Ik kan een Bugaboo Frog kopen van 2 jaar oud, maar hij is als nieuw, met: reiswieg en toebehoren wandelwageninzet fleece voetenzak rug-schoudertas tassenhaken parasol regenhoes muskietennet maxicosi fleece voetenzak ecru badstof zomerhoes verkleiner voor pasgeborenen bijpassende adaptors Voor dit alles moet ik 550,-- betalen. Wat vinden jullie?
Ik vind het veel. Bovendien zou ik nooit een Maxi Cosi 2e hands kopen, aangezien je niet weet wat er mee is gebeurd. Ik vraag me ook af of deze nog wel aan de huidige eisen voldoet. Ik heb een tweedehands wagen gekocht voor 100 euro en dit was een dure wagen nieuw. Ik denk dat als je op marktplaats gaat kijken je wat prijzen kunt vergelijken.
Alles is zeer netjes. Je kunt haast niet zien dat het gebruikt is. De maxicosie voldoet nog wel aan de eisen, want zij gebruikt hem op dit moment nog. Er is ook geen ongeluk oid mee gebeurt.
Ik ken meerdere mensen die nog een MC gebruiken en die voldoet echt niet aan de eisen. Maar ik vind het nog steeds heel erg duur. Voor dat bedrag kun je ook een nieuwe kopen nl. Ik zag hier op het forum vandaag nog een tip van een nieuwe merkwagen voor 275,00. En een MC kost rond de 100,00.
Persoonlijk zou ik dit ook niet kopen, vind dit erg duur om tweedehands te zijn. Voor die prijs kun je idd al een nieuwe wagen kopen.
Wij denken er ook overna om onze bugaboo frog te verkopen en heb dus de laatste tijd wat rondgekeken op marktplaats. De meeste frogs gaan weg voor ongeveer 400 euro. Ik vind dit dus wel aardig aan de prijs. Voor 600 euro kun je ook al een cameleon kopen op marktplaats. Zou er dus nog even goed over nadenken. Trouwens wel een geweldige wagen de bugaboo.
Heb je voor dat geld ook alles compleet of alleen een wagen en moet je dan nog de maxicosi en de accesoires erbij kopen?
@Jopie: Er staat bij dat er een MC bij zit, maar zoals ik al zei: ik vraag me af of deze nog goedgekeurd is, aangezien hij twee jaar oud is.
Zoals ik zei: de MC voldoet wel aan de eisen. Ik heb het nagekeken. Een kinderzitje moet goedgekeurd zijn volgens ECE-reglement 44/03 of 44/04. Dat is deze.
Ik zou het nooit doen voor die prijs...ik heb een supercomplete nieuwe kinderwagen (Quinny SX) voor maar 275,= euro...ik weet dat ik er mazzel mee heb gehad maar persoonlijk ik zou sowieso dus nooit 550,= euro betalen voor een tweedehands ...voor dat bedrag kun je een hele mooie nieuwe wagen aanschaffen.
Vind het eerlijk gezegd niet duur voor een Bugaboo. Zeker niet omdat alles erbij zit! Tuurlijk is het duur als je het vergelijkt met een Quinny ofzo. En idd heb je voor die prijs ook een nieuwe wagen. Maar nogmaals: voor een Bugaboo en maxi cosi etc is het niet duur.
Ik zie dat hier meerdere malen de Quinny genoemd wordt. Is deze ook met 4 wielen? Want dat wil ik graag. De Bugaboo heeft 4 wielen, waarvan 2 zwenkwielen. Ik heb er mee gereden en dat bevalt erg goed. Ik heb het idee dat een 3 wieler minder stabiel is en dat er minder bergruimte onder zit.
Vind de Quinny niet zo mooi dus heb er eerlijk gezegd niet opgelet of die ook 4 wielen heeft. Maar ik dacht van wel. Verder zijn er genoeg andere 4 wielers: Mutsy, Bebe comfort, Firstwheels en mijn favo Donna Driver Twist van Happy Baby. Die laatste 2 worden ook wel de goedkopere zusjes van de Bugaboo genoemd
ik weet niet of je het kan overkopen van een hele goede bekende. dan zou ik het wel aandurven, maar als het iemand is die je vaag of helemaal niet kent, zou ik het niet doen. en ik vind 550 wel erg veel voor een tweedehandse. dus ik zou het alleen doen als er iets van de prijs afgaat en het een hele goede bekende is.
Hoi, Ik heb 500 euro betaald voor een Bugaboo Frog incl voetenzak en andere zaken, moet wel zeggen, de bekleding was splinternieuw. Dat komt omdat de vorige verkleurd was, en in de garantie werd dus de gehele bekleding vervangen.Dus dat vond ik wel een fijn idee. Voor dit bedrag zat er ook de maxi cosy cabrio bij, incl voetenzak en verkleiner. de cabrio voldoet aan de moderne eisen. Dus ik zou toch wat van de prijs afdingen. *kijk even goed welke Maxi cosy het is * dan lijkt mij tussen de 400 en 450 euro een redelijke prijs. Inderdaad, een geweldige wagen, daar hoef je het niet voor te laten, groetjes patricia
Er zit de maxicosi cabrio bij met adapters. Maar er zitten ook een parasol, een verzorgingstas, tassenhaken, een muggenet en een regenhoes bij, en een meerijdplankje. De het wiegje is bijna nooit gebruikt, de zak van de kinderwagen zit er zeer netjes uit, zelfs op de bekleding en de voetenzak van de maxicosi zit geen vlekje. Deze vrouw is er superzuinig op geweest, hij zou door kunnen voor showroommodel, omdat je aan de duwbeugel kan zien dat ie ingeklapt is geweest. Het is vlak bij mij in de buurt en ik vertrouw haar. Ik heb nog wat van de prijs afgekregen en heb hem inmiddels thuis staan. Ben er wel helemaal blij mee! Meiden bedankt voor de antwoorden!
Ik vind het wel erg duur. Ik heb er een voor 300 eur gekkocht 3 jar ou en ziet er goed uit. Ik heb nog wel wat moeite met het in en uitklappen van de BUgaboo, maar die handigheid zal wel komen als ik hem ga gebruiken.