! Weet niet of ik dat hier namelijk mag zeggen hihi
Weet iemand of die bij Babypark (Gouda) al als showmodel staat? Ik ben er toen geweest omdat hij online stond maar toen stond hij er nog niet! Ik heb eigenlijk de 2ling inzet nodig maar alleen een wieg en zitting, iemand enig idee wat dat kost? Ik kan niks online vinden.
Een onderstel met buggyinzet en reiswieg en maxicosi adapters kost met bezorgen(15,00) 1148,95 Je kunt op internet kijken waar ze hem hebben!
Hoop dat wij volgende week tijd hebben om even te gaan kijken in Wormerveer en dan wat meer info kunnen krijgen over de prijzen. Heb nu het idee dat het goedkoper is om het te doen zoals jij het hebt gedaan en dan daarna nog een zitje te kopen. Ben wel erg benieuwd hoeveel dat zitje dan extra kost maar dat ga ik dan ook vragen!!
Hier is ie ook besteld! Wij hebben de dubbele besteld voor 1380 euro! Wat een geld, he! Wonderbaby, ga jij je vorige kinderwagen nu verkopen? En gelijk je bugoboo gebruiken als enkelwagen totdat de tweede geboren wordt?!
Wij zijn afgelopen maandag bij Babypark gaan kijken. We moesten even testen of hij in de auto paste.. hij past super!! De jongste was WOEST toen ze eruit moest, dus voor haar is de keus al gemaakt We willen eerst onze andere wagen kwijt raken en dan ga ik hem bestellen.. we hebben nog eventjes gelukkig Wij weten alleen nog niet precies welke kleuren.. ik vind het een beetje tegenvallen. Zijn er ergens geen leuke exclusieve kleuren?
Wij hebben eerlijk gezegd amper gekeken naar de wagen... ik had op internet al veel opgezocht en hij ziet er prima uit. Wij hebben ook niet geprobeerd of ie in de auto past maar daar ga ik wel vanuit. We hebben niet eens geprobeerd hoe ie in en uit elkaar moet maar we hebben nog alle tijd om dat uit te zoeken. De levertijd valt overigens ontzettend mee! Dacht dat de levertijd 10 weken was dus wilde snel bestellen maar hij komt geloof ik ergens eind juni al binnen! De kleuren vind ik ook wat tegen vallen, wij hebben gekozen voor de zwarte basis met de zandkleurige kap. Vind offwhite wel heel mooi maar die ziet er waarschijnlijk (bij ons) na 2 weken al niet meer uit. Verder weinig spannende kleuren, roze en blauw valt voor ons zo in zo af dus er bleef maar weinig over. Dacht nog even aan zwart met zwarte kap maar dan is het wel een hele donkere wagen. (ze hebben helaas geen grijs ofzo...) Wat voor kinderwagen heb jij nu? Groetjes Januari
Wat goed januari! Mijn oude is al verkocht en ga hem dus gelijk gebruiken, heb nog een maclearen burberry buggy dus die gebruik ik nu.. Ben zo blij als hij er is
Super dat je andere wagen al verkocht is! Heb je er nog een beetje redelijke prijs voor kunnen krijgen? Wat voor wagen hadden jullie? Tijdelijk met de buggy is toch ook prima. Waneer komt jullie nieuwe wagen binnen of heb je nog geen datum? Wij hebben hem uiteindelijk bij de prenatal besteld en moeten hem dus zelf gaan ophalen... bij babypark leveren ze gratis thuis maar die was vandaag helaas dicht en we hebben echt even geen andere mogelijkheid om een middag weg te gaan voor een kinderwagen.
Voor 15,00 bezorgen ze hem van babypark.. Ze zeiden in juli dus ben benieuwd! Ik heb hem telefonisch besteld
Is het jullie trouwens opgevallen dat bij de reclame van mcdonalds die van mcflurry rolo dat die kinderwagen een bugaboo donkey is?