Jij maar denken 'goh zijn vast jaloers op mijn wagen' terwijl je uitgelachen wordt hahah. De wagen is gewoon leuk door de kleuren.
Wij hebben de bugaboo en zijn er super tevreden over (man is 1.91 en ik 1.76) en kunnen er alle twee super goed achter lopen. Joolz heeft mijn schoonzus en die loopt beduidend minder lekker dan de bugaboo. Hier komt er niets anders in huis als we een tweede mogen krijgen. Het was een dure aankoop maar hij is het dubbel en dwars waard.
Wat je lekkerder vindt rijden is echt persoonlijk. Ik vind de joolz heerlijk rijden, vele male lekkerder dan alle andere wagens waar ik mee heb gereden. Hebben nu de bugaboo donkey, en ja hij is laag. Persoonlijk vind ik hoger fijner. Maar nu ik een lagere hebt valt het me niet tegen. Als ik lang was zou ik echt voor de joolz gaan. Vind de kwaliteit en afwerking ook stukke beter van de joolz. Maar dat is mijn persoonlijke mening gebaseerd om mijn ervaringen.
Ik ben maar een kleinje, dus laag is hij voor mij sowieso niet. Mijn man is 1.85, die vind de bugaboo niet laag.. zo zie je maar.. Smaken verschillen. Wij vinden het een heerlijke wagen!
Ik wilde heel graag een bugaboo door de leuke kleuren en de grote bak, maar in de winkel hebben we besloten om het niet te doen. Toen was Joolz nog niet zo in als nu , maar mijn partner vond het echt geen gezicht dat die bak zo laag was. Ook de buggy-inzet was erg laag en dat vond ik niet zo prettig (honden etc). We hebben achter zowel de Joolz als de Bugaboo gelopen, maar uiteindelijk is het de Joolz geworden en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Het is gewoon heel persoonlijk. Ik zou naar een winkel gaan waar ze beiden hebben en het gewoon uitproberen.
Ik noem de bugaboo de kinderwagen voor aziaten. Mn vriend noemt hem speelgoedkar.... Conclusie: wij vinden hem echt belachelijk laag. Zelf ben ik 1,68 en mn vriend 1,74 dus niet eens heel lang. Wij hebben de mc mura en hebben dan de duwstang dan nog vrij hoog afgesteld.
Vind m echt te kaag terwijl ik zelf een uk vind. Geen gezicht en vooral niet als je lang bent. Moet stiekem altijd gniffelen als ik een lang iemand erachter zie lopen. T is net zoiets als een volwassene op een kinderfiets Daarnaadt vind ik ze ook eigenlijk niet mooi net als de joolz. Maar lekker doen wat je zelf prettig vind! Smaken verschillen.
Wij hebben ook de bugaboo. Ik ben 174(draag ook hakken van min. 10 cm en vriend 182. Ik vond hem ook erg laag. Maar hij rijd zo fijn!! Door t.bos, de duinen etc. Etc. Daar gaat het mij om. Intresseert me geen drol wat een ander er van vind Vind dat een vreemd iets om daar je keuze van ad te laten hangen. Gaan voor de buggy die JIJ fijn vind rijden.. niet wat een ander er van vind.
Hier ook eerst de bugaboo gehad en nu de donkey. hoorde ook veel verhalen van laag, maar ik vind hem helemaal niet laag (zelf 1.70, vriend 1.83) we lopen er allebei heerlijk achter en je kind in de bak leggen vind ik ook niet moeilijk omdat het 'laag' is. Hij loopt heerlijk en we gebruiken hem nu al 2,5 jaar achter elkaar. Ik laat de buggy vaak thuis want dit loopt veel beter.
Heb ook de bugaboo, vriend en ik zijn 1.70 en vinden hem niet laag! Nu hebben we de wagenbak bijna nooit gebruikt, ze wilde er niet in. Dus gebruikte de bondolino of maxi cosi af en toe. Nu zit ze al in de buggy inzet, lekker met de voetenzak en op ligstand. Heerlijk zit ze erin, kan haar goed zien als ik loop en de buggy inzet is echt NIET laag! Vond hem best hoog, hoefde niet echt te bukken om haar erin te doen en eruit te halen. En ik vind hem mooi..
