bugaboo extra bekleding off white

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sweetlakecity, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Is er iemand die de extra bekleding op de bugaboo off white heeft gekozen?
    Hoe is de besmettelijkheid van deze kleur bij de wagen? Zeker de buggy?

Groetjes Christa

2. Jacqueline68

14 apr 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben de antacietkleurige Bugaboo met de off-white bekleding in canvas. We hebben de wagen begin april 2008 besteld, en toen was de off-white bekleding net nieuw.
    Ons kleintje ligt nu in de bak, en voorlopig nog niet in de buggy.
    Volgens mij gaat het met de besmettelijkheid wel meevallen, het boodschappenmandje onder is immers antraciet en geen off-white. De bak is nog steeds smetteloos.
    Maar goed, ik woon in de stad en ben nog niet off-road op stap geweest met ons meisje. Ik kan me voorstellen dat als je in een gebied woont met veel onverharde wegen en kleigrond dat deze kleur niet ideaal zal zijn, vooral niet wat betreft de voetenzak die bij de buggy hoort.

3. Sweetlakecity

ben echt beniewd naar de buggy. Hoe dat zal zijn en hoe besmettelijk.
    Is een bugaboo af te nemen? Of de extra bekleding te wassen?

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb geen off wite van de roze canvas. Alle bekleding is te wassen. Dus je gooit het zo in de wasmachine. Als je een antraciet onderkant hebt is het buggygedeelte bij de voetjes ook antraciet. Dus met vies worden zal het wel meevallen

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je kan de extra bekleding altijd wassen!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Ik heb het showmodel bij de Prenatal goed bekeken. De off-white was er toen nog maar net. Bij de kap zaten al allemaal 'zwarte' plekken van vieze grote mensen handen! Dit zal alleen maar erger worden bij de buggy inzet. Vieze voetjes, plakhandjes van eten en drinken...
    Je kan de bekleding natuurlijk wassen, maar van te vaak wassen wordt het niet mooier. En je kan de wagen dan eventjes niet gebruiken omdat de bekleding nat is. Voor mij niet handig. Ik heb daarom gekozen voor een andere aanvullende set.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij hebben oranje bekleding en daar zie je al vage vlekken op, dus off white lijkt me niet praktisch! Maar wel mooi!

8. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    ik heb zelf denim 007 met offwhite
    en gebruik de buggy
    en geen vlekken eriñ het valt me zelf ook mee
    zekers geen spijt haha

9. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook off-white met antraciet. De kap begint nu al wat vies te worden... heb 'm een keertje gewassen, maar de vlekken gingen er niet uit. Jammer dus... verder is ie gemakkelijk uit te wassen hoor!

10. Sweetlakecity

gek dus dat ze het verkopen. Vandaag bij de babydump vertelde ze mij dat dus de lichte bekleding erg besmettelijk is.
    Net de kaki kleur als basiskleur. Zeker bij de buggy.

Deel Deze Pagina