Ik had een vraagje over de Bugaboo Donkey. Als ik op babydump kijk dan kost deze 1129 euro. Echter als ik bij de tweelingwagens kijk op de babydump website dan staat er een prijs bij van bijna 1500 euro. Als je de donkey koopt dan zit er neem ik aan toch gewoon 1 bakje in voor je baby en 1 zo een stoeltje zal ik maar zeggen voor je andere kind? Ik heb al naar de specificaties gekeken maar kom er niet helemaal uit. Ik zou hem willen gebruiken voor een baby en een dreumes (en zodra de baby niet meer in de wieg kan wil ik hem met 2 stoeltjes gebruiken). Daarnaast vroeg ik mij af of je met deze wagen nog goed in winkels kunt lopen aangezien hij best breed is.
Je betaalt 1129 euro voor de mono versie (1 stoel + boodschappenmandje). Voor de duo betaal je +/- 1500 euro dat is voor 2 stoeltjes. De reiswieg bouw je uiteindelijk om naar een buggy/stoel. Geen problemen mee gehad, kon zelfs de Kruidvat in.
Je hebt de mono (1 frame voor reiswieg/kinderwagen), de duo (met twee frames, 1 reiswieg-set en 2 kinderwagen-sets), en de twin (twee frames, 2x reiswieg-sets en 2 kinderwagen-sets). Voor baby en dreumes heb je dus de duo nodig.
Ik heb de Donkey sinds gisteren in huis! Wat een super fijn ding, makkelijk in gebruik en super wendbaar . Voor 2 kinderen van verschillende leeftijden raden ze de Duo aan.