Bugaboo fox OF Joolz day 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bobbi28, 18 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bugaboo fox of joolz day 3

  1. Fox

  2. Day3

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bobbi28

    Bobbi28 Lid

    12 okt 2017
    24
    7
    3
    Vrouw
    help! Twijfel enorm tussen de bugaboo Fox en de Joolz day 3, kan alleen maar reviews van winkels vinden dus niet echt betrouwbaar..
    Iemand voors/tegens over de kinderwagens?
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wij stonden voor dezelfde keuze en zouden na vergelijken voor de fox zijn gegaan ( voelde minder gammel aan en het wiegje was wat ruimer.

    Toen we hem echter gingen bestellen stond daar net de nieuwste Stokke Trailz in zwart opgesteld ( met zwart frame en bruine lederen accenten) en viel ik daar als een blok voor. Als deze er niet had gestaan hadden we dus de fox besteld
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Absoluut de fox! Wij hebben een bugaboo donkey, die heeft ook de vier grote wielen en vind dat zo fijn!!
     
  4. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Hier absoluut de Joolz. Gebruik het boodschappenmandje heel veel en dat vind ik 1 heel groot nadeel van de Bugaboo. Verder vind ik de wielen van de bugaboo echt te huge.
     
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wat is daar het nadeel van dan?
     
  6. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Dat je er moeilijk bij kan als de bak er op zit. Grotere tassen of spullen is al helemaal lastig. Met buggy-inzet of maxicosi is het minder.
     
  7. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ok! Maar aan de fox zitten ook tashaken, dus dat is wel weer ideaal :)
     
  8. Bobbi28

    Bobbi28 Lid

    12 okt 2017
    24
    7
    3
    Vrouw
    Super thanks allemaal! Zo jammer dat er nog geen echte review te vinden is waar ze beide wagens vergelijken. Ik ben al naar verschillende winkels gegaan, maar daar merk je echt heel erg dat de joolz nieuwer is en ze die zo hard mogelijk promoten
     
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Fox! Hier de Buffalo, voorganger van de fox. Geen moment spijt van. Haden in het begin joolz day 1, maar met 14 maanden omgeruild. Toen zoontje goed kon zitten, zat hij schots en scheef in de joolz. Grote boodschappenmand en wielen zijn echt een pre!
     
    Bobbi28 vindt dit leuk.
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hie het met de joolz zit maar grote wielen zijn echt superhandig!

    En heb je de mogelijkheid naar een babypark te gaan? Daar hebben ze een test parcours liggen en kan je gewoon lekker rijden met beide wagens en hoef je niet alleen oo een verkoop praatje af te gaan.

    Klap ze in en uit, rijd ermee
     
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Je zou trouwens wel even op YouTube kunnen zoeken, daar staan ook eerlijke reviews van niet-verkopers
     
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wij hebben een Joolz, niet stuk te krijgen...heb mijn best gedaan in een bovenwoning met trapje op en af zeulen :) Ik vond die bugaboo zo laag bij de grond altijd?

    Wij hebben een super smalle jongste dochter en ik heb nooit het idee gehad dat ze wegzakte of eruit gleed en heb toch aardig wat km gemaakt in het winkelcentrum. Alles valt te wassen aan dat ding en zelfs al die tijd nog net zo rood als bij de aankoop.

    We twijfelde toen tussen deze en de Stokke maar op het test stuk in Babypark rammelde dat ding aan alle kanten.
     

Deel Deze Pagina