quinny freestyle 3xl

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debbie1988, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey allemaal,

Ik heb een vraagje eind mei krijgt me vriend zijn vakantie geld, nou heb ik bij www.bbiewheels.nl een hele leuke kinderwagen gezien quinny freestyle 3xl voor compleet NIEUW 375 euro. Nou is mijn vraag is deze kinderwagen wel goed ? En heeft iemand ervaring met http://www.bbiewheels.nl ?

Ik hoop iets te horen,

Groetjes debbie

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mooie wagens ik wil er ook wel zo 1, maar zag dat ze in zaandam zitten

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij zijn ze wel goed. Maar ik vind ze zo duur. Ik heb er best geld voor, maar ik denk toch dat ik voor een 2e hands ga kijken.

4. sophietje

sophietje Actief lid

3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D t is n goeie kinderwagen,n vriendin van mij heeft m ook :) alleen hij is best groot,en past niet in elke auto,dat is n nadeel :) gr sophietje

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij hun valt de prijs echt mee hoor! len als ik ga kijken naar wat ze 2dehands kosten, vragen ze ook al gauw 200 euro.

ik moet toch nog wat geduld helbben

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het nog duur. Als ik zie dat de ts 17, dan denk ik dat ze haar geld nog hard nodig ga hebben, vandaar :)

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Weet je zeker dat de maxi cosi er ook bij zit??? Op alle foto's zie ik alleen de buggy en de dreami..... Als er nog een maxi cosi bij komt..... is het wel prijzig. Maar MET maxi cosi, voor €375 is geen geld hoor. Heb zelf een complete gezien, die kostte €1150, dus......

Knuf Juud

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Maxi Cosi zit er niet bij, maar ik heb er zelf al 1 en ik krijg er 1 van me moeders buurvrouw dus dat zit wel goed hoor.

groetjes debbie

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    375 is niet duur voor een quiny, en eventueel kunnen ze hem daar ook versturen.
    maar als je pas 9 weken bent heb je nog alle tijd om te kijen naar een 2de handse, ben je voor de helft vaak al klaar.
    ik kon er 1 kopen voor 175, helemaal compleet.

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wij hebben zelf de Quinny Freestyle gekocht, heb er dus nog niet echt 'ervaring' mee maar zoals ik in de winkel rondreed deed ie het goed hoor!

Succes liefs, misspuma

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou als je goed kijkt bij deze zaak dan verkopen ze 2de hands, en de prijs is vanaf. je hebt dan wel de wagen met dreami. maar je moet nog wel de voeten zak, parasol, 2 regenhoezen, en maxi cosi etc etc halen

wij hebben goed gekeken op marktplaats, en voor een hele leuke prijs hebben we een zo goed als nieuwe freestyle wagen met alles erop en eraan.

12. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik heb zelf de Quinny 3XL Freestyle gehad. Ik heb deze wagen gekocht omdat ik em mooi vond en niet gekeken of die wel practisch was. Achteraf heb ik spijt als haren op m'n hoofd. Hij is superzwaar, gaat gauw kapot en als je een lichte kleur bekleding heb dan wordt de hele zonnekap zwart door het voorwiel wat er tegenaan komt als je de wagen inklapt. En de wagen is zo breed dat ik er in de supermarkt niet mee langs de kassa kon. Ik heb de wagen weggedaan en er een Bugaboo Frog voor gekocht. Deze is super wendbaar door de kleine voorwieltjes en kan overal langs en door. Alleen is deze wagen wat minder comfortabel in het bos, maarja hoe vaak ga je nou het bos in ten op zichte van het dorp/stad???
    Als ik een tip mag geven, ga niet voor de mooiigheid maar voor het comfort. De Quinny is een veel stoerdere wagen om te zien ten op zichte van de Bugaboo maar heel zwaar en log.....

Groetjes Suus

Deel Deze Pagina