Aangezien wij ons 2e kindje in December verwachten zijn wij opzoek naar een duowagen. Onze dochter wordt in December 2 jaar en ik denk dat het vooral voor lange uitstapjes handig is om een duowagen te hebben. De enige optie is voor ons de bubgaboo Donkey, omdat wij nu de cameleon hebben en ik deze eigenlijk niet kwijt wilde. Wie heeft er de bugaboo Donkey en wat zijn jullie ervaringen? Wat hebben jullie betaald voor de wagen? Wij zijn van plan deze in September tijdens de mamma mazzeldagen van Prenatal aan te schaffen.
ik vind het een ongelooflijk dure wagen... En ik heb er op de 9maandenbeurs mee gereden en ik vond hem dus niet zo lekker rijden. Wij gaan denk ik voor een phill&teds die je ook terug kunt zetten naar een mono wagen... En dat vind ik een wat goedkopere oplossing dan de donkey....
Wij hebben hem, maar hij staat nog mooi te wezen in de babykamer. Gebruiken nu nog even de mura. Ik wil eerst even onze tuin/garage op orde hebben. Van de week komt de stratenmaker namelijk. Ben bang dat hij straks helemaal onder het stof/prut zit. Volgende week gaan we hem pas gebruiken. Maar goed. Ik kan wel zeggen dat hij super mooi en degelijk is. Prijs is een beetje afhankelijk van wat je er allemaal bij wilt hebben. Wij hebben de Duo versie met 2 voetenzakken en een maxicosi adapter erbij en waren iets van 1335 kwijt.
Die phil en teds is toch ook hardstikke duur? Voor dat beetje extra geld ga ik dan toch liever voor de donkey. Dan heb je 2 volwaardige zitjes op de wagen.
Die tweekidswagens zijn altijd zo lomp imo. Ik ga het zo proberen: Ik heb op MP een zitje van de Frog gekocht (met stoeltje er in dus) en die past ook op de cameleon. Van de Cameleon maak ik dan weer het wiegje, zo kan ik dus kiezen of ik het stoeltje of het wiegje er op wil. Het andere kind gaat dan in de draagdoek of manduca op mijn rug of buik. Misschien doe ik er op den duur nog een meerijdplankje bij, maar voorlopig doe ik het zo.
Je hebt natuurlijk verschillende van phil en teds. Zie nu dat die Verve veel duurder is dan de explorer.
Jawel hoor werk zelf bij prenatal. Heb overigens van de week in een ander (groter) filiaal gestaan en met de wagen gereden en bevalt me prima! Ik ben verkocht!
das wel heel vreemd want ik wilde laatste mmd daar nog wat van kopen maar dat ging dus niet. ze deden niet mee! maar even over de donkey zelf. wij hebben hem ook en voor ons ook de enige optie (wilde ze perse naast mekaar en ook perse als mono kunnen gebruiken) daarnaast rijd deze dus echt super lekker en die andere toch allemaal een stuk minder. ook is het in en uitklappen heel gemakkelijk! nog heel eventjes en we kunnen ons kleinste mannetje in de reiswieg meenemen! zo benieuwd
Ik gebruik m nu een maand of 6. Eerste maand als mono met alleen mijn oudste erin, hij rijdt eigenlijk nog lekkerder dan de cameleon. De grote wielen aan de voorkant maken m toch stabieler. Sinds november gebruiken we de duo en ik kan niet anders zeggen dan dat het een super fijne wagen is. De eerste 4 maanden heb ik op de dagen dat de oudste naar de oppas was de wagen nog vaak omgebouwd naar een mono wagen en dat gaat zo makkelijk!!! En qua kosten, eigenlijk is die goedkoper dan de +/- 1400euro. Als jij je bugaboo verkoopt krijg je daar vaak nog een mooie prijs voor (wij kregen nog bijna 600 euro voor onze wagen) dat moet je er eigenlijk vanaf halen want je hebt geen enkele wagen meer nodig. (wij hadden voor noodgevallen een buggy voor de oudste, maar die hebben we nooit gebruikt). En je kan ook zoveel boodschappen meesjouwen, het is echt net een vrachtwagen!!! Hij is wel zwaar als je m in en uit de auto tilt, maar nog steeds een stuk lichter dan andere dubbele wagens... Hier dus niets anders dan lof!!! Goede zwangerschap toegewenst...
Hoi, Ik lees hier veel over de bugaboo en Phil&Teds, ken ze allebei vanuit kenniskring. Zijn echt goede wagens maar zelf zijn wij (vriendin en ik) helemaal weg van de city select van baby jogger. Superveel mogelijkheden en deze wagen vouwt pas echt makkelijk op. Het enige probleem is dat er niet zo veel verkooppunten zijn die de deze wagen verkopen. Ik vond in ieder geval dat de select ook genoemd moest worden in deze topic.
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht dan? Want bij babydump kom ik uit op die prijs met alleen de duowagen.
he... ik wist helemaal niet dat je ook bij prenatal werkt! Maar hier was ik laatst bij de mama mazzeldagen en toen hing er een briefje dat de bugaboo donkey niet mee deed. Maar misschien is het bij elke prenatal anders?
Ik werk dan wel niet bij Prenatal, maar wij hebben ook vanuit bugaboo duidelijk de instructies gekregen dat we daar geen kortingen over mogen geven.
Wij hebben hem ook, eerst onze gewone bugaboo verkocht voor 600 euro en toen deze gekocht voor 1378 (is duo met maxi cosi adapters, en we hebben er 1 voetenzak bij, die kregen we gratis). Hij is echt ideaal zeker met boodschappenmand ernaast, krijg zoveel vragen/opmerkingen dat mensen het zo handig vinden wij zijn er helemaal blij mee en idd vind hem beter rijden dan onze vorige bugaboo. Ik wil ook graag dat het augstus is, dan kan ik hem eindelijk in duo gebruiken