Freds swimtrainer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hope1979, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Heeft iemand hier ervaringen mee?

Mijn oudste is nu nl 2 en wil niet meer in dat gele ronde ding waar je de babies indoet. Nu zag ik die Freds swimtrainer, lijkt me een goed alternatief....

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn jongste van 2 (ook Tessa, hahah!) zwemt gewoon met van die bandjes om haar arm? Gaat prima, want je blijft toch in de buurt.....

3. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Hier ook vanaf 1,5 bandjes om de armen....gaat prima...ze hebben snel door dat ze dan ook blijven drijven....

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Hier ook zwembandjes, sinds dat ze kan staan eigenlijk. Heb ook een swimtrainer, maar daar rolt ze in om en ze heeft er minder vrijheid mee, omdat ze er niet makkelijk mee op de kant kan klimmen ed. Moet haar wel vasthouden, want in tegenstelling tot heel veel kindjes houdt ze haar hoofd anders niet boven water. ;)

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook alleen bandjes om de armen. Gaat prima. Je laat ze idd niet alleen, je bent samen in het water.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook zwembandjes vanaf dat hij kon lopen..

7. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ben nog steeds heel blij met de swimtrainer. Vooral als je samen een stukje wilt zwemmen in een wat dieper stukje. En ze kunnen zelf ook echt zwemmen en vooruit komen met dat ding.
    En als je je kindje goed vastmaakt met de bandjes op goede maat en hem goed opblaast kunnen ze er niet mee omvallen.
    Mijn kerels kunnen echt niets met die zwemvleugeltjes. Ze zijn dan ook heel slank en hebben dunne armpjes.

bij cp heb ik die zwemvestjes gebruikt, die zijn ook heel handig. Ik denk dat ik voor deze zomer eens ga kijken naar zoiets.
    Maar dan zijn ze ook al 3.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik blaas hem echt goed op en maak de bandjes echt goed vast en toch rolt J. om. Ligt misschien ook aan het postuur van je kind? Want J. is dan weer niet heel slank (maar ook niet dik). ;)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vond de swimtrainer van Freds in het begin heel erg fijn omdat ze wat voorover in het water liggen en zo veel meer contact met het water hebben als recht op in zo'n ring.
    Maar toen mijn zoontje 1 jaar was zijn we over gegaan op zwemvleugeltjes. Dat vind hij veel leuker en heeft hij veel meer bewegings vrijheid en nu met 2 jaar laat ik hem los zwemmen met zijn bandjes aan (ik ben natuurlijk wel naast hem in het water)

Deel Deze Pagina