Bugaboo echt zo laag?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Merryl, Jan 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

Sep 13, 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een joolz.

Ik vind het fijn dat de bak wat hoger is. Je schuift hem zo aan tafel! En je hoeft niet zo te bukeen, vind ik ook fijn. Hij gaat toch vaak op een dag in en uit de bak.

2. Username

Username Niet meer actief

Het gebrek aan hoogte van de Bugaboo was voor ons een van de redenen om voor de Joolz te gaan.

3. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Ja hij is echt laag. Ga eens een middag naar de stad en kijk dan eens wat voor kinderwagens je tegenkomt en wat je mooi vind. Sinds ik hoorde dat de bugaboo zo laag is valt het me echt op. Als je een hak aanhebt dan komt de wagenbak met de bovenkant net bij je knie. Ik vind het persoonlijk niet mooi.

Mijn broertje had een bugaboo en hij is 1.95, hij heeft nergens problemen mee gehad en toen ik dit zei wist hij niet waar ik het over had. Voor de gebruiker is het dus niet altijd storend. een Bugaboo is absoluut een fijne kinderwagen, maar jij moet erachter lopen en dus ook bepalen of je het fijn vind zo'n lage bak, of dat je liever voor een hoger model gaat.

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Wij hebben een Bugaboo Donkey maar ik vind hem helemaal niet laag.. Misschien komt het ook wel doordat hij breder is dat het zo lijkt..

Je moet gewoon kijken wat je fijn vind en in de winkel even proefrijden..

Share This Page