Bugaboo Donkey?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Laris, Apr 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lekker dat je je wagen goed hebt kunnen verkopen. Mijn man wilt onze kinderwagen niet verkopen maar op zolder zetten, hij vind het zo'n fijne wagen en denkt dat we die wagen weer gaan gebruiken als de 1e kan lopen dus we hebben straks 2 wagens...
    Het was me nog niet opgevallen dat in die reclame de Donkey te zien is, grappig! Ga volgende keer even opletten!! :)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Januari; Ja wij hebben dus precies hetzelfde met de kleuren. Die offwhite vind ik erg gaaf.. Ik ga er nog hard overna denken ;) Roze/rood/blauw vind ik zelf niet leuk voor een kinderwagen.. We hebben nu de Quinny Buzz 3, echt een super wagen maar straks met 3 kids niet handig. Leuk dat je hem binnekort al hebt!!

Wonderbaby; Wij hebben een Seat Altea, grote kofferbak hoor! Alleen toch even zien hoe hij erin paste. Ik zag trouwens op een plaatje dat hij tegelijk met de reiswieg ingeklapt kan worden.. terwijl de verkoopster hem eraf haalde. Wat heb je uiteindelijk voor je Buzz kunnen vangen? Die van ons is van 2010 en nog gloednieuw..

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Januari2010 jij krijgt bijna je donkey ofniet?

4. januari2010

hey hey :)
    Ik denk het wel maar ben nog niet gebeld door de winkel... hoop volgende week.
    heb jij al wat gehoord?

Groetjes Ellen

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Hoelang was bij jullie de levertijd?? Wij moeten hem nog gaan bestellen.. :)

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee maar tegen mij zeiden ze in juli dus nog ff wachten..

Alieke ze zeggen geloof ik 8a10 weken,
    Jullie twee meiden, welke kleur ga je kiezen?

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Wij hebben besloten om zwart met off-white te nemen. Vriendlief had gerust een hele roze genomen maar dat vind ik niks ;)
    Binnenkort maar even bestellen dus..

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dan hebben we allemaal dezelfde straks :p

9. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Nee hoor, want ik wil de zwart/ roze ghihi! we krijgen nog een meid dus ik ga voor ROZE :D als ik zwanger was van een zoon had ik ook de zwart/offwhite gekozen.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Leuk jongmama!

Januari heb je hem nu al? Ik zou in juli iets horen en dan een afspraak maken voor wanneer ze hem brengen dus ben benieuwd!

11. januari2010

Nee, ben nog niet gebeld. Moet er eigenlijk zelf even achteraan bellen maar vergeet het steeds.... heb hem dan ook nog niet nodig maar ga proberen er morgen even aan te denken!

Als ie binnen is laat ik het weten, ben benieuwd of die van jou al snel binnen komt. Bij mij zeiden ze week 24 maar heb nog niks....

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké ik verwacht dus ook dat de mijne later binnen is.. Is niet erg want ben nu toch huiverig omdat ik nog niet zwanger ben helaas.. Dus ik hoop dat ze bellen als ik al zwanger ben, ben nogal bijgelovig en denk dus straks lukt het niet en ben ik pas over een jaar of langer zwanger ;)

13. januari2010

heb vandaag even gebeld en hij is binnen! We gaan hem straks of morgen ophalen. Maar ik denk dat ie eerst nog even naar de zolder gaat hoor... anders heb ik hier straks 2 kinderwagens in de gang staan en een buggy... iets teveel van het goede, haha!

Hoop voor je dat je snel zwanger mag worden!! Duim voor je!!

Liefs Januari

14. januari2010

ik heb hem vandaag opgehaald en ook in elkaar gezet. (winkel adviseerde me om te controleren of alles aanwezig was...)

Hij is mooi!! ben helemaal blij!

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Januari; Fotoooo :D :D

Ik moet hem nogsteeds bestellen.. *schaam*

16. januari2010

Hij staat nu op zolder... haha. Ga hem nu nog niet gebruiken.
    Als je hem graag wilt hebben zou ik hem wel gaan bestellen nu!! Ze houden namelijk nu een wachttijd van 12 (!) weken aan.

Ik ging trouwens in mijn eentje proberen om de wagen van 1 naar 2 te 'trekken' en weer terug maar dat is nog best lastig in je eentje, denk dat ik even goed moet kijken hoe je dit het beste kan doen!

17. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    wat zonde! zo'n dure wagen op zolder te zetten en je garantie begint al te lopen.

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier heb ik de kinderwagen begin juni besteld en eind augustus kan ik hem verwachten... Levertijd begon idd al op te lopen..

19. januari2010

Wij hebben ook nog een Urban Jungle van Mountain buggy en ik vind deze persoonlijk lekkerder lopen dan de bugaboo dus nu we nog 1 kindje hebben lopen we daar nog even mee.
    Vind het ook zonde om die op zolder te zetten... het is zo in zo zonde om 2 kinderwagens zo snel op elkaar te kopen!!

Helaas kan onze dochter nog niet lopen als onze 2e komt en 'moesten' we wel.

Ben het helemaal met je eens dat het zonde is om zo'n dure wagen op zolder te zetten!!

20. januari2010

Dan moet jij helemaal lang wachten! wij hebben besteld in week 22 (ook begin juni) en zouden hem in week 24 al krijgen. Uiteindelijk is dat dus van de week geworden maar niet zo lang hoeven wachten!

Welke kleuren heb je besteld?

Share This Page