Bugaboo Donkey?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laris, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauw januari!! Leuk man dat je hem al hebt!

De mijne ook al tijd geleden besteld en denk dat ik hem in augustus pas krijg.. Dus denk dat ik die toch laat komen en dan gok dat we snel zwanger zijn!! Zeker als het zolang gaat duren als ik wacht..

Dat in en uitklikken moet gemakkelijk gaan gezien de filmpjes dus idd even uitzoeken en misschien de filmpjes Ff bekijken?

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik vind het echt een prachtige kinderwagen!
    Was er dan ook helemaal van overtuigd dat ik m wilde!
    Maar nu heb ik mn zoontje van 1 er ff in gezet bij de Prenatal en blijkt t zitje super smal te zijn...
    Mn zoontje is echt niet zwaar (zelfs onder het gemiddelde) en had geen jas aan..
    Dus was wel ff jammer want ik dacht meteen hoe moet dat dan van de winter...
    Ik denk dat we voor de Easywalker of Urban Jungle gaan maar ik vind ze veel minder mooi!

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb mijn zoontje er ook in gezet en ik vond 't zitje dus helemaal niet smal, hij zat er comfortabel en perfect in (nu bijna 11 kg maar beslist niet breed). De verkoopster heeft mij ook laten zien dat de zitting van een Easywalker echt niet veel breder is, de stoeltjes zijn hoe dan ook smaller dan bij een enkele wagen. Bij het vergelijken, wagens naast elkaar, vond ik er érg weinig verschil in zitten (en ik was daar dus ook sceptisch in).

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja en de zitjes zijn normale hoogte net als de cameleon en dat is bij de andere niet dus daar zijn ze zo uitgegroeid..

Heb een filmpje gezien waarin een jongen van 4 er nog gewoon inpast

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Echt? Dan ga ik t nog eens proberen.. Mijn zoontje weegt ook net 10 kg maar vond t smal bij de beugel om zich vast te houden.. Maar misschien heb ik m er niet helemaal goed in gezet... Vind m zooow mooi dus nog maar eens kijken..

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zeker doen!! Zitje is niet extreem smal en 't is echt een super mooie wagen :D. Ben er zelf ook weg van en kan niet wachten tot ik zwanger raak van ons tweede wondertje. En niet alleen vanwege de wagen hoor *lol*

7. misa

misa Niet meer actief

Geweldig mooi! Ook later met 1 bak of zitje te gebruiken?
    Ik vind de prijs wel belachelijk... Dus uiteindelijk zou ik het nieuwe nooit doen.. :)

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja ik vind m dus ook prachtig Laris!
    En mijn zoontje is ongeveer van dezelfde leeftijd als jouw kindje zie ik..
    En vond m er ook goed inzitten maar bij de heupjes kon ik er net aan allebei de kanten een hand tussen doen.. dus was bang met een winterjas..
    Maar ben aan het kijken geweest voor een easywalker en urban jungle maar ze kunnen echt niet tippen aan de donkey qua uiterlijk...
    Ben in maart volgend jaar uitgerekend van de 2e (als het allemaal goed mag blijven gaan) dus dan is mn zoontje 1jaar en 9 maanden..
    Hoop zo dat het dan nog goed past want dan wil ik wel heel graag!!

En als ik hier hoor dat een kindje van 4 er nog in past..... Oooooww hoopt het zo.. Hihi

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @happymom wij gaan ook kijken voor de bugaboo donkey.
    Het wordt of de die of de i candy...

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja hij is prachtig!! Als je even kijkt een paar pagina's terug kun je de link van het filmpje zien..

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    joehoeeee zwanger :D:D:D dus de bugaboo donkey komt goed van pas strakjes eind maart!!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gefeliciteerd! Goed getimed. ;):D

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

GEFELICITEERD!!! Helemaal super! Nu maar snel de wagen ophalen!! :)

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Gefeliciteerd meis!!! Zeker goed getimed :))). Fijne zwangerschap! Enne....je kan 'm natuurlijk al gebruiken als mono, denk dat ik dat wel zou doen :D

Deel Deze Pagina