Is er iemand die de extra bekleding op de bugaboo off white heeft gekozen? Hoe is de besmettelijkheid van deze kleur bij de wagen? Zeker de buggy? Groetjes Christa
Wij hebben de antacietkleurige Bugaboo met de off-white bekleding in canvas. We hebben de wagen begin april 2008 besteld, en toen was de off-white bekleding net nieuw. Ons kleintje ligt nu in de bak, en voorlopig nog niet in de buggy. Volgens mij gaat het met de besmettelijkheid wel meevallen, het boodschappenmandje onder is immers antraciet en geen off-white. De bak is nog steeds smetteloos. Maar goed, ik woon in de stad en ben nog niet off-road op stap geweest met ons meisje. Ik kan me voorstellen dat als je in een gebied woont met veel onverharde wegen en kleigrond dat deze kleur niet ideaal zal zijn, vooral niet wat betreft de voetenzak die bij de buggy hoort.
ben echt beniewd naar de buggy. Hoe dat zal zijn en hoe besmettelijk. Is een bugaboo af te nemen? Of de extra bekleding te wassen?
Ik heb geen off wite van de roze canvas. Alle bekleding is te wassen. Dus je gooit het zo in de wasmachine. Als je een antraciet onderkant hebt is het buggygedeelte bij de voetjes ook antraciet. Dus met vies worden zal het wel meevallen
Ik heb het showmodel bij de Prenatal goed bekeken. De off-white was er toen nog maar net. Bij de kap zaten al allemaal 'zwarte' plekken van vieze grote mensen handen! Dit zal alleen maar erger worden bij de buggy inzet. Vieze voetjes, plakhandjes van eten en drinken... Je kan de bekleding natuurlijk wassen, maar van te vaak wassen wordt het niet mooier. En je kan de wagen dan eventjes niet gebruiken omdat de bekleding nat is. Voor mij niet handig. Ik heb daarom gekozen voor een andere aanvullende set.
wij hebben oranje bekleding en daar zie je al vage vlekken op, dus off white lijkt me niet praktisch! Maar wel mooi!
ik heb zelf denim 007 met offwhite en gebruik de buggy en geen vlekken eriñ het valt me zelf ook mee zekers geen spijt haha
Hier ook off-white met antraciet. De kap begint nu al wat vies te worden... heb 'm een keertje gewassen, maar de vlekken gingen er niet uit. Jammer dus... verder is ie gemakkelijk uit te wassen hoor!
gek dus dat ze het verkopen. Vandaag bij de babydump vertelde ze mij dat dus de lichte bekleding erg besmettelijk is. Net de kaki kleur als basiskleur. Zeker bij de buggy.