Wij zijn op zoek naar mdf of triplex letters voor een klein prijsje. Tot nu toe komen we voor 6 letters en verzendkosten uit op 20 euro. De letters hoeven niet groter te zijn dan 20 cm en mogen niet kleiner zijn dan 10 cm. Dikte maakt niet uit. Wie heeft de gouden tip, is er toevallig zo'n bedrijf in arnhem, dat ik ze kan ophalen? Verzendkosten zijn nl vaak 1/3 van het totaalbedrag en dat vind ik nogal zonde. Voor wie er aan denkt: nee, we willen geen piepschuim, en ik ga ze niet zelf maken. Alvast bedankt!
Zit nu te neuzen op houtenlabel.com, ziet er goed uit, bedankt! Heb je er zelf ook besteld? Heb je de letters geschilderd, hoe ging dat, en hoe was de verzending?
nee heb de mijne, van mn eerste zoontje, van de karwei.. waren 7,- per stuk en nu zit ik zelf ook naar houtenlabel te kijken namelijk
Wij hebben de letters inderdaad ook bij Karwei gehaald. Van het merk Woood. Zijn al wit afgewerkt, ik heb ze even opgeschuurd en behangen en dat werkt prima. Ze zijn denk ik zo'n 20 cm groot.
Stonden we ook bij te kijken vanmiddag, bij de karwei. Maar ze waren 7 euro per stuk (= 42 ) en we vonden het lettertype niet mooi. Ze hadden geen capitals alleen maar kleine letters. Wel mooi dik, een centimeter ongeveer? Zag er stoer uit.
Hallo, Ik heb ze van houtenlabel.nl, het zijn mooie letters, je hebt veel keus, goedkoop, het is wel dun hout. Ik heb ze met een spuitlak zilver gemaakt, ziet er leuk uit! Suc6!
mag ik vragen waaar je ze kunt vinden voor 20euro dan?? ik zt steeds veel hoger en wij hebben er maar 4 nodig... heb trouwens gisteren wel hele mooie gevonden die al versierd zijn...als je er van houdt tenminste: Sewingroom Miss Little - 02.Letters op naam (opgepimpt)&cat=Houten Letters&ShowLang=NL
inderdaad decoforkids.nl Wij hebben de letters laten decoreren met stof, 6 letters ook en waren met verzendkosten zo'n 35 euro kwijt, maar dan zag het er ook helemaal geweldig uit en heb ik alles zelf mogen aangeven. Je kunt ook onbehandelde letters bestellen en dan ben je met verzendkosten ook zo'n 23 euro kwijt volgens mij. Kijk maar even op website. De service is trouwens top.
bij de pippoos verkopen ze ook houten letters, ik zelf heb kleintjes genomen van 5cm die waren 0.75ct per stuk. ze hebben ook grotere!