Hoi Allemaal, Heeft er iemand ervaringen met de Bugaboo? Ik denk erover om er eentje te kopen, liefst een vrij nieuwe tweedehands, want ze zijn wel erg prijzig.Ik krijg mijn derde kindje(nooit verwacht maar superblij!!!!) Maar ik had helemaal geen babyspullen meer, allemaal weggegeven. groetjes Patricia
Hoi Patries, Het nichtje van mijn vriend die heeft een bugaboo en zei is er heel tevreden over! Liefs, misspuma
ik zit dus ook in hetzelfde schuitje. maar hebben dus wel bewust gekozen voor een derde. eerst wilden we niet meer hebben dan 2 en hebben toen ook alles weggegeven. heb daarom het internet/marktplaats in de gaten gehouden van minder dan 10 km bij ons huis vandaan en hebben toch een mooie maxicosi en kinderwagen,driewieler gekocht. weet niet eens wat voor merk het is. bugaboo heb ik geen ervaring mee.
Ik heb zelf getwijfeld tussen een bugaboo en een Quinny. Ik ben uiteindelijk voor de quinny gegaan, omdat ik die wat steviger vond. De bugaboo vond ik nogal zwabberen. Maar goed, er zijn zat mensen die er helemaal lyrisch over zijn. Maak eens een paar testritjes in de prenatal of zo, zodat je zelf kunt ontdekken of je het wat vind.
Wij hebben de bugaboo frog gekocht voor onze derde. Nog getwijfeld tussen de bugaboo en quinny, maar toch voor de bugaboo gegaan. En na 2 jaar nog steeds super tevreden. Het is een hele fijne wagen. De quinny vonden we toch wat "te lomp" en na een tweelingwagen wilden we nu een lichte, kleine, praktische wagen en dat is de bugaboo zeker. Tot nu toe geen problemen mee gehad, zo er zeker voor gaan!!! Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
Bedankt voor de reacties, ik ga toch voor de Bugaboo. Hij is nml. klein op te vouwen, en past zelfs in mijn opel corsa.Dat was nml ook belangrijk, ik heb straks namelijk drie kinderen te vervoeren, dus een volle bak. groetjes Patricia
Een vriendin van mij heeft een bugaboo en zij vindt het een superwagen voor in de stad. Hij is ontzettend makkelijk wendbaar en rijdt heel licht. Wat volgens haar een nadeel is, is dat de wagen wat moeilijker over een onregelmatige ondergrond rijdt. Ik ben zelf pas 8 weken zwanger van mijn eerste dus heb nog geen eigen ervaringen. Succes met de aanschaf Ciao Marjolein
Wij hebben de Bugaboo Cameleon en twijfelden ook tussen deze en de Quinny Freestyle X nog wat Ik ben super tevreden! Hij is licht, makkelijk op te vouwen, makkelijk mee te nemen, neemt weinig ruimte in beslag en ziet er natuurlijk heel leuk uit! Wij hadden de mazzel dat we hem via via met personeelskorting (- 20%) konden kopen..
Ik heb de Bugaboo Frog voor mijn dochter gekocht, heb geen moment getwijfeld, ik vind de Bugaboo veel fijner dan de Quinny! De Bugaboo is veel lichter, kan je rondjes meedraaien, kan echt alle kanten op en je kan er veel meer mee (wij wonen op Aruba en de wegen zijn hier veel slechter dan in NL, ik rij zo over alle opstakels heen, ook kan deze goed in het zand rijden enz)! Ik heb de oranje, lekker fel hihi, wil geen andere! Ik zou lekker voor de Bugaboo gaan, maar ja, je moet zelf weten hè!
Hoi, Leuk om jullie ervaringen hier te lezen. Wij neigen nu ook heel sterkt naar de Bugaboo. We twijfelen nog een beetje tussen de Quinny Buzz en de Bugaboo, maar ik denk dat het de laatste wordt. Hij is wel prijzig, maar we krijgen deze van onze ouders. Gr. Lieverd
Ik twijfel zelf nog tussen de bugaboo en de Urban Jungle ( one tree hill) Zijn er dames die ervaring hebben met de Urban Jungle?