En als het gaat om wat anderen van de wagen: iedereen heeft vast wel eens wagens gezien en gedacht;'Pfff, wat een raar ding! Echt niet mooi!', de een denkt dat bij de Bugaboo, de ander bij de Joolz en weer een ander (zoals ik ) bij de wagen van Stokke... Ga dus zelf proefrijden en maak je keuze op basis van wat jij prettig vindt rijden en wat je zelf mooi vindt, jij moet er straks zelf achter lopen en je kijkt er zelf dan continu tegenaan, dus wel handig als jij 'm fijn en mooi vindt Dat heb ik dus met onze Cameleon: ik loop er nog altijd achter te genieten, ben zooo blij dat we toch voor die wagen hebben gekozen ipv een goedkopere of een ander merk! Hij rijdt zo makkelijk, past in onze auto (Peugeot 107) én ik vind 'm erg mooi.
Zoals je kunt lezen zijn de meningen nogal verdeeld! Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik zeg: ga eens naar de winkel en probeer het zelf. Vind je het belachelijk laag, ga dan voor een andere. Ik heb zelf een bugaboo en ben er reuze blij mee! Heb ervoor gekozen om hoe hij loopt en de vrolijke kleur (knal oranje). Ben vrij lang en loop volgens sommigen hier dus voor l*l Ach, kan mij het schelen, ík loop er toch achter? Echt hoor, laat je niet teveel beïnvloeden door andermans smaak, en ga het gewoon zelf testen.
Daarom heb ik ook getwijfeld maar het rijgemak, gewicht en leuke kleuren bleken voor mij belangrijker en nu hebben we toch een bugaboo! Kan niet wachten tot ik er achter mag lopen!!
Ik heb een bugaboo bij mijn moeder en een stokke thuis.. Ik vind de bugaboo wel laag daarom staat hij daar, maar het is wat jij prettig vind rijden, dat is het meest belangrijk !
Ja de Bugaboo is laag maar ik heb daar helemaal geen last van gehad. Vond het bijv ook wel fijn tijdens uit eten/terrasje dat de bak zo laag is en je aan tafel zo je wagen inkijkt. Enne, ik ben best ijdel maar ik heb bij aankoop gelet op welke wagen ik het lekkerste vond rijden en niet in de spiegel gekeken hoe de kinderwagen mij stond Ik ben erg blij met de Bugaboo en gebruik 'm nog steeds naar volle tevredenheid.
ook wij hebben een bugaboo en schrok eerst wel dat ie zo laag was, we zijn er nu wel aan gewend! wij hebben hem gekozen omdat: hij rijdt super gemakkelijk met 1 vinger wel bestuurbaar en das erg handig met nog 2 kinderen. de bak is erg ruim zodat ze er zolang mogelijk in kan blijven (sommige hebben hun kleine met 4a5 maanden al in de buggy omdat de bak te klein is) en bij ons slapen de kleintjes minimaal 6 maanden bij ons overdag in de woonkamer. hij is gemakkelijk opklapbaar en neemt weinig ruimte in. onze andere 2 kinderen kunnen erg makkelijk haar een kusje/speentje etc geven wij zijn zeer tevreden
Het is echt een kwestie van smaak. Ik vind de buggaboo best mooi maar de vergelijking met een poppenwagen doet me toch wel gniffelen. Hij is idd idioot laag en dat ziet er gewoon heel gek uit. De stokke vind ik dan nog 's een stapje gekker, dat snap ik echt niet dat mensen die kopen! Wij hebben de Joolz, fijne mooie wagen! Uk ligt er met bijna 6 maanden nog in te slapen beneden en dat vind ik ook wel een belangrijk punt.
Wat een wisselende reacties. Had ik ook wel verwacht natuurlijk. Wat Fokje zegt vind ik dan weer een voordeel, dat de kids er gemakkelijk bij kunnen. Is niet het belangrijkste, maar vind ik toch wel erg leuk. Van de zomer zullen we veel buiten zitten en dan is de hoogte/laagste toch weer een voordeel. En dan die kleuren. Dat vind ik echt super. Buurtjes van verder op hebben er een. Zal eens aanbellen bij ze.