hoi hoi ik ben op zoek naar een complete bekleding voor de bugaboo frog. ik heb nu rode bekleding maar zou nog een donkereof grijse kleur extra willen. heb jij iets of weet jij iets voor een leuke prijs laat het even weten. Groetjes Nukie
Even een upje.. Ik zoek nu alleen nog een zwarte of oranje zonnekap. Die kunnen geloof ik ook van de cameleon erop. wie heeft ervoor mij tegen een leuke prijs nog een kap?
Hi, Ik kijk bijna dagelijks op Marktplaats voor Bugaboo spulletjes. Van een Frog met oranje bekleding en een oud logo voor 75 euro gekocht heb ik een helemaal nieuwe wagen gepimpt. Zo van afstand zou je denken dat het een cameleon is. Baleinen frog vervangen voor de cameleon beleinen, beige setje cameleon erop ( kap en het dekje) Via MP goedkoop een Frog zwarte wieg erop gezet en tadaa: helemaal leuk. Tip voor de handige dames: ik heb een cameleon dekje ( rits) deze is vastgemaakt aan een frog wieg. Hoe? kopen van een rits en deze vastzetten op de frog wieg. Precies hetzelfde idee hoe de cameleon eruit ziet. Ik las op veel sites dat het niet kon en dat de kap ook niet past. Maar met handigheid en een naaimachine lukt het wel Oh, het stofnestje biedt ook bugaboo bekleding en onderdelen aan. Ook nog frog en classic dingen. Succes