ja dat passen moet je idd doen! ik had ook niet meteen door hoe ik hem het beste in de auto kon doen. ik heb nu de hoedenplank eruit ik klap hem en dan doe ik hem eigelijk soort van op de kop (op de wielen geloof ik zo uit me hoofd) met de stang omhoog.. dan kan het mandje 'erin' en de buggy inzet ervoor en heb ik daarnaast nog een hoop plek voor boodschappen. hij is bij mij meteen de eerste keer vies geworden een beetje, regende toen en er lag modder. maar ik deed een natte doek erover en het was gelijk schoon! en na die tijd is hij niet meer vies geworden.. terwijl ik niet eens op hoef te letten zeg maar
marise mijn man wil geen 3e, over 2 weken laat hij zich sterriliseren. Ik heb een zandkleurige kap. (op mijn cameleon he) Ook een lichte kleur en ook die kleur voetenzak. En ik ben een enorme smeerpoets maar ik heb nooit last gehad van vlekken. Die kap is ook van een bepaald materiaal dat het makkelijk er af te poetsen is.
@debby: haha..jammer, anders had je toch de donkey aan kunnen schaffen Mijn vriend wil overigens ook geen 3e, dus moet over een jaar ofzo ook nog even lief aankijken.
@Marise, dat is zeker een goede deal, zou je met ons de winkel willen delen waar je de donkey hebt gekocht? Alle extraatjes zijn meegenomen toch , het is al duur genoeg!