Mijn vriendin is zwanger! Omdat het heel lang voor ze geduurd heeft, wil ik een mandje maken met daarin wat dingetjes voor de baby (en misschien ook voor de papa en mama). Zelf denk ik aan newborn-luiers, speentjes, spuugdoekjes, mijn zwangerschapsboeken die ze kan lenen , een knuffeltje. Hebben jullie nog ideeen?
bij mijn nichtje had ik er onder andere de volgende dingen in, was wel al toen ze bevallen is, maar misschien zitten er leuke dingen tussen. - bakje voor flesvoeding om mee te nemen - speentje met ingebouwde thermometer - paar kleertjes - boekje help ik word mama - zwitsal mama buikbalsem - zwitsal mama douchecreme verder weet ik het niet meer misschien ook een tip, een proefabbo op een tijdschrift dat met zwanger zijn te maken heeft????? verder wens ik je veel suc6 met uitzoeken
Zwangerschapsdagboek, buikencreme, een mama tijdschrift. Lastig, maar dit is wat ik kan bedenken! Succes en een leuk en lief idee van je...
Bedankt voor de ideeën zover! Tijdschrift abonnement is een leuk idee! De echo-tegoedbon heb ik in de kaart gezet die we opgestuurd hebben (de dag nadat ze het verteld hadden). Ik ga de tips opschrijven en binnenkort eens ervoor winkelen. @Blond88: Leuk dat je het lief vindt. Het is ze zo gegund, ben zo blij voor ze! Een mandje is nu wel het minste dat ik kan doen. Naast degene zijn bij wie ze terecht kan als ze vragen heeft of twijfelt over dingen.
Dank jullie wel voor de nieuwe tips. Voordat ik ga shoppen moet ik even hun echo afwachten, er is kans dat het een tweeling is (dus dan moet ik dingen dubbel kopen ).
Gezichtsmaskertje voor mama Biertje voor papa (of iets anders wat hij graag drinkt) Massage olie, opperdepop van de AH. Babyverzorgings producten, knuffeltje. leesboekje/knisperboekje
ik vindt dat kraamboekje zo leuk waar het bezoek straks van alles in kan schijven....en misschien kun jij er nu al iets in schrijven!
misschien een buikband erbij, vind ik erg leuk om te krijgen nu ik zwanger ben maja dat verschilt ook per persoon
Zwangerschapsdagboek Kraambezoekboek Baby's eerste jaar boek Foto album Komkommerschijfjes (voor de wallen straks ) Tijdelijk tijdschrift abonnement Speeltje voor in de box Lekkere douche schuim / bodylotion (zou niet perse zwitsall nemen, hier kunnen veel kindjes / mensen niet tegen) Knuffeltje voor de baby Fotolijstje Family Sokjes Spuugdoekjes Slabber met een leuke tekst (liefste tante bijv --> weet niet of jij straks misschien tante genoemd gaat worden ) Boek Biertje voor papa Sigaar Fruitmandje voor de vitamientjes Bon voor een zwangerschapsmassage Belly paint Ideeen genoeg hahaha
Wat ik heb gedaan voor mn vriendinnen die zwanger waren: een 20-weken mand.. is misschien nog even wachten maar is wel heel leuk om te doen. Als ze met 20 weken hoorden wat ik werd ging ik shoppen als een malle.. heel jongens/meisjesachtig.. -tandendoosje -haarlokdoosje -slofje/mutsje/shirtjes/sokjes etc -tijdschrift - buikcreme -oordopjes -zoogcompressen -balonnen -badeendje -kraamdagboek -etcetcetc Super leuke reacties op gehad! Misschien kun je er iets mee..
Er staan al heel leuke ideetjes hierboven, ik zou er in elk geval heel blij mee zijn. Ontzettend lief van je!! Je schreef alleen in je openingspost dat je een mandje wil maken emt die spulletjes erin en dan de boeken die ze van je mag lenen. Weet je vriendin dan wel dat de boeken te leen en niet voor te houden zijn? Niet lullig bedoeld ofzo, maar als ik een mandje kreeg waar dit alles in zou zitten incl de boeken zou ik denken dat ik die ook mocht hebben. Niet dat ik zo'n hebberig type ben hahaha, maar misschien is het just in case toch verstandiger om haar die boeken gewoon zo te leen te geven ipv in het pakketje.
Nog bedankt voor de extra tips! @ december: Ze weet dat de boeken te leen zijn. Maar misschien dat ik ze apart aan haar geef. Fijn dat je het opviel in ieder geval.