Hoi, Mijn lieve zoontje is vandaag 6 maanden geworden. Ik heb de bugaboo frog en heb hem zojuist omgebouwd naar de buggy. Alleen heb ik een probleem. De riempjes die in het frame zit passen niet in de riempje van het zitje. Dus ik kan mijn zoontje niet vast zetten. Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb deze frog via marktplaats gekocht dus heb geen handleiding ofzo. Kan verder ook niks vinden op google. Alvast bedankt. groetjes.
Hier (bugaboo cameleon) zitten de riempjes niet aan de 'losse' bekleding. Kun je een foto maken van de riempjes?
Handleiding: http://www.bugaboo.com/c/document_library/get_file?uuid=08a7a658-b4bf-438f-94c0-e3a75cd6062c&groupId=10136
Hoi, Bedankt voor de reacties. Het is echt een frog. Hierbij de foto's. Het gaat om de reimpjes die aan de frame zitten passen niet op de riempjes van de bekleding. Zie foto. Of er mist iets of ik snap het niet.
er mist niks hoor. het linker riempje (op de foto) klik je in de middelste. het riempje rechts gesp je dan aan het lusje van het linkerriempje. dus het bovenlichaamriempje gespje aan het onderlichaam riempje. ik liet ze altijd aan elkaar zitten en dan klik je dat zo in het riempje dat tussen de benen zit. snap je het??
mist idd niets. aan het linkse en rechtse riempje zit ene oogje. daar klik je de gespjes aan vast van de 2 bovenste riempjes.. en dan gewoon links en rechts in het middelste riempje( tussen de benen )
Idd, past het gespje niet in dat middenste deel? En dan de schouderriempjes in het 'oogje' van de heup-riempjes haken. Ik zie zo ook niet iets dat verkeerd is...
Inderdaad de zijkant riempje past niet in de middelste. Het gaat er gewoon niet in heb van alles geprobeerd.
ik weet van die van mij dat ik dat ook dacht maar hij ging gewoon heel zwaar en stroef. moest echt even steving de drukplekjes van het frameriempje indrukken, Anders zou ik er gewoon even mee langs een babyzaak gaan, die willen je vast wel helpen.
Het is de middelste gedeelte wat er niet in gaat. Ik bedoel dat middel tussen stukje wat in het midden zit van die druk dingen. Zo moeilijk uitleggen haha. Anders ga ik even naar de winkel er mee. Dank je wel.