Wij hebben in 2007 een babykamer gekocht bij Baby Dump. De kamer bestaat uit: Ledikant 120x60, Commode met laden, 2 deurs kast Wandplankje Destijds (2009) hebben we geprobeerd er een ledikant bij te krijgen. Dat was niet meer te koop, heb toen via Interbaby een ledikantje kunnen kopen wat er erg op leek dus goed geregeld! Nu ben ik op zoek naar de bijpassende driedeurs kast. Heb iemand gevonden die de doorgroeikamer heeft. De kamer bestaat uit: Junior bed 70x140 Commode met laden 3 deurs kast Wandplankje Matras, dekbed en beddengoed erbij, maar dat vind ik niet interessant. De vraagprijs is 600 euro wat vinden jullie een mooi tegenbod? Vind 600 euro veel geld voor een kamer die 4 jaar gebruikt is (en ik moet er ver voor rijden.)
100 euro eronder gaan zitten? Ik ga zelf meestal wel een stuk onder de vraagprijs, maar het moet wel reëel blijven. Zeker als je het graag wilt hebben. Daarnaast hoe is de staat? Onbeschadigd, dan geef ik er graag wat meer voor. Ben alleen bang dat je dat alleen echt ter plekke kan beoordelen.
Wat was de nieuwwaarde? Alles boven de helft van de nieuwwaarde vind ik belachelijk. Kijk, dat je het er als verkoper graag voor wil krijgen snap ik, maar over het algemeen is dat niet echt reëel.
@Angel229 Het kamertje ziet er goed uit, heb foto's gezien. Maar toch blijft het veel geld voor een gebruikt kamertje. @Tinus Heb zelf ervaren dat wat je voor iets betaald hebt zeker niet in verhouding staat tot biedingen op Marktplaats. Het is echt raar soms hoor. Dat ledikantje wat we in 2009 extra hebben gekocht kostte 225 euro. Uiteindelijk hebben we er 25 euro voor gekregen inclusief matras. We hebben het verkocht omdat het in de weg stond toen de oudste in zijn grote bed ging slapen. Heb 300 euro geboden. De verkoper is bereid een bod van 500 euro te accepteren. Maar heb nu nog 2 opties dus het probleem is opgelost
Ik vind het ook nogal veel voor een kamer die 4 jaar gebruikt is. Ik zou ook een bod van 300,- doen en dat zou ook het max zijn. Weet je toevallig wat het kamertje 4 jaar geleden gekost heeft?
zou idd ook 300 euro bieden.. nee heb je, ja kun je krijgen.. en als je dat tegenbod van 500 nog te veel vind, kun je nog 400 zeggen toch? evt laat je het er op aankomen en zeg dat t je laatste bod is..
@G89 Het babykamertje kostte 700 euro en volgens Interbaby (heb ze even gebeld) kost de doorgroeikamer maximaal 100 euro meer. Zij vinden 300 euro ook een normale prijs. @Girl21 Denk niet dat ik hoger ga bieden. Als het meezit gaat het me lukken om voor minder aan de kast te komen.
voro 600 heb je een nieuwe kamer! ik vind het belachelijk wat mensen soms nog 2e hands voor hun spul willen hebben. 300 is echt al veel en meer krijgen ze er vast ook niet voor.
goh dat heb ik nog geeneens betaald voor een kamer die 3000 euro koste 7 jaar geleden wat een bedragen durven ze nog te vragen zeg wow
ik heb net gekeken voor eenjuniorkamertje van interbaby 700 euro.. Ik zou echt geen 600 euro voor een 2de hands kamer betalen. Sommige vragen echt veel...
Nee, sorry dan vind ik 600,- voor een 4 jaar oude (2ehands) kamer te veel! Dan zou je zelf nog die 100 of 200,- extra bij kunnen leggen en dan heb je een compleet nieuwe. Staan er geen andere leuke meegroei kamers op MP?
@G89 Het gaat erom dat ik de 3-deurs kast van de huidige kamer wil hebben. Heb hem gelukkig gevonden en kan nu een compleet kamertje overnemen, 3-deurs kast, commode, ledikant en wandplank voor 150 euro. Scheelt heel wat dus
O, oh! Maar in elk geval... het probleem is opgelost en het heeft behoorlijk wat gescheeld kwa prijs.
Vergeet net te zeggen dat ik gebeld werd door diegene met het doorgroeikamertje, voor 300 gingen ze nu alsnog akkoord. Maar ik ben lekker al voorzien, zondag gaan we het kamertje ophalen.
Ja, zo zie je maar. ALs de vraagprijs te hoog is, dan blijf je als verkoper ook vaak met de spullen zitten.
600 voor een tweedehands kast wat idioot veel. soms lijkt t of ze t niet willen verkopen zulke hoge bedragen vragen ze.