bugaboo donkey

Discussion in 'De babyuitzet' started by Happygirl86, Jan 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Haha daarom durf ik het eigenlijk niet aan. Maar morgen is mijn bugaboo verkocht en weg, dus wat nu? 2 dezelfde kleuren? 2 verschillende? Als ik nu roze bestel en laat het in verpakking. Kan ik het dan nog ruilen? Wil wel zsm weer een wandelwagen want gebruik hem veel.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou dat gewoon navragen in de winkel! Misschien mag dat wel gewoon..

3. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    De Donkey was voor mij niet aantrekkelijker dan andere brede duowagens. Wilde echt door alle gangpaden passen en iets 'stoerders'. Maar sowieso een duowagen die 1. smal is en dus overal (!) tussendoor past en 2. moet sportief zijn en sportief rijden en 3. ik wil hem als enkele wagen kunnen gebruiken.

Heb de nieuwe Phil & Teds Vibe besteld. Komt deze week binnen.

Had de Vibe uit eind 2009. Deze verkocht...en nieuwste model gekocht. Deze is namelijk verbeterd en nog meer opties.
    Ook een duur grapje met alles erop en eraan, maar ik loop ook veel. Dus dan mag het wat kosten.

Geloof me, mijn peuter moet echt kunnen zitten... anders mag ik haar dragen. En oh ja, de peuterpuberteit is hier aangebroken dus hup vast in de wagen is hier wel een must!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dan zal ik je uit de droom helpen, je kunt niet overal door ;) haha

maar deze is net iets minder breed dan andere duowagens en ik kan overal tussendoor! ik vind 'm ook stoer met fijne grote banden en een stuk makkelijker lopen als de p&t dus als je veel wandelt scheelt dat wel..

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik vind de phil en teds niet mooi, vind dat kindje onderin niks. En ik wil graag een reiswieg, maar ik ga zeker weten de donkey bestellen ;)

6. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Smaken verschillen hè? Ik heb ook niks met de wagens waar de kindjes 'op elkaar gestapeld' zijn, maar ieder haar smaak! Zelf ben ik helemaal weg van de Donkey, vooral omdat 'ie ook om te bouwen is naar een mono. Dat voordeel heeft geen enkele wagen tot nu toe. Plus, de wagen loopt echt super (en dan heb ik nog alleen maar een proefrondje gemaakt in de winkel :D). Enige nadeel is de prijs :p...maar dat heb ik er wel voor over.
    En tja, de Kruidvat kom ik nu soms ook niet door met m'n Mura, dus dat is voor mij niet echt een issue.

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    De kv vind ik wel jammer maar die ene keer gaatie maar lopen als ik er exht heen wil ;) verser kanie er lekker bij gaan zitten.

Waarom zit er geen muskietennet meer bij de donkey? Mis je die? Onze baby word in augustus geboren dus wel handig lijkt me, misschien moet ik die maar niet mee verkopen met mijn bugaboo vanmiddag dan heb ik hem nog

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Tot nu paste ik overal tussendoor met mijn vibe. Kruidvat en Zeeman ook nooit een probleem geweest.
    Maarja, is echt een kwestie van smaakverschil he.. ;)
    Mijn zoontje vindt het heerlijk in het onderste zitje en dochter zit ook liever onder :p Had ik ook niet verwacht.

Wilde eigenlijk voor de nieuwe P&T Promenade gaan, maar nog nergens te koop.

Elke duowagen heeft zijn voor- en nadelen, je moet alleen nagaan welke punten voor jou belangrijk zijn.. ;)

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn dochter is ook in augustus geboren maar ik heb dat muskietennet nooit gebruikt. Die heb ik nog meeverkocht in de verpakking. Maar als jij denkt dat je hem zal missen dan zou ik hem niet wegdoen.

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh en hier kan ik gewoon door de Kruidvat, Zeeman enz.. Woon in een dorp dus het zijn geen grote filialen.

11. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Moet ineens denken aan die kruidvat filialen in A'dam, toen ik nog in A'dam werkte!!! Vre-se-lijk.. Liep daar weleens naar binnen na mijn werk en zelfs zonder kinderwagen bijna niet te doen.
    :O

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Er staat nu een donkey voor 950 op mp. Helaas niet mijn kleur en ik wil die van mij pas in april kopen, maaaar voor de liefhebber check mp!!!