Wij hebben er nog geen ervaring mee, maar hebben wel gekozen voor de Urban Jungle. Deze wagen is voor wat ruiger terrein dan de Bugaboo (is meer een stadswagen) door het grote voorwiel. Mijn zus heeft de duowagen van Urban Jungle en die rijdt echt overal als een zonnetje. Pim
Pim: jij hebt het er over dat de Bugaboo meer een stadswagen is, dat is dus helemaal niet zo, deze wagen is dus zowel voor de stad geschikt als voor ruiger terrein, je kan namelijk heel goed door het zand ermee rijden, en net wat ik al eerder had gezet in mijn ander verhaal, ik kan over alle opstakels zonder enige moeite! Ook door hobbelig terrein (en dat heb je denk ik meer hier op Aruba dan in NL, dus ik kan het denk ik wel weten, komt er misshien rot uit, maar ik wil alleen aangeven dat ik er dus ervaring mee heb)! Heb jij niet de Quinny in je hoofd, want deze is inderdaad wat meer op de stadgericht en heeft maar 1 voorwiel, de Bugaboo heeft twee grote wielen en twee zwenkwieltjes!? De Bugaboo is dus voor elk terrein geschikt, ik weet niet door wie jij dan bent ingelicht, maar dat is dus verkeerd!!!
Ook wij gaan geregeld het bos (en niet over de verharde paden) in of naar het strand. En geen problemen met de bugaboo.
Hai, Voor mijn dochter van inmiddels bijna 2 heb ik de bugaboo frog. Wat mij betreft zijn dit de voor en nadelen: +lichtgewicht (is toch al zo zeulen met een kindje en alles wat je mee moet nemen) + Makkelijk te hanteren + Goede service wanneer er iets kapot is of vervangen moet worden + Wendbaar + Zowel voor als achteruit rijden (vooral toen mijn dochter nog jong was wilde ik haar graag zien als we een heel stuk liepen en nu bijvoorbeeld kijkt ze heerlijk de wijde wereld in.) In de praktijk merk ik dat ik nauwelijks gebruik maak van het omdraaien van het handvat. Dan heb je de zwenkfunctie nl niet en dat rijdt dan erg vervelend. + De lage bak vind ik ook een groot voordeel, andere kindjes kijken graag in de wagen (ook bijvoorbeeld wanneer je de wagen voor een tweede gebruikt) en gaan er anders aan hangen. Vooral ten opzichte van driewielers vind ik dit een voordeel. - Een erg kleine zak voor boodschappen waar qua gewicht weinig in kan/mag - Wanneer je kindje nog in de kinderwagenbak ligt kom je heel moeilijk bij de boodschappenzak wat in een winkel best wel eens irritaties bij mij heeft opgeleverd - Ter compensatie heb ik 2 klemmetjes gekocht voor aan de handsteun waar je boodschappen aan kunt hangen, maar groot nadeel van deze wagen vind ik het kantelgevaar. In een onbewaakt moment, bij een verkeerde verdeling van gewicht (m.n. wanneer je kindje groter en zwaarder en beweeglijker wordt) moet je hier goed op letten. - In het kader van 'het oog wil ook wat' vond ik het jammer dat de voering van de voetenzak niet overeenkomt met de binnenkant van de kap (ik heb de zwarte bugaboo). Hoewel ik op de boodschappenzak onderin weleens heb geklaagd vind ik het een prima wagen die voor de papa's en mama's heel prettig is op het gebied van gebruiksgemak Succes met je keuze
Wij hebben ons in de winkel laten voorlichen (babymax Veenendaal) en onze overburen hebben een bugaboo en zijn niet tevreden over de bugaboo in het bos, terwijl ik met de duowagen van Urbanjungle van mijn zus zonder problemen bos/strand in/op kan. Ach ja, ieder zijn eigen keuze. Pim
Dat is dan de eerste keer dat ik iemand hoor, die NIET tevreden is over de Bugaboo, maar het zou kunnen hoor, ik heb er totaal geen probleem mee, gelukkig, want anders zou het een dure grap zijn! En idd ieder zijn keus!
persoonlijk is het niet mijn smaak, maar ik hoor dat hij zo makkelijk in te klappen is en handig mee te nemen in de auto. gelukkig hebben we een ruime auto dus dat probleem kennen we niet. wij hebben dan gekozen voor de quinny freestyler 3 wieler. die vind ik mooi, maar hij is ook lekker stevig. voor ons word het ook de derde, en onverwacht maar zeer gewenst. maar ik moet met spullen ook weer opnieuw beginnen. de wagen heb ik dan wel 2dehands voor gekozen, maar hij ziet er als nieuw uit.