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hier ook een donkey gebruiker en heel blij met mijn kar. Kan ook geen nadeel opnoemen. Kan overal door, loopt echt super, is heel makkelijk om te bouwen...Mijn oudste is 21 maanden (12 kilo en 80cm (gemiddeld kindje) en de jongste is ook helemaal gemiddeld.

Wij hebben de hele zwarte uitvoering en mijn handige moeder heeft voor mij de kappen opnieuw bekleed met een kekke zwart/wit ruitje.

Prijs is aan de hoge kant. Maar wij hebben de 1e bugaboo voor 550 euro kunnen verkopen en de Donkey voor 1350 gekocht. Dan kom je denk uit op een prijs van andere duo wagens...

En misschien kan je kindje goed lopen, maar het luisteren is nog belangrijker. Ik zag het echt niet zitten om met wagen en al achter een peuter te gaan die niet luisterd...

En een ander voordeel die ik nog niet tegen gekomen ben is dat je de zitjes kan omdraaien, vind ik echt super handig...

Succes met je keuze

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja hij gaat er zeker komen en binnenkort al :D we hebben onze bugaboo al verkocht voor 575, en we hebben nog 500 van schoonmoeder gekregen voor oud&nieuw :D dus we zijn er al bijna, hoef zelf nog maar klein beetje bij te leggen en in de winkel vertelde die man me dat er ook nog wat valt te onderhandelen, dus komt helemaal goed :D

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het hangt zo van het kind af. Mijn zoontje was 21 maanden toen zijn zusje geboren werd en wij hebben dus geen duo wagen gehad. Ik heb 'm misschien 2-3 maanden soms gemist en daarna nooit meer. Hij liep gewoon uitstekend en het voordeel van moeten lopen.. je leert het ook! Wij hebben wel een plankje achter de bugaboo Bee. Dat werkt allemaal uitstekend maar goed zoonlief liep op zijn 1e verjaardag al goed en is ook sterk.

De donkey vind ik een mooie wagen maar wel heel prijzig en de toegevoegde waarde vind ik dus klein (behalve als je een tweeling hebt). Het hangt zo van het kind (en de ouders) af.

Oja, als ik een derde krijg en dochterlief lijkt nog een buggy nodig te hebben (is dan in ieder geval al 2,5) dan huur ik wel een duowagen voor een paar weken/ maanden.

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik vind het een ideale wagen omdat ik deze straks ook voor een 1ling kan gebruiken. Nu gaan we straks met zn 3en in de wagen. Baby in de reiswieg, meisje of jongen in buggyseat, en meisje of jongen voorin op een opklikstoeltje. Ik zou anders echt niet weten hoe ik over straat moet met 3 kinderen in de leeftijd van 0 jaar tot 1,5 jaar. En als mijn tweeling eenmaal goed loopt, kan de wagen hupakee in een handomdraai naar een 1ling gemaakt worden. Ideaal...
    Iemand een idee wat de donkey kost als ik deze vorm bestel : Donkey met reiswieg, en 2x buggyseat. Want als de baby te groot is voor de reiswieg moet zij of hij toch in een buggyseat, maar krijg je 2 van deze er bij geleverd of krijg je alleen de reiswieg en 1 buggyseat? Kortom, wat worden mijn totale kosten. Ik dacht zelf rond de 1400 euro, maar ik kan het mis hebben. Net nog even getwijfeld met vriend over de kleur, toch zwart of toch offwhite. Het is offwhite geworden, vinden we toch wat leuker.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hij kost 1089,- voor het onderstel met toebehoren en buggyinzet en reiswieg (je hebt maar 1 beugel zeg maar voor of de reiswieg of de buggyinzet) en een zonnekap.

je moet dus nog een buggyinzet met kap erbij pakken dat kost 200,-

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Kijk dat wilde ik weten dankjewel. Ga hem denk ik in maart of april bestellen dan is hij vast optijd hier...

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Vast wel! Wat voor kinderwagen heb je hij je tweeling gebruikt? Want is het niet handig als je de donkey nu al kunt gebruiken?

Hier is hij na de 12 weken geleverd en gebruik hem nu dus al met veel plezier!

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik had eerst de easywalker, nu firstwheels en ik krijg deze week de maclaren techno twin. Die is wat kleiner dus voor nu en met kleine stukjes ideaal. Opzich kan ik de bugaboo nu ook al wel gebruiken... Dus wie weet bestel ik hem wel eerder...

Share This Page